5 ανερχόμενα Web Design Trends για 2022
Οι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν εμφανίζονται από το πουθενά. Έρχονται ως απάντηση στις πραγματικές ανάγκες που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου σε μια δεδομένη στιγμή. Αυτές οι ανάγκες μπορούν να αντιμετωπίσουν οτιδήποτε από το να κάνουν την εξερεύνηση του ιστού πιο χρήσιμη, πιο ευχάριστη ή πιο άνετη.
Όταν ο έξω κόσμος υφίσταται αλλαγές που μπορούν να κάνουν την καθημερινή ζωή πιο δύσκολη ή λιγότερο προβλέψιμη, οι άνθρωποι αναζητούν σταθερότητα και ισορροπία. Έτσι μοιάζει ο κόσμος μας αυτή τη στιγμή και η επιθυμία για μεγαλύτερη αίσθηση σταθερότητας και ηρεμίας είναι αυτό που βλέπουμε να αντικατοπτρίζεται στις τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2022.
- Ο καθηλωτικός σχεδιασμός εικόνας μπορεί να εμπνεύσει τους καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα
Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο περνούν περισσότερες από δυόμισι ώρες κάθε μέρα στα έξυπνα τηλέφωνά τους και άλλη μισή ώρα στην επιφάνεια εργασίας τους. Μερικές από αυτές τις φορές είναι αφιερωμένες στην ψυχαγωγία, και μερικές αναμφίβολα δαπανώνται για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων ή απλά τη συνομιλία με κάποιον.
Όσο για τον υπόλοιπο χρόνο, συχνά δαπανάται αναζητώντας πληροφορίες σχετικά με πράγματα που πρέπει να κάνετε εκτός των οθονών τους, τα οποία θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν οτιδήποτε, από την αναζήτηση πληροφοριών έως την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Εάν έχετε ή χτίζετε έναν ιστότοπο που πωλεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον πραγματικό κόσμο, θα πρέπει να σκέφτεστε. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να πουλήσετε κάτι είναι να αφήσετε τον καταναλωτή να το “αισθανθεί”.
Πώς να το κάνεις αυτό;
Με τα προϊόντα, δεν είναι όλα δύσκολα. Ίσως περισσότερο όταν εμπλέκονται φορητές συσκευές, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο δύσκολο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να εμφανίσετε ένα προϊόν που θα επιτρέψει σε έναν πελάτη να το “αισθανθεί”.
Μια εμπειρία είναι μια διαφορετική ιστορία. Σε αυτή την περίπτωση, ένας σχεδιαστής πρέπει να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον που να μοιάζει με πραγματικό για τον παρατηρητή.
- Η αλλαγή της τυπογραφίας εφιστά την προσοχή στο περιεχόμενο
Οι αλλαγές στο μέγεθος, το χρώμα και το στυλ της τυπογραφίας του ιστότοπου χρησιμοποιούνται συχνά ως στρατηγικές λήψης προσοχής.
Η πρόταση που εφαρμόζεται στο κείμενο είναι μια στρατηγική που πρέπει να εφαρμόζεται με φειδώ και να εφαρμόζεται μόνο στο κείμενο που θέλετε να λαμβάνει ιδιαίτερη υπόψη ο επισκέπτης.
- Τα διαδραστικά γραφικά παρέχουν πρόσθετο πλαίσιο για τους χρήστες
Τα περισσότερα εμπορικά σχέδια ιστού στην δημιουργία eshop έχουν τρεις βασικούς στόχους: προσέλκυση επισκεπτών, εμπλοκή τους με το περιεχόμενο και μετατροπή τους.
Η προσέλκυση επισκεπτών περιλαμβάνει να τραβήξει και να κρατήσει την προσοχή τους, και υπάρχουν σωστοί και λάθος τρόποι για να το κάνουμε.
Ένας πολύ καλός τρόπος είναι να κάνετε τα βασικά στοιχεία να φαίνονται διαδραστικά – όπως να κάνετε ένα κουμπί να φαίνεται σαν να παρακαλάει να κάνετε κλικ, αντί να μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο επίπεδο αντικείμενο σε μια επίπεδη επιφάνεια, ή όπως το να κάνεις ένα στοιχείο σχεδίασης να αλλάξει ή να ζωντανέψει όταν ένας επισκέπτης αιωρείται από πάνω του.
Αλλά πρέπει να είσαι δημιουργικός. Θα υπάρξουν περιπτώσεις όπου θέλετε ένας επισκέπτης να σταματήσει και να μάθει περισσότερα για κάτι σε αντίθεση με τη χρήση αλληλεπίδρασης για να τους κρατήσει συνεχώς σε κίνηση προς κάποιο επιθυμητό στόχο.
- Χρησιμοποιήστε θετικές παλέτες χρωμάτων για να στείλετε τις σωστές δονήσεις στους επισκέπτες
Οι σχεδιαστές συνήθιζαν να έχουν εμμονή με την επιλογή του τέλειου χρώματος για να επιφέρουν ένα επιθυμητό συναίσθημα από έναν επισκέπτη.
Δεν είναι μυστικό ότι ένα δεδομένο χρώμα μπορεί να προκαλέσει ένα συγκεκριμένο συναίσθημα δεδομένου του πλαισίου στο οποίο χρησιμοποιείται, αλλά ποια είναι η υποκείμενη θεωρία;
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που εμπλέκονται, όπως η σκιά του χρώματος, η αντίθεση με άλλα χρώματα της ιστοσελίδας, η κουλτούρα του παρατηρητή και το προαναφερθέν πλαίσιο στο οποίο εμφανίζεται.
Μια βουτιά κίτρινου μπορεί να προκαλέσει ένα αίσθημα ευτυχίας, αλλά πιτσιλίζοντας κίτρινο σε έναν ιστότοπο πιθανότατα δεν θα δημιουργήσει έναν ευτυχισμένο πελάτη ή δεν θα οδηγήσει σε μετατροπή.