Οι 4 καλύτερες online στρατηγικές διαφήμισης ιστοσελίδων / e-shop για το 2022

1. Σχεδιασμός ιστοσελίδας
Η ιστοσελίδα σας είναι το κυριότερο μέρος της επιχείρησης σας. Εφόσον πολλές άλλες από τις online διαφημιστικές καμπάνιες σας φέρνουν πιθανούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας, ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας μπορεί να αποτελέσει τον αποφασιστικό παράγοντα στην επιτυχία.
Οι χρήστες τείνουν να μένουν περισσότερο σε καλά σχεδιασμένες ιστοσελίδες, και έτσι εξερευνούν περισσότερο την ιστοσελίδα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης σας. Επομένως, είναι σημαντικό για την ιστοσελίδα σας να έχει σχεδιαστεί επαγγελματικά για να λειτουργήσουν με μέγιστη απόδοση οι online καμπάνιες του eshop ή της σελίδας σας.
2. Search Engine Optimization (SEO)
Η ιστοσελίδα σας μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο για το marketing – Αλλά πρώτα θα πρέπει οι πελάτες να μπορούν να την βρουν!
Ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι με το SEO. Το SEO παίρνει λέξεις κλειδιά (keywords) που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που έχετε στην ιστοσελίδα σας, και όταν οι χρήστες αναζητούν αυτές τις λέξεις σε μηχανές αναζήτησης, παίρνουν ως αποτέλεσμα σχετικές σελίδες.
Στόχος του SEO είναι να βγάζει την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αν αποφασίσετε μετά την ολοκλήρωση κατασκευής ιστοσελίδων να επενδύσετε σε αυτό, θα παρατηρήσετε σημαντική ανάπτυξη στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας καθώς και στις πωλήσεις σας.
3. Διαφημίσεις pay-per-click (PPC)
Οι PPC διαφημίσεις είναι ένα online διαφημιστικό μοντέλο που σας επιτρέπει να τοποθετήσετε διαφημίσεις σε αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ένα από τα μεγαλύτερα θετικά με τις διαφημίσεις (όπως εννοείται και στο όνομά τους) είναι ότι πληρώνετε μόνο όταν οι χρήστες κάνουν click στην διαφήμιση σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για περιττές δαπάνες σε χρήστες που ίσως δεν ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας ή απλά αγνοούν τις διαφημίσεις σας.
4. Διαφήμιση μέσω των social media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν πολύ με την διαφήμιση της επιχείρησης σας καθώς υπάρχουν πάρα πολλοί πιθανοί πελάτες που χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες αυτές. Σας επιτρέπουν να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένο κοινό επιτρέποντάς σας να επιλέξετε προτιμώμενα χαρακτηριστικά των πελατών όπως ηλικία, γένος, περιοχή, καθώς και πιο προχωρημένα στοιχεία όπως ενδιαφέροντα και συμπεριφορά. Αυτό επιτρέπει στην διαφήμιση σας να προβάλλεται στους χρήστες που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.