Παρακαλώ αξιολογήστε


Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη στρατηγική σας προσέγγιση για τη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής της επιχείρησής σας, πρέπει να κατανοήσετε τη χρησιμοποιούμενη ορολογία της προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων και τι σημαίνει. Η χρήση λανθασμένων περιγραφών σε ένα έγγραφο στρατηγικής που διανέμεται σε άλλους μπορεί να αποβεί επιζήμια για την επιτυχία σας και την έγκριση των προϋπολογισμών και των τακτικών.

Οι δύο βασικοί τομείς στον κλάδο του μάρκετινγκ αναζήτησης είναι:

SEO – Μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί οργανικές μεθόδους για να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

SEM – Μια προσέγγιση που χρησιμοποιεί πληρωμένες μεθόδους για να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αυτό που είναι σημαντικό να κατανοήσουμε είναι ότι ο ορισμός του SEM συχνά αμφισβητείται και αντιφάσκει. Στην πραγματικότητα, ορισμένες πηγές,αναφέρουν ότι το SEM είναι το ευρύτερο κανάλι αναζήτησης που περιλαμβάνει τόσο την οργανική όσο και την πληρωμένη αναζήτηση. Η γενική συναίνεση είναι ότι το SEO σχετίζεται με την οργανική αναζήτηση, ενώ το SEM είναι πληρωμένο. Συχνά χρησιμοποιούνται λανθασμένα εναλλακτικά, το SEO και το SEM είναι δύο διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google και η Bing. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι μια ουσιαστική τακτική για τις μάρκες που θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και την προβολή τους στο διαδίκτυο. Το SEO μπορεί να είναι μια μάλλον δύσκολη στρατηγική στη διαχείριση, αν δεν ξέρετε πώς να το συγκρίνετε ή να το συνδυάσετε με το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM). Η πραγματικότητα είναι ότι, για τις περισσότερες επιχειρήσεις, μια επιτυχημένη στρατηγική αναζήτησης θα πρέπει να ενσωματώνει τόσο το SEO όσο και το SEM. Αυτά τα δύο ισχυρά κανάλια μάρκετινγκ μαζί ανοίγουν μια πληθώρα ευκαιριών για την ανάπτυξη από δυνητικούς πελάτες που αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τι κάνει ο ανταγωνισμός σας. Δείτε για ποιες λέξεις οι ανταγωνιστές σας κατατάσσονται οργανικά και διαμορφώστε ένα σχέδιο που θα ξεπεράσει τις θέσεις τους στο SERP(Search Engine Results Page). Κοιτάξτε σε ποιες πληρωμένες δραστηριότητες συμμετέχουν και σε ποιες λέξεις-κλειδιά στοχεύουν για να στείλουν επισκεψιμότητα στην επωνυμία τους.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι