3 trends του digital marketing ιστοσελίδων και e-shop που πρέπει να γνωρίζετε το 2022
Τα καλά νέα είναι ότι η επανάσταση του ψηφιακού μάρκετινγκ απέχει πολύ από το τέλος της και παρέχει νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να διευρύνουν το μερίδιο αγοράς για το eshop τους. Διάφορες στρατηγικές εξατομίκευσης βοηθούν τους εμπόρους να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών και να οικοδομήσουν την αφοσίωση της μάρκας με τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων.
Οι ακόλουθες τρεις τάσεις θα πρέπει να διαμορφώσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ του 2022 και να βοηθήσουν το brand και την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσουν μετά από μιά ολοκληρωμένη κατασκευή ιστοσελίδων.
- Conversational marketing
Οι καταναλωτές θέλουν μια απάντηση και τη θέλουν άμεσα, στις πλατφόρμες και τις ώρες που προτιμούν και σε έναν τόνο φωνής με τον οποίο μπορούν να ταυτιστούν. Το διαλογικό μάρκετινγκ στοχεύει στη σύνδεση μέσω συνομιλιών, κειμένου, εξατομικευμένων βίντεο και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όλα με σκοπό να θέσει τον κάθε καταναλωτή στο επίκεντρο και να βελτιώσει την εμπειρία του.
- Video marketing
Τα βίντεο δεν είναι προαιρετικά. Για να τραβήξετε περισσότερα βλέμματα στα βίντεό σας, παράγετε περιεχόμενο που οι πελάτες σας θέλουν να δουν, το οποίο προσθέτει αξία και χρησιμοποιεί τις ζωντανές μεταδόσεις στα social media για να αυξήσει τη δέσμευση. Επαναχρησιμοποιήστε περιεχόμενο βίντεο για ιστολόγια, podcast και άλλα κανάλια.
- Green marketing
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί μείζον ζήτημα και οι πελάτες θα επιλέγουν μάρκες που δεσμεύονται να φροντίζουν τον πλανήτη. Όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες επενδύουν και ξοδεύουν τα λεφτά τους σε βιώσιμες και περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένες μάρκες γεγονός που πρέπει να λάβετε σίγουρα υπόψη σας.