Παρακαλώ αξιολογήστε


Η παρακολούθηση των κοινωνικών μέσων είναι ένα σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ. Βέβαια η απόκτηση οπαδών δεν είναι το τελικό αποτέλεσμα. Μόλις έχετε οπαδούς, θέλετε να τους διατηρήσετε, έτσι ώστε όχι μόνο να ακολουθούν, αλλά να αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις και το περιεχόμενό σας μακροπρόθεσμα. Πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να ξεκινήσετε:

Δημιουργήστε εντυπωσιακό περιεχόμενο στην κατασκευή αυτών των ιστοσελίδων. Για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας για το περιεχόμενό σας αρκετά ώστε να το διαβάσουν, να τους αρέσουν και να το μοιραστούν, το περιεχόμενο πρέπει να τραβήξει την προσοχή τους. Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε και μοιράζεστε θα πρέπει να έχει έναν σκοπό. Μπορεί να αποτελείται από ένα βίντεο, μια ανάρτηση ιστολογίου, ένα άρθρο, ένα infographic κ.λπ. Όταν αποφασίζετε τι είδους περιεχόμενο θα δημοσιεύσετε, σκεφτείτε ποιο είναι το στοχευόμενο κοινό σας.

Η προσοχή τους είναι αυτή που θέλετε. Εάν κατευθύνετε το περιεχόμενό σας σε αυτούς κοινοποιώντας περιεχόμενο που υπόσχεται να βελτιώσει έναν τομέα της ζωής τους, είναι πιο πιθανό να το καταναλώσουν, καθώς και να το μοιραστούν με τους οπαδούς τους. Όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύετε πρέπει να κοινοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε ότι ο λογαριασμός σας είναι ενεργός, να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας με γρήγορο και εύκολο τρόπο και να επωφεληθείτε από την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης. Ένας λογαριασμός που παίρνει πολλή κοινωνική προσοχή θα τραβήξει επίσης την προσοχή των μηχανών αναζήτησης.

Να είστε συνεπείς. Η συνεπής δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να διατηρήσετε τους οπαδούς σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους. Εάν ξεκινήσετε δυνατά δημοσιεύοντας κάθε μέρα και ξαφνικά δεν δημοσιεύετε για μήνες, οι οπαδοί σας δεν θα ξέρουν τι να σκεφτούν. Μπορεί να υποθέσουν ότι δεν είστε πλέον ενεργοί ή ότι η εταιρεία σας δεν λειτουργεί πλέον. Αυτό μπορεί να τους οδηγήσει στο να σταματήσουν να ακολουθούν τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντί να δημοσιεύετε καθημερινά, απλώς στοχεύστε να είστε συνεπείς.

Αλληλεπιδράστε με τους οπαδούς σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος αλληλεπίδρασης με τους οπαδούς, καθώς ένα απλό “ευχαριστώ που ακολουθείτε ή / και μοιράζεστε”, μπορεί να πυροδοτήσει μια συνομιλία. Αν κάποιος σχολιάσει τη δημοσίευσή σας, είτε θετικά είτε αρνητικά, φροντίστε να απαντήσετε. Εάν κάποιος έχει μια ερώτηση, γνώμη ή ιδέα, αυτό μπορεί επίσης να τροφοδοτήσει ιδέες για μελλοντικό περιεχόμενο. Η απάντηση στους οπαδούς είναι ένας σίγουρος τρόπος για να τους κρατήσετε ευτυχισμένους. Θα τους κάνετε να αισθάνονται ότι τους βλέπετε, τους ακούτε και τους εκτιμάτε. Κρατάτε πάντα σημειώσεις σχετικά με το τι απολαμβάνουν οι οπαδοί σας και τι δεν τους αρέσει τόσο πολύ.

Μοιραστείτε το περιεχόμενο που δημοσιεύουν άλλοι χρήστες. Γνωρίζετε αυτό το αίσθημα ευτυχίας που παίρνετε όταν κάποιος μοιράζεται τις αναρτήσεις σας; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κοινή χρήση αναρτήσεων άλλων είναι καλή ιδέα κατά το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Θα κάνετε τους οπαδούς σας χαρούμενους και θα τους εμπνεύσετε να μοιραστούν και τις αναρτήσεις σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι