espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε 4 βασικά βήματα αλλα και καλές πρακτικές τις οποίες θα πρέπει να έχετε υπόψιν σας όταν ξεκινάτε την διαχείριση κοινωνικών δικτύων.

Προσέξτε τι υλικό χρησιμοποιείται στους λογαριασμούς σας.

Οι περισσότερες φωτογραφίες που μπορεί να μας εμφανίσει μία απλή αναζήτηση στο internet έχουν κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα. Τι σημαίνει όμως αυτό; 
Στις περισσότερες φορές σημαίνει πως δεν μπορείτε να κάνετε χρήση αυτών των φωτογραφιών διότι δεν έχετε τα πνευματικά τους δικαιώματα. Η χρήση τέτοιων φωτογραφιών μπορεί να σας φέρει σε μία δύσκολη θέση και θα σας κάνει σίγουρα να χάσετε την αξιοπιστία σας. 
Η καλύτερη επιλογή που έχετε σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες οι οποίες δεν είναι δικές σας είναι να βρείτε φωτογραφίες που δεν υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα και οι δημιουργοί τους, τις έχουν ανεβάσει για δωρεάν χρήση.

Ένα παράδειγμα από ένα τέτοιο site είναι το pixabay. Το pixabay είναι στην ουσία μια βάση δεδομένων από δωρεάν φωτογραφίες και αναλαμβάνει να σας εμφανίσει τις πιο σχετικές ανάλογα με την αναζήτηση που κάνατε. Μπορείτε να επιλέξετε όποια θέλετε και να την χρησιμοποιήσετε στην κατασκευή των ιστοσελίδων σας ή στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο δραστηριοποιείστε.
Διατηρήστε μία συχνότητα  

Είναι πολύ σημαντικό και ειδικά σε τόσο ταχύρυθμους καιρούς να μην χάνουμε την επαφή με το κοινό μας. 
Κρατήστε έναν σταθερό αριθμό αναρτήσεων ανα εβδομάδα και φροντίστε να είστε συνεπείς με αυτό. Το κοινό σας θα εκτιμήσει την σταθερότητα και αν είναι και οι αναρτήσεις σας είναι ενδιαφέρουσες και χρήσιμες θα τις περιμένει κιόλας.
Το κοινό δεν είναι όμως το μόνο πρόβλημα σε περίπτωση που σταματήσετε να ανεβάζετε. Στις περισσότερες πλατφόρμες επηρεάζετε πολύ και την απόδοσή σας, με λίγα λόγια ο αλγόριθμος όσο περισσότερο μεγαλύτερη αποχή παρατηρεί τόσο θα σας κατατάσει και χαμηλότερα. 

Μιλήστε στο κοινό σας

Σε όποια ανάρτηση και να κάνετε θα πρέπει να έχετε στο νού σας κάποιες βασικές προϋποθέσεις που θα πρέπει αυτή η ανάρτηση να πληρεί. Αυτή η ανάρτηση ενδιαφέρει το κοινό σας ; Αν δεν ενδιαφέρει το κοινό σας το πιο πιθανό είναι η ανάρτηση να μην τα πάει καλά και σε βάθος χρόνου οι αναρτήσεις σας δεν θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. 
Είναι επίκαιρη η ανάρτηση; Μία ανάρτηση στην οποία δείχνετε την χειμερινή σας collection την άνοιξη είναι αδιάφορη για τον χρήστη και πολύ πιθανόν κουραστική. Όσο πιο χρήσιμες είναι οι αναρτήσεις σας τόσο καλύτερα θα πηγαίνουν.
Φροντίστε να έχετε επικοινωνία με το κοινό σας. Δείξτε τους ότι τους ακούτε. Απαντήστε στα μηνύματά τους τόσο στα αρνητικά όσο και στα θετικά. Μην ξεχνάτε να απαντάτε και στα σχόλια σε αναρτήσεις σας, αυτό θα δώσει και μία πιο προσωπική χροιά στη σχέση σας. Όσο πιο κοντά και πιο φιλικά σας αντιλαμβάνεται το κοινό σας τόσο πιο πιθανό γίνεται, το να γίνουν μόνιμοι πελάτες σας και πιστοί ακόλουθοί σας.
Πειραματιστείτε
Αρχίστε να ανεβάζετε υλικό και να παρατηρείτε πως πηγαίνει. Δείτε τι είναι αυτό με οποίο το κοινό σας αντιδράει καλύτερα. Παρακολουθήστε τα στατιστικά της κάθε πλατφόρμας και προσαρμοστείτε ανάλογα. Δοκιμάστε καινούργια πράγματα αλλά κάντε το με σύνεση. Μην αλλάζετε κάθε βδομάδα την δομή των αναρτήσεών σας. Προσθέστε και αφαιρέστε πράγματα σε μικρή κλίμακα σαν πείραμα και κρατήστε αυτό που δουλεύει καλύτερα για εσάς.
Εν κατακλείδι
Φροντίστε να είστε ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Οι αναρτήσεις σας να είναι χρήσιμες, επίκαιρες και να αφορούν το κοινό σας. Κρατήστε μια σταθερή συχνότητα αναρτήσεων.
Οι πελάτες θα ανταποκριθούν σε μια σοβαρή αλλά και φιλική παρουσία καλύτερα από ότι περιμένετε. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι