Ορισμός Δείκτη ποιότητας διαφήμισης e-shop και ιστοσελίδων
Ένας δείκτης ποιότητας διαφήμισης καθορίζει πόσο σχετική είναι μια λέξη-κλειδί. Αυτό είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από την Google και δίνει πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά συγκρίνεται η ποιότητα μιας διαφήμισης με εκείνη των άλλων διαφημιζόμενων. Οι αριθμοί βαθμολογίας ποιότητας κυμαίνονται από 1 έως 10. Οσο μεγαλύτερος είναι αυτος ο αριθμος, τόσο το καλύτερο. Χρειάζεται χρόνος για τη δημιουργία ενός δείκτη ποιότητας, επομένως για κάποιο χρονικό διάστημα θα εμφανίζεται συνήθως ένα “null” στα αποτελέσματα του δείκτη ποιότητας διαφήμισης.
Τι καθορίζει έναν καλό δείκτη ποιότητας διαφήμισης; Η επιλογή των καλύτερων λέξεων-κλειδιών είναι σημαντική, αλλά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο σε έναν δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Η σύνταξη διαφημίσεων, για παράδειγμα, πρέπει να είναι καλά μελετημένη, όπως και η κατασκευή ιστοσελίδων. Οι διαφημίσεις που προσελκύουν την προσοχή των επισκεπτών μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τον δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Επιπλέον, η αποστολή επισκεπτών σε σελίδες προορισμού που είναι σχετικές και χρήσιμες θα συμβάλει επίσης στη βελτίωση ενός δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Παρόλο που μπορείτε να επιλέξετε να αλλάξετε και να βελτιώσετε τις λέξεις-κλειδιά όταν και αν είναι απαραίτητο, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι αυτό δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά στον δείκτη ποιότητας διαφήμισης, επειδή βασίζεται σε ιστορικές εμφανίσεις και δεν θα αλλάξει κατευθείαν.
Αν ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης δεν είναι ιδανικός και θέλετε να τον βελτιώσετε. Εξετάστε αυτές τις συμβουλές:
- Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά με βάση το περιεχόμενο του προϊόντος ή του ιστότοπού σας.
- Γράψτε περιεχόμενο που είναι σχετικό. Εκτός από τη σύνταξη σχετικού περιεχομένου, θέλετε να δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που το εργαλείο σας βοήθησε να δημιουργήσετε στο νέο σας περιεχόμενο.
- Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού που είναι ελκυστική για τον χρήστη τόσο οπτικά όσο και από άποψη πλοήγησης.
Γιατί έχει πραγματικά σημασία ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης; Υπάρχουν μερικοί σημαντικοί λόγοι για να λάβετε σοβαρά υπόψη το δείκτη ποιότητας διαφήμισης. Ο δείκτης ποιότητας διαφήμισης μπορεί να καθορίσει σε ποιο σημείο των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας θα εμφανίζονται υψηλότερα, καθώς η Google θέλει οι χρήστες να τις βλέπουν πρώτα. Στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας κοστίζουν λιγότερο ανά κλικ από τις διαφημίσεις που χαρακτηρίζονται ως χαμηλότερης ποιότητας. Οι διαφημίσεις υψηλής ποιότητας τείνουν επίσης να οδηγούν σε πιο επιτυχημένα κλικ και μετατροπές από εκείνες χαμηλότερης ποιότητας.
Ένας δείκτης ποιότητας διαφήμισης αποτελείται από διαφορετικά μέρη, καθένα από τα οποία αναπτύσσεται με διαφορετικό τρόπο. Αυτά τα τέσσερα μέρη περιλαμβάνουν: προσδιορισμό εμφάνισης διαφήμισης, θέση διαφήμισης, ελάχιστη προσφορά και τύπους καταλληλότητας διαφήμισης στόχευσης λέξεων-κλειδιών.
Ο τύπος προσδιορισμού εμφάνισης διαφήμισης αξιολογεί την ποιότητα της σελίδας προορισμού διαφήμισης.
Ο τύπος θέσης διαφήμισης είναι η ιστορική τεκμηρίωση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων μιας διαφήμισης, της συνάφειας λέξεων-κλειδιών και αντιστοιχισμένων λέξεων στο Google.
Ο τύπος ελάχιστης προσφοράς είναι το ιστορικό της αναλογίας κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων των διαφημίσεων, της συνάφειας των λέξεων-κλειδιών, του ιστορικού λογαριασμού στο σύνολό του και της ποιότητας της σελίδας προορισμού της διαφήμισης.
Οι δείκτες ποιότητας διαφημίσεων είναι σημαντικοί, επειδή η Google εξαρτάται από τα έσοδα που προέρχονται από διαφημίσεις. Η Google κερδίζει χρήματα όταν κάνετε κλικ σε διαφημίσεις, οπότε είναι κατανοητό ότι θέλουν τις διαφημίσεις που θα προσελκύσουν την προσοχή και τα κλικ των χρηστών που τις βλέπουν.