4 Website design trends που αλλάζουν το 2022
Το διαδίκτυο αναπτύσσεται ραγδαία και εξελίσσεται συνεχώς.
Αν η προτεραιότητά σας είναι να κερδίσετε και να διατηρήσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας, πρέπει να ενημερώνετε και να προσαρμόζεστε στα τελευταία trends .
Personalization
Eίναι η έννοια της παροχής προσαρμοσμένων εμπειριών στον ιστότοπο σας. Η εξατομίκευση αποτελούσε πάντα μια σημαντική έννοια στο σχεδιασμό ιστοσελίδων . Oι αλγόριθμοι βελτιώνονται και γίνονται πιο εξελιγμένοι, προσαρμόζουν τις εμπειρίες των χρηστών με βάση τα ατομικά τους δεδομένα. Η χρήση περιεχομένου που είναι αποθηκευμένο στο CRM σας γίνεται με βάση τη συμπεριφορά ή ακόμη και μέσω μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας.Ο στόχος είναι οι πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί και να τους δώσετε μια εμπειρία που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
Fragmented Design
Αυτός ο τύπος σχεδιασμού είναι ένα καυτό θέμα στον κόσμο του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ιστοσελίδων εδώ και αρκετό καιρό. Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας με γνώμονα τον κατακερματισμό, χωρίζετε το περιεχόμενο σε τμήματα και παρέχετε στους χρήστες διαφορετικές επιλογές πρόσβασης σε αυτά. Αυτό δίνει στον χρήστη την εντύπωση ότι υπάρχουν πολλές επιλογές, καθώς μπορεί να δει όλες τις επόμενες σελίδες ταυτόχρονα και όχι να περιμένει να φορτώσει ολόκληρη η σελίδα πριν δει την επόμενη.
Micro-Interactions
Στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, οι micro-interactions είναι οι μικρές στιγμές που δίνουν στους χρήστες ανατροφοδότηση σχετικά με την κατάσταση των ενεργειών τους. Όταν κάνετε κλικ σε ένα κουμπί, αυτό αλλάζει χρώμα ή παρέχει κινούμενη εικόνα για να δείξει ότι έχετε ολοκληρώσει μια ενέργεια.Θα παρατηρήσετε αυτές τις μικρο-αλληλεπιδράσεις παντού στο διαδίκτυο, από το Youtube μέχρι το Spotify.
Χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως στο διαδίκτυο, αλλά το 2022, καθίστανται απόλυτη αναγκαιότητα για τα eshops και τους ιστότοπους λόγω του απλού γεγονότος ότι κάνουν το περιεχόμενό πολύ πιο διασκεδαστικό και φιλικό .
3D Elements
Με το λογισμικό τρισδιάστατης μοντελοποίησης, μπορείτε να μετατρέψετε σχεδόν οτιδήποτε στον ιστότοπό σας σε τρισδιάστατη εικόνα ή κινούμενη εικόνα. Ενσωματώνοντας πιο ρεαλιστικές εικόνες των προϊόντων σας, μπορείτε να αναδείξετε την πραγματική κλίμακα και το σχήμα τους και να επιτρέψετε στους χρήστες να δουν όλες τις πλευρές του προϊόντος. Αυτό βοηθά τους πελάτες να έχουν μια καλύτερη ιδέα για το τι αγοράζουν. Επιπλέον, τρισδιάστατα στοιχεία δημιουργούν την αίσθηση του βάθους και επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα με νέους τρόπους