espa banner
προώθηση σελίδας με διαφήμιση χωρίς πρόσωπο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Σχεδόν σε όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται ευτυχισμένοι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών και φύλων. Οι digital marketers έχουν την τάση να χρησιμοποιούν ανθρώπους στις διαφημίσεις, καθώς τα ανθρώπινα πρόσωπα μπορούν να προσθέσουν ζεστασιά και συναίσθημα γεγονός που συμβάλλει στην εξασφάλιση του επιδιωκόμενου τόνου για μια συγκεκριμένη μάρκα ή προϊόν.


Υπάρχει όμως ένα ζήτημα: Η χρήση προσώπων μπορεί να βλάψει δραστικά την απόδοση της διαφήμισής σας.
Τα μάτια μας έλκονται από τα πρόσωπα των ανθρώπων. Με την πρώτη σκέψη, αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως ένα κομμάτι στρατηγικής: τα ανθρώπινα πρόσωπα στις διαφημίσεις τραβούν περισσότερη προσοχή. Δυστυχώς, το να τραβήξετε την προσοχή είναι το εύκολο μέρος- το να τη διατηρήσετε είναι μια πρόκληση. Αυτό γίνεται φανερό στους χρήστες του Facebook σε κινητές συσκευές, οι οποίοι ασχολούνται με το περιεχόμενο κατά μέσο όρο μόλις 1,7 δευτερόλεπτα.


Οι θεατές έχουν μια άλλη τάση που οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της κατασκευής ιστοσελίδων πρέπει να λάβουν υπόψη τους: Αντί να διαβάσουν τον τίτλο μιας εικόνας, οι καταναλωτές τον παραλείπουν και στρέφουν την προσοχή τους στην ίδια την εικόνα.


Εκτός από την προσέλκυση του λανθασμένου είδους προσοχής, η προβολή προσώπων μπορεί επίσης να αποξενώσει ακούσια ορισμένους θεατές. Οι άνθρωποι είναι γρήγοροι στο να κρίνουν άλλους ανθρώπους και ο καθένας κατέχει κάποιο βαθμό σιωπηρής προκατάληψης. Η προβολή προσώπων στις διαφημίσεις μπορεί ίσως να προσελκύσει συγκεκριμένους πελάτες, αλλά σίγουρα οι διαφημίσεις που δεν προβάλλουν πρόσωπα ή έχουν ένα ουδέτερο χαρακτήρα θα ξεπεράσουν σε απόδοση αυτές που βασίζονται κυρίως σε ανθρώπινα πρόσωπα.
3 προσεγγίσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε:

Περιβαλλοντική φωτογραφία


Η φωτογραφία είναι μια σημαντική πηγή αποτελεσματικών διαφημίσεων, αλλά να είστε επιφυλακτικοί με την προφανή ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Αν διαφημίζετε μια συνδρομητική υπηρεσία τηλεόρασης, απομακρυνθείτε από τη συνηθισμένη λήψη μιας χαμογελαστής οικογένειας που τρώει pop corn στον καναπέ. Αντ’ αυτού, δείξτε την οικογένεια στο ίδιο περιβάλλον του σαλονιού με θέα από πίσω για να τονίσετε την εμπειρία της τηλεόρασης, ιδανικά με κάτι συναρπαστικό στην οθόνη.


Οπτικά στοιχεία προϊόντος


Μια άλλη επιλογή είναι να εστιάσετε σε οπτικά στοιχεία προϊόντων που σχετίζονται με αυτό που πουλάτε. Για παράδειγμα, αν το προϊόν σας είναι το διαδίκτυο, μπορείτε να δείξετε μια οθόνη φορητού υπολογιστή ή tablet με ένα εντυπωσιακό μήνυμα πάνω της. Αν και κάποιοι μπορεί να πιστεύουν ότι αυτή η προσέγγιση διαθέτει λιγότερη προσωπικότητα από μια φωτογραφία lifestyle, η προσέγγιση με επίκεντρο το προϊόν υπερτερεί σχεδόν κάθε φορά.


Δημιουργικές εικονογραφήσεις


Αν και δεν είναι η καλύτερη προσέγγιση για όλες τις μάρκες, οι εικονογραφήσεις είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος να διαχέονται τυχόν προκαταλήψεις των θεατών. Έτσι, αν θέλετε πραγματικά να δείξετε ένα άτομο να βιώνει και να απολαμβάνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, χρησιμοποιήστε την καλύτερη δυνατή κρίση σας για το αν μια πιο χαρακτηριστική προσέγγιση εικονογράφησης είναι η σωστή επιλογή.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι