espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ενισχύει το χρόνο που αφιερώνεται στον ιστότοπό σας

Η εσωτερική σύνδεση, άμεσα και έμμεσα, βελτιώνει το SEO σας. Βοηθά τους αναγνώστες να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας και να βρουν πιο σχετικό περιεχόμενο, καθιστώντας τη διεπαφή πιο φιλική προς το χρήστη. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε περισσότερους συνδέσμους για να επισκεφθούν περισσότερες σελίδες στον ιστότοπό σας, αυξάνονται οι προβολές και ο χρόνος που αφιερώνεται στον ιστότοπό σας, αυξάνοντας το ποσοστό μετατροπών του.

Αυτός ο αυξημένος χρόνος που αφιερώνεται στον ιστότοπό σας υποδεικνύει ότι οι επισκέπτες βρήκαν τον ιστότοπό σας χρήσιμο και σχετικό. Οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη αυτά τα δεδομένα κατά την οργάνωση της κατάταξης σελίδας. Όταν οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στην περιήγηση στις ιστοσελίδες σας και το ποσοστό εγκατάλειψης είναι χαμηλό, κατατάσσεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Δημιουργεί Domain Authority του ιστότοπού σας

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να είναι εξίσου σημαντικοί με τους εξωτερικούς συνδέσμους κατά τη δημιουργία του Domain Authority. Όταν συνδέεστε σε ξεχωριστές σελίδες, ιδιαίτερα από τη σελίδα πλοήγησής σας, ενημερώνετε την Google ότι αυτές οι άλλες σελίδες αξίζει να δείτε και η Google προσαρμόζει ανάλογα την κατάταξή της SEO.

Πάρα πολλοί εσωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να μειώσουν την αποτελεσματικότητά τους, τόσο για τον αλγόριθμο της Google όσο και για τους χρήστες. Ένας καλός κανόνας είναι να έχετε περίπου 20 εσωτερικούς συνδέσμους στον ιστότοπό σας που οδηγούν τους χρήστες σε πολύτιμες, ενημερωτικές σελίδες.

Κατευθύνει τα κλικ στις πιο αξιόλογες σελίδες

Μια οργανική στρατηγική που επικεντρώνεται στη λήψη περιεχομένου σε εξέχοντα SERP είναι σημαντική.

Η εσωτερική σύνδεση αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της στρατηγικής, επειδή σας επιτρέπει να ορίσετε ποια τμήματα περιεχομένου (συνήθως τα υψηλής πρόθεσης) είναι πιθανό να είναι τα πιο έγκυρα για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
Δημιουργώντας μια εσωτερική αρχιτεκτονική συνδέσμων που δείχνει συντριπτικά προς αυτές τις σελίδες, μπορείτε να δείξετε στις μηχανές αναζήτησης ότι αυτές οι σελίδες είναι οι πιο αξιοσημείωτες. Η μόνη προειδοποίηση είναι ότι οι εσωτερικοί σύνδεσμοι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από πάνω προς τα κάτω. Δεν είναι καλό απλώς να συνδέεστε με τα πάντα και να αραιώνετε τις λέξεις-κλειδιά σας.

Λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά

Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι μεγαλύτερες, συγκεκριμένες φράσεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες. Αντιπροσωπεύουν περίπου τα δύο τρίτα όλων των αναζητήσεων Google. Εάν έχετε μια στρατηγική για τη χαρτογράφηση των εσωτερικών συνδέσμων σας, μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς για τις οποίες κατατάσσονται οι συνδεδεμένες σελίδες σας.

Αποφεύγει τις “Ορφανές Σελίδες”

Η αυστηρότερη εσωτερική οργάνωση βοηθά τα προγράμματα ανίχνευσης Google να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν τον σκοπό και την αξία του ιστοτόπου της επιχείρησής σας. Ελέγξτε την επισκεψιμότητα μεμονωμένων σελίδων του ιστότοπού σας, για παράδειγμα, για να συνδέσετε τις σελίδες με την υψηλότερη επισκεψιμότητα με τις χαμηλότερες. Ένα πράγμα που πρέπει να αποφύγετε είναι να αφήσετε ορισμένες ιστοσελίδες χωρίς εσωτερικούς συνδέσμους προς ή από. Αυτές οι “ορφανές σελίδες” τελικά αφαιρούν από την πιθανή αξία SEO της επιχείρησής σας και μειώνουν τη συνολική εξουσία του ιστότοπού σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι