espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση μαζί με την κατασκευή ιστοσελίδων, ειδικά όταν πρόκειται για μια στρατηγική που περιλαμβάνει κάτι σαν βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Το SEO, για παράδειγμα, απαιτεί συνεχείς προσπάθειες για να δείτε συνεχή αποτελέσματα. Οι σχετικές λέξεις-κλειδιά πρέπει να ερευνώνται τακτικά, επειδή αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Η συνέπεια με αυτές τις προσπάθειες θα αποδώσει.

Κάποια στιγμή, όμως, μπορεί να παρατηρήσετε ότι βιώνετε ένα απροσδόκητο οροπέδιο. Ξαφνικά η οργανική σας ανάπτυξη έχει επίπεδη γραμμή. Όταν συμβεί αυτό, μπορεί να πανικοβληθείτε. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας όμως. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό και γιατί μπορεί να είναι μόνο προσωρινό. Υπάρχουν επίσης πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε για να αντιστρέψετε την κατάσταση. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε όταν η οργανική σας ανάπτυξη είναι επίπεδη:

Όταν η οργανική ανάπτυξη είναι επίπεδη, μπορεί να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης

Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε εάν η οργανική σας ανάπτυξη έχει σταθεροποιηθεί λόγω της επίτευξης του μέγιστου ποσού επισκεψιμότητας που είναι πιθανό να λάβετε ή εάν η στρατηγική SEO και το μοντέλο βελτιστοποίησης έχουν περιθώρια βελτίωσης. Η προσαρμογή της στρατηγικής σας θα μπορούσε να οδηγήσει ξανά σε αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά ο μόνος τρόπος για να γνωρίζετε με βεβαιότητα είναι να προσπαθήσετε. Ποια είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματά σας 

Πρώτον, θα θελήσετε να δείτε την τεχνική πλευρά του ιστότοπού σας για να κάνετε βελτιώσεις όπου είναι απαραίτητο. Εάν η φόρτωση των σελίδων είναι αργή, θα πρέπει να το διορθώσετε. Θέλετε επίσης να εξετάσετε το SEO. Έχετε εφαρμόσει σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας; Χωρίς υπερβολή, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας όπου ταιριάζουν φυσικά. Εάν δεν είστε σίγουροι για σχετικές λέξεις-κλειδιά, κάντε πρώτα έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Στη συνέχεια, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει να προσθέτετε περιεχόμενο τακτικά, αλλά αν δεν το έχετε κάνει, τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη τους ιστότοπους που έχουν συνεχώς νέο περιεχόμενο.

Όταν η οργανική σας ανάπτυξη φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί, είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε κοιτάζοντας τον ιστότοπό σας για να δείτε πού μπορεί να γίνουν βελτιώσεις.

Όταν η οργανική ανάπτυξη έχει επίπεδη γραμμή, μπορεί να έχει επιτευχθεί κορυφή

Μερικές φορές, όταν η οργανική σας ανάπτυξη έχει σταθεροποιηθεί, σημαίνει απλώς ότι η επιχείρησή σας έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της επειδή κάθε αγορά έχει ένα όριο. Αυτό δεν χρειάζεται να θεωρηθεί κακό. Έχετε κάνει καλή δουλειά στο να ενημερώσετε τους ανθρώπους για την επιχείρησή σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προσελκύσετε νέες επιχειρήσεις ή νέους δυνητικούς πελάτες.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι