espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι καταπληκτικά για τους επιχειρηματίες, αλλά έχουν επίσης δημιουργήσει μια κοντόφθαλμη άποψη για το τι σημαίνει να χτίσετε μια επιχείρηση. Οι διαδικτυακοί χώροι τείνουν να χλευάζουν την επίσημη επιχειρηματική εκπαίδευση λόγω της διαθεσιμότητας λογισμικού, τεχνολογίας και πρόσβασης που χρησιμοποιούν οι επιχειρηματίες για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια διοχέτευση πωλήσεων γύρω από μια προσφορά, να προβάλλετε διαφημίσεις σε αυτήν τη διοχέτευση και να αρχίσετε να λαμβάνετε πωλήσεις. Τι συμβαίνει όμως όταν εισέρχονται τα έσοδα; Δεν είναι ασυνήθιστο να εισέρχονται αυτά τα έσοδα στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό ενός επιχειρηματία για να πληρώνουν λογαριασμούς χωρίς να σκέφτονται φόρους, αποταμιεύσεις και επενδύσεις πίσω στην επιχείρηση.

Οι παραδοσιακές επιχειρηματικές αρχές που εφαρμόζονται σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να είναι ένας ισχυρός τρόπος για την οικοδόμηση μιας επιχείρησης. Επιτρέπει στους επιχειρηματίες να χτίσουν μια σταθερή βάση και όλα τα στοιχεία που χρειάζεται μια επιχείρηση για να κλιμακώσει την ανάπτυξή της.

Η εκθετική ανάπτυξη θα εξασθενούσε πολλές επιχειρήσεις και είναι πάρα πολλοί επιχειρηματίες που δεν έχουν ιδέα τι να κάνουν στη συνέχεια.

Αυτές οι τέσσερις στρατηγικές αποφάσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων αυξάνουν τα έσοδα, βοηθούν έναν επιχειρηματία να ξεπεράσει την επιχειρηματική του κλίμακα και να δημιουργήσει μια εταιρεία που μπορεί να αντέξει τις απρόσμενες προκλήσεις της επιχειρηματικότητας.

Δημιουργήστε επωνυμία, επικοινωνία και ένα θεμέλιο για ιδανικούς πελάτες-στόχους

Η σκέψη του μηδενισμού στα μηνύματά σας ώστε να στοχεύσετε μόνο μια συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών μπορεί να είναι τρομακτική. Υπάρχει η πεποίθηση ότι εάν το μάρκετινγκ και η επωνυμία είναι πολύ πενιχρά, θα χάσετε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες με το ευρύ κοινό.

Αυτή είναι μια νοοτροπία που βασίζεται σε έλλειψη, που δημιουργεί μηνύματα που μπερδεύουν τους πιθανούς πελάτες. Είναι αδύνατο να δημιουργήσετε μάρκετινγκ που φτάνει σε όλους. Οι μπερδεμένοι καταναλωτές αγνοούν αυτά τα γενικά μηνύματα επειδή πιστεύουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας δεν είναι για αυτούς.

Ο ιστότοπός σας, η καθιέρωση επωνυμίας, η ανταλλαγή μηνυμάτων και το μάρκετινγκ θα πρέπει να δημιουργηθούν λαμβάνοντας υπόψη τους ιδανικούς πελάτες-στόχους σας. Όταν μπορείτε να διακρίνετε ποιος είναι, όλα όσα κάνετε θα γίνουν πιο αποτελεσματικά. Μπορείτε να βρείτε τον ακριβή τρόπο προσέγγισης αυτών των πελατών, στα μέρη που συχνάζουν, και με τον τρόπο που τους καλύπτει, από τον περιστασιακό follower έως τον πελάτη.

Δημιουργήστε συστήματα και αυτοματισμούς για να έχετε περισσότερο χρόνο

Πάρα πολλές επιχειρήσεις δεν αναπτύσσονται επειδή οι επιχειρηματίες πρέπει να περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στην επιχείρηση αντί να χτίζουν την επιχείρηση μακροπρόθεσμα. Τα χέρια τους είναι γεμάτα, πρέπει να συμπληρώσουν κάθε ρόλο στο γράφημα οργάνωσης.

Εσείς είστε? Νιώθετε κολλημένοι επειδή η μέρα σας είναι γεμάτη με εργασίες που σας εμποδίζουν να εστιάζετε στις στρατηγικές κινήσεις που θα αναπτύξουν την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα;

Μια στρατηγική ανάπτυξης που δεν χρησιμοποιείται είναι η δημιουργία συστημάτων και αυτοματισμών που επιτρέπουν στους επιχειρηματίες να κλιμακώσουν το χρόνο τους. Με λογισμικό όπως το Zapier, το Click-Up, το Asana και πολλά άλλα, μπορείτε να ρυθμίσετε συστήματα που κάνουν τη διαδικασία πωλήσεων και εκπλήρωσης πιο αυτόματη.

Με τη δυνατότητα πρόσληψης εικονικών βοηθών, υπαλλήλων και ελεύθερων επαγγελματιών – μπορείτε να αναθέσετε μέρος της εργασίας και να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο για να εστιάσετε στην απόκτηση πελατών, την εμπειρία των πελατών, τις κοινοπραξίες και τις στρατηγικές κλιμάκωσης.

Όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε να δημιουργήσετε για τον εαυτό σας ως επιχειρηματία, τόσο περισσότερη ανάπτυξη θα ζήσετε. Χρησιμοποιήστε τη σημερινή τεχνολογία και πρόσβαση για να προσλάβετε επαγγελματίες, δημιουργήστε αυτοματοποιημένα συστήματα και γίνετε ο πραγματικός διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησής σας.

Αξιοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε παραγωγή ακολούθων και συνεπείς πωλήσεις

Υπάρχουν δισεκατομμύρια χρήστες διαδικτύου και κοινωνικών μέσων. Κάθε χρόνο, αυτός ο αριθμός αυξάνεται, γεγονός που προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να προσεγγίσουν τους ιδανικούς πελάτες-στόχους τους με μικρότερο κόστος. Η αποτελεσματική χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι μια στρατηγική κίνηση που έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει μια επιχείρηση εκθετικά.

Εάν πρόκειται να προσεγγίσετε τους στοχευόμενους καταναλωτές σας στο διαδίκτυο, χρειάζεστε ένα σχέδιο. Πρέπει να γνωρίζετε ποια μοντέλα θα χρησιμοποιήσετε και πώς να δημιουργήσετε περιεχόμενο και να αντιγράψετε αυτά τα στοιχεία μετατροπής. Μπορείτε να δημιουργήσετε αναρτήσεις ιστολογίου, podcast, βίντεο, ενημερωτικά δελτία, δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων και πολλά άλλα.

Η αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ αυξάνει την εμβέλεια σας και τυχαίνει να είναι το μέρος που συχνάζουν οι ιδανικοί πελάτες σας. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεσματικά, αυτός είναι επίσης ένας άλλος τομέας στον οποίο μπορείτε να αναθέσετε σε τρίτους.

Συνεχίστε να είστε μαθητες της δημιουργίας σας

Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες δεν αισθάνονται ποτέ σαν να έχουν ολοκληρωθεί. Καταλαβαίνουν ότι για να είναι ειδικοί στην τέχνη τους, πρέπει να συνεχίσουν να μαθαίνουν.

Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είναι ωφέλιμο, να μείνετε κολλημένοι καταναλώνοντας πληροφορίες και να καταλήξετε με υπερφόρτωση πληροφοριών. Σας συμβουλεύω να είστε στρατηγικοί με τις πληροφορίες που καταναλώνετε. Επικεντρωθείτε σε αυτό που βοηθά τα επόμενα βήματά σας και τροφοδοτεί την προσωπική σας ανάπτυξη.

Επενδύστε χρόνο και μάθετε σε πράγματα που σας βοηθούν να αποκτήσετε σαφήνεια και δημιουργήσετε μια ανθεκτική νοοτροπία. Μείνετε συντονισμένοι με τις τελευταίες τάσεις και αλλαγές στον κλάδο σας. Συνεχίστε να μαθαίνετε τις νέες τεχνικές που σας δίνουν πλεονέκτημα.

Μια επιχείρηση αναπτύσσεται με στρατηγική, συνεπή εκτέλεση και δέσμευση για ανάπτυξη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις τακτικές στον κόσμο, αλλά αν δεν υπάρχει στρατηγική, είναι άσκοπο. Λάβετε αυτές τις στρατηγικές αποφάσεις και παρακολουθήστε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τα πάντα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι