espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μια ματιά στα βασικά στοιχεία του τρόπου λειτουργίας μιας καμπάνιας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε νέες ιδέες και να αναπτύξετε τη δημιουργικότητά σας. Είτε πρόκειται για παραδοσιακή διαφήμιση είτε για ψηφιακά μέσα.

1. Είναι διαφημιστικό

Στον πυρήνα της, η διαφήμιση είναι μια μορφή επικοινωνίας που αποσκοπεί στη διαφήμιση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και στην αύξηση των πωλήσεων μετά την κατασκευή ιστοσελίδων. Για να επιτύχετε τον κύριο στόχο σας (να αυξήσετε τις πωλήσεις). Πίσω από κάθε καμπάνια, υπάρχει πολλή στρατηγική σκέψη. Η διαφήμιση ευθυγραμμίζεται πάντοτε με έναν συγκεκριμένο στόχο marketing ο οποίος κλιμακώνεται μέχρι τα παγκόσμια συμφέροντα του brand ή της εταιρείας. Έτσι, μια ισχυρή διαφημιστική στρατηγική θα πρέπει να εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο marketing.

2. Είναι στοχευμένο

Στο παρελθόν, η διαφήμιση βασιζόταν σε μέσα μαζικής επικοινωνίας, όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Η αποτελεσματική διαφήμιση στον σημερινό κόσμο απαιτεί εξαιρετικά στοχευμένα και τμηματοποιημένα κοινά. Κάθε brand έχει ένα προφίλ αγοραστή ή ιδανικού πελάτη που προσπαθεί να προσελκύσει. Όσο πιο εστιασμένη είναι η διαφήμισή σας σε ένα συγκεκριμένο κοινό, τόσο πιο αποτελεσματική μπορεί να είναι.

3. Είναι μια επένδυση

Οι διαφημιστικές εκστρατείες απαιτούν επένδυση χρόνου, πόρων και φυσικά χρημάτων. Γενικά, η εταιρεία  που εκδίδει τις διαφημίσεις κοστολογεί ένα ορισμένο ποσό σε αντάλλαγμα για τη διάδοσή τους. Μια καλή διαφημιστική καμπάνια θα αυξήσει τα κέρδη, και αυτό θα πρέπει να υπερβαίνει το κόστος της επένδυσης. Για να κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ του κόστους, οι διαφημιστές μετρούν την απόδοση της επένδυσης (ROI) της καμπάνιας. Μια θετική απόδοση επένδυσης δείχνει ότι η διαφημιστική εκστρατεία ήταν επιτυχής.

4. Είναι Πρωτότυπο & Δημιουργικό

Η διαφήμιση πάσχει από κορεσμό της αγοράς. Οι καταναλωτές εκτίθενται σε εκατοντάδες διαφημίσεις την ημέρα σε διάφορες μορφές. Ως εκ τούτου, η αποτελεσματική διαφήμιση ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας απροσδόκητες μορφές και πόρους. Μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή ενός χρήστη δίνοντας έμφαση στην καινοτομία του προϊόντος.
Π.χ: Βίντεο που αφηγούνται ιστορίες, συγκλονιστικές εικόνες, αξέχαστες ομιλίες, πιασάρικα jingles κ.λπ. Οι αποτελεσματικές διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη δημιουργικότητα για να ξεχωρίσουν και να κάνουν ένα εμπορικό σήμα άμεσα αναγνωρίσιμο ή αξιομνημόνευτο.

5. Είναι συνεπής & εξατομικευμένη 

Οι πραγματικά καλές διαφημίσεις παραμένουν συνεπείς στον πυρήνα του brand και τις αξίες που συνδέονται με αυτό. Γενικά, μια μεμονωμένη διαφήμιση δεν μπορεί να επιτύχει αυτόν τον στόχο, ειδικά σε ένα κορεσμένο περιβάλλον. Επομένως, μια βασική πτυχή της διαφήμισης είναι η συνέπεια. Ιδανικά, κάθε καταναλωτής στο κοινό-στόχο θα πρέπει να δέχεται αρκετό αντίκτυπο ώστε να θυμάται το brand και το μήνυμά του, αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να γίνεται ενοχλητικό ή κορεσμένο. Οι πραγματικά αποτελεσματικές διαφημίσεις προσαρμόζονται όλο και περισσότερο στα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου χρήστη. Για παράδειγμα,η  αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εξατομικευμένο περιεχόμενο. Αυτού του είδους τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποιούνται όταν ο χρήστης εκτελεί μια συγκεκριμένη ενέργεια και αποτελούν ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενσωμάτωσης της εξατομίκευσης στη διαφήμιση.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι