espa banner
Πως οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις ιστοσελίδες

Παρακαλώ αξιολογήστε


Γενικά, οι συνήθειες των χρηστών στον Ιστό δεν διαφέρουν τόσο από τις συνήθειες των πελατών σε ένα κατάστημα. Οι επισκέπτες ρίχνουν μια ματιά σε κάθε νέα σελίδα, σαρώνουν μέρος του κειμένου και κάνουν κλικ στον πρώτο σύνδεσμο που τραβάει το ενδιαφέρον τους ή μοιάζει αόριστα με αυτό που ψάχνουν. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν μεγάλα τμήματα της σελίδας που δεν βλέπουν καν.

Οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν κάτι ενδιαφέρον (ή χρήσιμο) και με δυνατότητα κλικ. Μόλις βρεθούν κάποιοι πολλά υποσχόμενοι υποψήφιοι, τότε οι χρήστες κάνουν κλικ. 

Οι χρήστες εκτιμούν την ποιότητα και την αξιοπιστία. 

Εάν μια σελίδα παρέχει στους χρήστες περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, είναι πρόθυμοι να εκτεθούν σε περιεχόμενο με διαφημίσεις και σε έναν όχι τόσο καλό σχεδιασμό ιστότοπου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι όχι τόσο καλά σχεδιασμένοι ιστότοποι με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας κερδίζουν πολλή επισκεψιμότητα με την πάροδο των ετών. Το περιεχόμενο στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων είναι πιο σημαντικό από το σχέδιο που το υποστηρίζει.

Οι χρήστες δεν διαβάζουν, σαρώνουν.

 Αναλύοντας μια ιστοσελίδα, οι χρήστες αναζητούν κάποια σταθερά σημεία που θα τους καθοδηγήσουν στο περιεχόμενο της σελίδας.

Οι χρήστες του διαδικτύου είναι ανυπόμονοι και επιμένουν στην άμεση ικανοποίηση. 

Πολύ απλή αρχή: Εάν ένας ιστότοπος δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των χρηστών, τότε ο σχεδιαστής απέτυχε να κάνει τη δουλειά του σωστά. Όσο υψηλότερο είναι το γνωστικό φορτίο και όσο λιγότερο διαισθητική είναι η πλοήγηση, τόσο πιο πρόθυμοι είναι οι χρήστες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο και να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.

Οι χρήστες δεν κάνουν τις βέλτιστες επιλογές. 

Οι χρήστες δεν αναζητούν τον πιο γρήγορο τρόπο για να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν. Ούτε σαρώνουν την ιστοσελίδα με γραμμικό τρόπο, πηγαίνοντας διαδοχικά από το ένα τμήμα του ιστότοπου στο άλλο. Αντίθετα, οι χρήστες επιλέγουν την πρώτη λογική επιλογή. Μόλις βρουν έναν σύνδεσμο που φαίνεται ότι μπορεί να οδηγήσει στον στόχο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει αμέσως κλικ. Η βελτιστοποίηση είναι δύσκολη και χρειάζεται πολύς χρόνος. Η ικανοποίηση είναι πιο αποτελεσματική.

Οι χρήστες ακολουθούν τη διαίσθησή τους. 

Ο βασικός λόγος για αυτό είναι ότι οι χρήστες αν βρουν κάτι που λειτουργεί, μένουν σε αυτό. Δεν έχει σημασία για αυτούς αν καταλαβαίνουν πώς λειτουργούν τα πράγματα, αρκεί να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν με ευκολία.

Οι χρήστες θέλουν να έχουν τον έλεγχο.

Οι χρήστες θέλουν να μπορούν να ελέγχουν το πρόγραμμα περιήγησής τους και να βασίζονται στη συνεπή παρουσίαση δεδομένων σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Π.χ. δεν θέλουν να εμφανίζονται απροσδόκητα νέα παράθυρα και θέλουν να μπορούν να επιστρέψουν με ένα κουμπί “Πίσω” στον ιστότοπο που ήταν πριν. Επομένως είναι καλή πρακτική να μην ανοίγετε ποτέ συνδέσμους σε νέα παράθυρα του προγράμματος περιήγησης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι