espa banner
μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πώς ο καθένας μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Κοινωνικές πλατφόρμες και μορφές ήχου

Πώς μπορεί να τις χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας: Οι νέες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικής ακρόασης (όπως το Clubhouse) και οι μορφές (όπως το Twitter Spaces) ευδοκίμησαν κατά τη διάρκεια των αποκλεισμών του COVID-19, ενώ οι άνθρωποι βρίσκονταν στο σπίτι με περισσότερο χρόνο για να συμμετάσχουν σε ζωντανές συζητήσεις. Οι ζωηρές, ελκυστικές συζητήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε την εικόνα σας και να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας ή τα προϊόντα σας σε πολύτιμα ακροατήρια που ήδη ενδιαφέρονται για θέματα που σχετίζονται με τη θέση σας.

2. Πλατφόρμες και μορφές κοινωνικής δικτύωσης βίντεο

Πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας: Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με βίντεο είναι εξαιρετικές για να τραβήξουν την προσοχή, να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να ζωντανέψουν τα προϊόντα με τρόπο που οι φωτογραφίες δεν μπορούν. Κάθε περιεχόμενο βίντεο που δημοσιεύετε θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί για να διασκεδάσει, να εκπαιδεύσει ή/και να εμπνεύσει το κοινό σας. Τα βίντεο που έχουν φτιαχτεί αποκλειστικά για να πουλήσουν δεν πρόκειται να προσελκύσουν τους θεατές.

3. Εξαφάνιση μορφών περιεχομένου

Χρησιμοποιείται για: Αποστολή εφήμερων μηνυμάτων κατ’ ιδίαν και δημοσίευση επίκαιρου, στιγμιαίου περιεχομένου για να το δουν όλοι οι οπαδοί σας για έως και 24 ώρες.Πώς μπορεί να τις χρησιμοποιήσει  το eshop και η επιχείρησή σας: Οι εφήμερες μορφές όπως οι Ιστορίες είναι κατάλληλες για τη δημοσίευση έγκαιρου περιεχομένου, όπως ανακοινώσεις, αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης ή ζωντανές εκδηλώσεις.

4. Φόρουμ συζητήσεων

Χρησιμοποιείται για: Υποβολή και απάντηση ερωτήσεων, δικτύωση, δημιουργία κοινοτήτων γύρω από εξειδικευμένα και ενδιαφέροντα θέματα. Πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας: Να είστε πραγματικά χρήσιμοι στους πελάτες σας, προσφέροντας την τεχνογνωσία της επιχείρησής σας και απαντώντας σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Μπόνους αν μπορείτε να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα σας στις απαντήσεις σας, αλλά αυτός δεν θα πρέπει να είναι ο πρωταρχικός στόχος της συμμετοχής σας σε φόρουμ συζητήσεων.

5. Πλατφόρμες και χαρακτηριστικά των κοινωνικών μέσων

Χρησιμοποιείται για: Έρευνα και αγορά προϊόντων από μάρκες απευθείας μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.Πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας: Επωφεληθείτε από τα ενσωματωμένα φιλικά προς τα κινητά χαρακτηριστικά για να επιτρέψετε στο κοινό σας να αγοράσει από εσάς χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψει μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης.

6. Ζωντανές ροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Χρησιμοποιείται για: Μετάδοση ζωντανού βίντεο σε πολλούς θεατές. Οι ζωντανές ροές βίντεο μπορούν να κυμαίνονται από ένα άτομο που δείχνει τον εαυτό του και τι κάνει στην οθόνη του μέχρι επαγγελματικά οργανωμένα πάνελ με πολλούς ομιλητές. Πώς μπορεί να τα χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας: Η δημοτικότητα του Livestreaming εκτοξεύτηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι άνθρωποι έμειναν σπίτι τους κατά τη διάρκεια των αποκλεισμών χωρίς να έχουν τίποτα να κάνουν.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι