5+1 λόγοι Για την οικοδόμηση ενός brand μέσω των ιστοσελίδων Social
1.Ξεκινώντας το brand μέσω των social media με το βασικό βήμα
Eνημερώστε πλήρως τα προφίλ του brand σας στα social media. Συμπληρώστε έξυπνα και σύντομα κάθε λεπτομέρεια που θέλετε να γνωρίζουν οι επισκέπτες. Επιπλέον, αφαιρέστε κάθε αμφισβητούμενο ή αμφιλεγόμενο περιεχόμενο που μπορεί να έχετε αναρτήσει κατασκευάζοντας την ιστοσελίδα σας.
2.Ποιους στόχους μπορείτε να θέσετε για την εκστρατεία marketing στα social media;
Εδώ είναι μερικοί στόχοι που μπορείτε να θέσετε για την επόμενη εκστρατεία σας:
- Αύξηση των εγγραφών
- Αύξηση του engagement του brand
- Δημιουργία επιχειρηματικής κοινότητας
- Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand
- Δημιουργία νέων leads
- Λειτουργική κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών
- Άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
3.Χρησιμοποιήστε το logo και το όνομα του brand σας.
Το λογότυπο του brand σας λειτουργεί ως ταυτότητα για την εταιρεία σας ή το eshop σας. Εκτυπώνει μια εικόνα που μένει στο μυαλό του κοινού σας. Επιπλέον, διατηρώντας το logo σας σαφές και ορατό, οι χρήστες σας μπορούν εύκολα να διακρίνουν την ανάρτηση της εταιρείας σας από την ανάρτηση άλλων εμπόρων. Επομένως, όποτε δημοσιεύετε κάτι στα μέσα social media, μην ξεχνάτε να συμπεριλάβετε το logo και το όνομα του brand σας.
4.Φωνή και τόνος μάρκας για το Branding στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η προσήλωση σε μια ιδέα που αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα σας είναι απαραίτητη. Η συνέπεια είναι το κλειδί για να παραμείνουν τα brands αξέχαστα και αξιόπιστα. Δημιουργήστε ηθικές κατευθυντήριες γραμμές και παρουσιάστε τις ιδέες σας στους χρήστες. Ο τόνος και η φωνή της επωνυμίας σας επηρεάζουν τους θεατές. Ουσιαστικά θα πρέπει να έχετε μια ενιαία φωνή αλλά πολλούς τόνους ανάλογα με τις περιστάσεις και την κατάσταση.
5.Πώς να αναπτύξετε μια φωνή για τη στρατηγική επωνυμίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η ανάπτυξη της φωνής της μάρκας είναι παρόμοια με την ανάπτυξη του λογότυπου και της κοινωνικής στρατηγικής του brand σας. Χρησιμοποιείτε τη φωνή της επωνυμίας σας κάθε φορά που δημοσιεύετε, ξεκινάτε, γράφετε, απαντάτε ή κάνετε οτιδήποτε άλλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.
6.Πείστε το κοινό σας να ακολουθήσει τα κοινωνικά σας προφίλ
Κάντε την παρουσία του λογαριασμού σας στα social media τέτοια ώστε το κοινό σας να θέλει να ακολουθήσει το προφίλ σας. Θα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε οι χρήστες να θέλουν να μάθουν πώς περνάτε κάθε δευτερόλεπτο και να μην μπορούν να σταματήσουν να σας ακολουθούν.