6 εκπληκτικά διαφημιστικά κανάλια για να εκτοξεύσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας e-shop σας
1. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πρώτα στη λίστα των διαφημιστικών καναλιών μας είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με περισσότερους από πέντε δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok, παρουσιάζουν μια εξαιρετική ευκαιρία να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.
Πολλές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων προσφέρουν διάφορους τύπους διαφημίσεων για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, όπως:
Image ads, Video ads, Carousel ads, Story ads, Promoted posts, Message ads
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν επίσης να επωφεληθείτε από τις δυνατότητες στόχευσης κοινού. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες με βάση τα εξής: Ηλικία, Γένος, Τοποθεσία, Τίτλος εργασίας, ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.
2. Pay-per-click (PPC)
Οι διαφημίσεις PPC εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν κάτι. Και όπως υποδηλώνει το όνομα, θα πληρώνετε για τη διαφήμισή σας μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε αυτήν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για τη σπατάλη του προϋπολογισμού σας σε χρήστες που δεν ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις σας.
Το PPC λειτουργεί υποβάλλοντας προσφορές για λέξεις-κλειδιά και φράσεις που αναζητά το κοινό-στόχος σας στο διαδίκτυο. Με μια επιτυχημένη προσφορά, συν την υψηλή κατάταξη διαφήμισης και δείκτη ποιότητας, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs).
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της PPC είναι ότι μπορείτε να επιλέξετε πόσο θέλετε να προσφέρετε για τις λέξεις-κλειδιά σας, καθιστώντας αυτό ένα από τα καλύτερα κανάλια ψηφιακής διαφήμισης για προϋπολογισμό μάρκετινγκ οποιουδήποτε μεγέθους. Επιπλέον, θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα λίγο μετά την έναρξη της καμπάνιας σας.
3. Περιεχόμενο
Η δημιουργία προσαρμοσμένου περιεχομένου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφημίσετε έμμεσα την επωνυμία σας στο κοινό σας παρέχοντάς τους πολύτιμες πληροφορίες.
Εφαρμόζοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ποικιλία τύπων περιεχομένου, όπως: Αναρτήσεις ιστολογίου, Άρθρα, Ενημερωτικά γραφήματα, Βίντεο
Μπορείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στα email σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε περισσότερους καταναλωτές. Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας για να βοηθήσετε τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα SERP, ώστε περισσότερα άτομα να μπορούν να ανακαλύψουν την επωνυμία σας.
4. Email
Με το email μάρκετινγκ , μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας απευθείας στα εισερχόμενα του κοινού σας.Μπορείτε να στείλετε emails που μοιράζονται:
Το προσαρμοσμένο περιεχόμενό σας, Επιχειρηματικά νέα και ενημερώσεις, Προτάσεις προϊόντων ή υπηρεσιών και πολλά άλλα.
Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε emails που προωθούν προϊόντα που μπορεί να αρέσουν στους συνδρομητές σας με βάση τις προηγούμενες αγορές τους ή το ιστορικό περιήγησής τους. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών.
Και επειδή οι χρήστες πρέπει να παρέχουν εθελοντικά τα emails, θα έχετε μια λίστα συνδρομητών email που θέλουν πρόθυμα να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
5. Over-the-top (OTT)
Η παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση αρχίζει να γίνεται παρελθόν καθώς περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να παρακολουθήσουν video streaming πλατφόρμες όπως το YouTube, το Netflix και το Hulu.
Με τις διαφημίσεις OTT, μπορείτε να προωθήσετε απευθείας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο κοινό σας, καθώς παρακολουθεί τις αγαπημένες του τηλεοπτικές εκπομπές, ταινίες και βίντεο.
Υπάρχουν διάφοροι τύποι διαφημίσεων OTT, όπως: Display ads, Video ads, Pop-up ads
Interactive ads
Και παρόμοια με τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων, οι πλατφόρμες OTT σάς επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε λειτουργίες στόχευσης κοινού, ώστε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται για τους χρήστες που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
6. Search engine optimization (SEO)
Μια στρατηγική SEO σάς βοηθά να αυξήσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε περισσότεροι καταναλωτές να μπορούν να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Το SEO είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε έμμεσα την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.