4 Instagram Tips που πρέπει να ξέρεις το 2022
Από την έναρξή του το 2010, το Instagram έχει εξελιχθεί από μια απλή εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών σε ένα βασικό εργαλείο ανάπτυξης – κατασκευής ιστοσελίδων επιχειρήσεων και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
1.Reels
Σήμερα, οι άνθρωποι περιμένουν γρήγορες και εύπεπτες πληροφορίες. Κατά συνέπεια, το Instagram εισήγαγε το “Reels”: μια επιλογή περιεχομένου βίντεο μικρής διάρκειας που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν βίντεο διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων. Η συνεχής ανάρτηση υψηλής ποιότητας και σχετικών ρολών που στοχεύουν στη θέση σας είναι μια εξαιρετική τακτική για να προσελκύσετε το επιθυμητό κοινό σας μέσω του συνιστώμενου περιεχομένου τροφοδοσίας του Instagram. Όπως και οι κανονικές αναρτήσεις, έτσι και τα Reels παρέχουν στους δημιουργούς μεγαλύτερη ορατότητα και πιθανή εμβέλεια. Οι δημιουργοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και 30 hashtags εντός του ορίου των 2. 000 χαρακτήρων ανά λεζάντα.
2. Public ActivismΚαθώς οι Millennials και η Gen Z, οι οποίοι είναι παθιασμένοι με την κοινωνική δικαιοσύνη, κυριαρχούν στα social media , είναι επόμενο αυτές οι ψηφιακές γενιές να φέρνουν τώρα τον ακτιβισμό στο διαδίκτυο. Έπειτα από μια ιδιαίτερα έντονη διετία που έριξε φως στις επαναλαμβανόμενες κοινωνικές ανισότητες που αντιμετωπίζουν οι περιθωριοποιημένες κοινότητες, πολλές μάρκες εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να εκφράσουν τη δική τους υποστήριξη και τις αξίες τους σε ένα διχαστικό κοινωνικό κλίμα.
3. Influence Marketing
Tο Influence Marketing, συνίσταται σε συνεργασίες εμπορικών σημάτων με δημιουργούς περιεχομένου (Influencers) στα social media, οι οποίοι συνήθως έχουν καθιερωμένο και αφοσιωμένο εξειδικευμένο κοινό. Αυτή η μορφή προώθησης eshop παραλληλίζεται με την έννοια των διαφημίσεων διασημοτήτων- ωστόσο, το influence marketing βασίζεται πολύ περισσότερο στο μέγεθος της εμπιστοσύνης που έχουν επιτύχει οι influencer μέσω και από το κοινό τους.
4. Carousel Instagram για αυξημένη δέσμευση
Κάθε brand και δημιουργός επιδιώκει υψηλή δέσμευση με το περιεχόμενό του, αλλά συχνά είναι δύσκολο να το πετύχει. Ευτυχώς, οι αναρτήσεις με carousel μπορούν να προσφέρουν ένα μονοπάτι για μεγαλύτερη εμπλοκή. Στο Instagram, η εμπλοκή δεν περιλαμβάνει μόνο τα likes, τα σχόλια και τους followers, η εμπλοκή περιλαμβάνει ακόμη και το swiping μέσω όλων των εικόνων και/ή των βίντεο που συμπεριλήφθηκαν. Τα carousel είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει το ενημερωτικό περιεχόμενο πιο ολοκληρωμένο, επιτρέποντας στους χρήστες να “σύρουν για να μάθουν περισσότερα”.