Πως να προωθήσετε το κανάλι της σελίδας σας στο youtube
- Μάθετε τι θέλει το κοινό σας.
- Προσαρμόστε τις μικρογραφίες σας.
- Εκτελέστε μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.
Παρακάτω θα αναλύσουμε ενδεικτικά ορισμένους από τους τρόπους προώθησης που αναφέρθηκαν.
- Μάθετε τι θέλει το κοινό σας.
Με οποιοδήποτε είδος περιεχομένου παράγετε, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι ευθυγραμμισμένο με αυτό που θέλει το κοινό σας. Είτε γράφετε ένα άρθρο για την κατασκευή ιστοσελίδων είτε δημιουργείτε ένα βίντεο, ξεκινήστε γνωρίζοντας το κοινό σας και τον τύπο περιεχομένου που θέλει να δει από εσάς.
- Προσαρμόστε τις μικρογραφίες σας.
Μία από τις απλούστερες αλλά αποτελεσματικές τακτικές για την προώθηση του καναλιού σας στο YouTube είναι η δημιουργία προσαρμοσμένων μικρογραφιών.
Από προεπιλογή, το YouTube αφαιρεί ένα στιγμιότυπο οθόνης από οποιοδήποτε δεδομένο βίντεο και το χρησιμοποιεί για τη μικρογραφία. Η δημιουργία μικρογραφιών όχι μόνο κάνει τα βίντεό σας να φαίνονται πιο ελκυστικά με μια ματιά, αλλά και σηματοδοτεί μια ορισμένη αίσθηση επαγγελματισμού.
- Εκτελέστε μια πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.
Με το μάρκετινγκ γενικά να γίνεται πιο pay-to-play, έχετε πάντα την επιλογή να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων YouTube. Το YouTube προσφέρει μια ποικιλία μορφών διαφήμισης για να διαλέξετε:
Διαφημίσεις προβολής: Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη δεξιά πλαϊνή γραμμή των βίντεο και είναι διαθέσιμες μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές.
Διαφημίσεις επικάλυψης: Πρόκειται για ημιδιαφανείς διαφημίσεις που εμφανίζονται στο κάτω μέρος ενός βίντεο. Είναι διαθέσιμα μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές.
Διαφημίσεις βίντεο με δυνατότητα παράβλεψης και χωρίς δυνατότητα παράβλεψης: Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα βίντεο. Οι διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης μπορούν να προβλεφθούν μετά από πέντε δευτερόλεπτα, αλλά οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης πρέπει να παρακολουθούνται σε όλη τη διαδρομή για να μπορέσει ο θεατής να παρακολουθήσει το βίντεό του.
Διαφημίσεις bumper: Πρόκειται για διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης που πρέπει να παρακολουθηθούν για να μπορέσει ο θεατής να παρακολουθήσει το βίντεό του. Μπορούν να είναι το πολύ έξι δευτερόλεπτα.
Κάρτες χορηγίας: Πρόκειται για κάρτες που εμφανίζονται σε σχετικά βίντεο. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε τα προϊόντα σας ή άλλο περιεχόμενο.