4 Web Design Trends που ξεδιπλώνονται το 2022
Ενώ οι σχεδιαστικές τάσεις τείνουν να αλλάζουν με τον καιρό, ορισμένες είναι λίγο πολύ αειθαλείς. Αν αλλάζουν καθόλου, η αλλαγή σίγουρα είναι αργή, ενώ οι νεότερες τάσεις μπορεί να μας επιβληθούν ξαφνικά. Μερικές τάσεις που έχουν ξεδιπλωθεί στο 2022 είναι οι εξής :
- Χρησιμοποιήστε καταπραϋντικές και καθησυχαστικές παλέτες χρωμάτων
Στις πρόσφατες σχεδιαστικές τάσεις κατασκευής ιστοσελίδων έχει δοθεί έμφαση σε ισχυρές, τολμηρές παλέτες χρωμάτων μαζί με μια ποικιλία διαβαθμισμένων σχημάτων για να τραβήξουν την προσοχή του επισκέπτη. Έχουμε κουραστεί από το άγχος, την ένταση και τις φωνές που σχετίζονται με το “φυσιολογικό” του 2020 και είμαστε περισσότερο από έτοιμοι να αλλάξουμε σε πιο ήρεμους καιρούς, καθώς και σε πιο ήπιες χρωματικές παλέτες.
- Συνδυάστε αβίαστα φυσικές και ψηφιακές εικόνες
Πολλοί, συμπεριλαμβανομένων πολλών νέων εργαζομένων εξ’ αποστάσεως, είχαν κολλήσει στο σπίτι και δεν είχαν να κάνουν τίποτα άλλο από το να κοιτάζουν τις οθόνες τους το 2020. Αυτό οδήγησε σε μεγαλύτερη ανάμειξη της φυσικής τους ζωής με τον ψηφιακό κόσμο. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την αλλαγή του σκηνικού, ορισμένοι σχεδιαστές ιστοσελίδων άρχισαν να συνδυάζουν γραφικά και ειδικά εφέ με εικόνες του πραγματικού κόσμου
- Δημιουργήστε φιλικές και πιο αποτελεσματικές εμπειρίες ηλεκτρονικών αγορών
Το 2020 γίναμε μάρτυρες μιας έκρηξης των ηλεκτρονικών αγορών, μια τάση που είναι πιθανό να συνεχιστεί και να επιταχυνθεί. Με τους περισσότερους ανθρώπους να ψωνίζουν ηλεκτρονικά, οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να παρουσιάζουν στους επισκέπτες διαδρομές προς τις μετατροπές που είναι αποτελεσματικές και εύκολες στην παρακολούθηση. Όταν βρίσκονται σε ένα κατάστημα και ξέρουν τι θέλουν, οι αγοραστές θέλουν να μπουν και να βγουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αν δεν είναι σίγουροι για το τι ακριβώς θέλουν ή απλά ψάχνουν, εξακολουθούν να θέλουν βοήθεια ή προτάσεις που θα τους βοηθήσουν να κάνουν συγκρίσεις ή επιλογές.
- Έμφαση στο περιεχόμενο βίντεο που ελέγχεται από τον χρήστη
Tα βίντεο σε ιστότοπους ήταν το καλύτερο πράγμα και εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέσο για την παροχή ενημερωτικού περιεχομένου. Είναι όμως οι σημερινοί χρήστες ενθουσιασμένοι με αυτό; Όχι τόσο πολύ. Οι περισσότεροι χρήστες θέλουν να δουν ένα βίντεο μόνο αν αισθάνονται την ανάγκη να το δουν.