espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πιο άμεση μορφή επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, και με τόσους πολλούς χρήστες στο διαδίκτυο. Πώς λοιπόν η κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ωφελεί πραγματικά την εταιρεία σας; Αξίζει τον χρόνο σας ; Πώς μπορείτε να εξασφαλίσετε μια ικανοποιητική απόδοση της επένδυσης (ROI);  Ακολουθούν 5 λόγοι για τους οποίους είναι επιτακτική ανάγκη να είναι οι επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

1. Γρήγορη και εύκολη επικοινωνία 

Τα κοινωνικά δίκτυα σας δίνουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε άμεσα με τους πελάτες  και ομοίως τους δίνουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν άμεσα με την επωνυμία σας. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά έντυπα ή ραδιοτηλεοπτικά μέσα, τα οποία προσφέρουν μόνο μονόδρομη επικοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αμφίδρομα. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να λαμβάνουν, να εξετάζουν και να απαντούν στα παράπονα των πελατών ταχύτερα και ευκολότερα από ποτέ.Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους επιτρέπουν να επικοινωνούν στο δικό τους χρόνο, όταν αυτό είναι κατάλληλο και για τα δύο μέρη.

2.Δικτύωση, συνεργασίες & influencers

Εκτός από τις απλουστευμένες γραμμές επικοινωνίας, υπάρχει και η πτυχή της γενικής διαθεσιμότητας. Η οικοδόμηση ποιοτικών σχέσεων γίνεται πολύ πιο εύκολη με την εξορθολογισμένη επικοινωνία που έχουμε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και η οικοδόμηση σχέσεων με σημαντικούς influencers έχει ως αποτέλεσμα να αποκτάτε μεγάλη αξία για την επωνυμία σας.Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει πολύ πιο προσιτούς αυτούς που συνήθως είναι δύσκολο να προσεγγιστούν.

3.Εύκολη πρόσβαση στον ανταγωνισμό

Οι ανταγωνιστές μας στοχεύουν να κάνουν το ίδιο πράγμα με εμάς: να προσφέρουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε μια συγκεκριμένη εξειδικευμένη αγορά. Είναι χρήσιμο να παρακολουθείτε τι κάνουν, ώστε να εμπνέεστε ώστε να κάνετε καλύτερη δουλειά στη σύνδεση με τους χρήστες, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία τους. Είναι επίσης χρήσιμο να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας, ώστε να μπορείτε να διαφοροποιηθείτε.

4. Feedback πελατών 

Ανεξάρτητα από το προϊόν ή την υπηρεσία σας, πάντα θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες. Τo feedback των πελατών είναι μια εικόνα για το τι λειτουργεί καλά στο προϊόν ή την υπηρεσία σας και τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί η εμπειρία όμως, είναι πολύ σημαντικός και τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεστε στον πελάτη.

5.  Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας συνδέουν με το target audience σας και οδηγούν στη δημιουργία περιεχομένου

Τo target audience βοηθά τις επιχειρήσεις να διαφημιστούν πιο αποτελεσματικά, καθώς γνωρίζουν ποιο είναι το target audience τους και πώς να το προσεγγίσουν. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες έχει να κάνει με την παροχή της αξίας που αναμένει το σημερινό κοινό. Το target audience σας θα θελήσει να συνδεθεί μαζί σας αν μπορείτε να παρέχετε σχετικό και ενημερωτικό περιεχόμενο. Θέλουν κάποιον που να μπορεί να συσχετιστεί μαζί τους και να κατανοήσει τις ανάγκες τους. Θα οικοδομήσετε μια ακόμη ισχυρότερη σχέση με το κοινό σας αν αλληλεπιδράσετε μαζί του απαντώντας σε σχόλια ή κριτική με θετικό τρόπο, που επιλύει προβλήματα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι