Διαχείριση σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν απλώς την ανάρτηση περιεχομένου στο Facebook, το Twitter και το Instagram. Ωστόσο, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να αναπτύσσονται, η διαχείριση τους περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από μια ανάρτηση ειδικά αν θέλετε να δείτε αποτελέσματα. Η σωστή διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

1. Δημιουργία στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης 

Πριν δημιουργήσετε την πρώτη σας ανάρτηση, είναι σημαντικό να έχετε μια λεπτομερή στρατηγική στην κατασκευή σελίδων κοινωνικών μέσων. Αυτό θα πρέπει να περιγράφει τι θέλετε να επιτύχετε, όπως περισσότερη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, πρόσθετη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή αυξημένες πωλήσεις. Αυτή η στρατηγική θα πρέπει στη συνέχεια να τεκμηριώνει τι πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε αυτούς τους καθορισμένους στόχους και να χρησιμοποιείτε ως οδηγός καθ’ όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης διαδικασίας σας.

2. Ενημέρωση της επωνυμίας σας

Ελέγξτε την επωνυμία σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι σαφής και συνεπής σε όλα τα κανάλια κοινωνικών μέσων (και σε άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ). Επίσης, χρησιμοποιήστε το λογότυπό σας για τις εικόνες προφίλ σας και βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες εξωφύλλου εμφανίζουν με σαφήνεια το USP της επιχείρησής σας (μοναδικό σημείο πώλησης).

3. Δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου

Αντί να δημοσιεύετε σε περιστασιακή βάση, προσθέστε κάποια δομή στις δραστηριότητές σας δημιουργώντας μια μηνιαία λίστα προγραμματισμού των δημοσιεύσεων σας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οι δημοσιεύσεις είναι συνεπείς, επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ελέγξετε ξανά για ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη πριν αυτές δημοσιευτούν.

4. Προγραμματισμός των αναρτήσεων εκ των προτέρων 

Δεν είναι πάντα εφικτό να κάθεστε και να δημοσιεύετε χειροκίνητα σε καθορισμένες ώρες, ειδικά αν είστε εκτός γραφείου ή όταν είστε σε μια σύσκεψη. Αντ’ αυτού, εξετάστε το ενδεχόμενο να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις εκ των προτέρων. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο μακροπρόθεσμα και να διασφαλίσετε ότι οι δημοσιεύσεις θα ανέβουν όταν πρέπει.

5. Απάντηση σε σχόλια 

Βεβαιωθείτε ότι απαντάτε σε μηνύματα ή σχόλια από χρήστες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Θα μπορούσατε ακόμη και να δημιουργήσετε ένα υπολογιστικό φύλλο που περιλαμβάνει δείγματα απαντήσεων, για να επιταχύνετε τη διαδικασία. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλίζετε πάντα ότι κάθε απάντηση είναι εξατομικευμένη.

6. Τρέξτε διαφημίσεις 

Παρόλο που μπορείτε να αφήσετε στους χρήστες να έρχονται φυσικά στα κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης, μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προβάλλετε διαφημίσεις για να σας βοηθήσουν να σας προσέξουν. Θα πρέπει να ορίσετε έναν προϋπολογισμό, να αποφασίσετε για το κοινό-στόχο σας και να παρακολουθείτε τακτικά τις διαφημίσεις.

7. Δημιουργία μηνιαίας αναφοράς

Ελέγξτε μέσω των μηνιαίων αναφορών ότι η στρατηγική σας βρίσκεται σε καλό δρόμο. Αυτή είναι μια ευκαιρία να ανατρέξετε σε αυτό που έχουν συμβεί τον τελευταίο μήνα και να δείτε αν υπάρχουν ευκαιρίες βελτίωσης και προόδου.

8. Μείνετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κινούνται με ταχείς ρυθμούς, οπότε είναι σημαντικό να ενημερώνεστε  για όλες τις τελευταίες εξελίξεις, όπως νέα εργαλεία, αλλαγές δυνατοτήτων, βέλτιστες πρακτικές, ακόμη και ενημερώσεις σε αλγόριθμους κοινωνικής αναζήτησης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι