Τα 13 χειρότερα λάθη ψηφιακού μάρκετινγκ ιστοσελίδων που πρέπει αποφευχθούν και να διορθωθούν
Αυτή τη στιγμή ζούμε στην εποχή του Διαδικτύου και αυτό σημαίνει ότι η επιχειρήσεις πρέπει να το καλύψουν. Η προώθηση μιας επιχείρησής, της επωνυμίας της και του προϊόντος ή της υπηρεσίας της μπορεί να επωφεληθεί από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Υπάρχει, ωστόσο, ένας σωστός και ένας λάθος τρόπος ψηφιακού μάρκετινγκ.
Αυτά είναι τα συνηθισμένα λάθη για να βεβαιωθεί μια επιχείρηση ότι πράττει στο ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεσματικά.
1. Να μην έχει blog
Η δημοσίευση περιεχομένου ιστολογίου που είναι πολύτιμο, ενημερωμένο και προσβάσιμο θα καθιερώσει την επιχείρηση ως μια φωνή που πρέπει να εμπιστευτεί. Επιπλέον, κάθε ανάρτηση ιστολογίου είναι μια άλλη σελίδα ευρετηρίου για τον ιστότοπό της επιχείρησης και περισσότερες ευρετηριασμένες σελίδες οδηγούν στον ιστότοπό της να εμφανίζεται περισσότερο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
2. Η αποφυγή των social media
Τα social media είναι ένας ουσιαστικός τρόπος για να μετατρέψετε τους δυνητικούς πελάτες σε πελάτες. Η διάδοση του περιεχομένου, η προσέγγιση του κοινού και η αλληλεπίδραση με τους χρήστες θα βοηθήσουν την επιχείρηση να προωθηθεί στο διαδίκτυο.
3. Να ξεχνιουνται οι χρήστες κινητών συσκευών
Η περιήγηση σε κινητά αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ της επισκεψιμότητας ιστού παγκοσμίως. Έτσι, καθώς βελτιστοποιεί μια επιχείρηση τον ιστότοπό της, δεν πρέπει να ξεχάσει να τον βελτιστοποιήσει επίσης για χρήστες κινητών συσκευών, έτσι ώστε ο χρόνος φόρτωσης να είναι εξίσου γρήγορος με τον επιτραπέζιο υπολογιστή. Πρέπει να βεβαιωθεί ότι ο σχεδιασμός – κατασκευή ιστοσελίδας έχει επίσης προσαρμοστεί ώστε να προβάλλεται σε κινητά.
4. Μη προσφορά εκπτώσεων και προσφορών
Μια έρευνα από το Retail Me Not αποκάλυψε ότι τα δύο τρίτα των πελατών πραγματοποίησαν μια μη προγραμματισμένη αγορά αποκλειστικά λόγω έκπτωσης. Οι διαδικτυακοί κωδικοί κουπονιών ή οι προσφορές περιορισμένου χρόνου είναι εξαιρετικά αναδυόμενα παράθυρα για τον ιστότοπό μιας επιχείρησης, ειδικά στη σελίδα προορισμού ή όταν ενδέχεται να εγκαταλείψουν το καλάθι τους. Ο ιστότοπός αυτής θα πρέπει επίσης να έχει μια παρότρυνση για δράση που μπορεί να ενθαρρυνθεί με μια προώθηση.
5. Να αγνοείται ο Ανταγωνισμός
Είναι πολύ σύνηθες να υπάρχουν επιχειρήσεις που προσφέρουν το ίδιο προιόν. Κάθε εταιρία πρέπει να βρει τον τρόπο να ξεχωρίσει . Να μάθει τι κάνει την επωνυμία της ξεχωριστή και την επισημάνει στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει να είναι δυνατό και σαφές στον ιστότοπό της τι την κάνει να διαχωρίζει από τον ανταγωνιστή της.