Η δύναμη του Marketing ιστοσελίδων και eshop στο web
Το marketing αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της σχέσης μεταξύ κάθε οργανισμού και πελάτη, καθώς συμπεριλαμβάνει όλα τα πιθανά σημεία επαφής που μπορεί να έχει ένας οργανισμός με τους πελάτες του.
Έτσι, συχνά πέφτουμε στην παγίδα να σκεφτόμαστε το μάρκετινγκ μόνο με όρους παραδοσιακών μαρκετών (π.χ. διαφήμιση και PR), παρόλα αυτά είναι πραγματικά πολύ ευρύτερο από αυτό.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εδραιωμένα στο mainstream, και βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα τοπίο στο οποίο πραγματικά δεν υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ «ιστού» και «κοινωνικού ιστού».
Ως αποτέλεσμα, γινόμαστε μάρτυρες της εμφάνισης ενός νέου παραδείγματος μάρκετινγκ, όχι ενός μάρκετινγκ του «κάντε περισσότερα» που απλώς αυξάνει τον όγκο των πωλήσεων, αλλά ενός μάρκετινγκ που βασίζεται στη γνώση και την εμπειρία, πράγμα που σημάνει το τέλος του παραδοσιακού πωλητή.
Η τεχνολογία προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων μεταμορφώνει τις επιλογές και η επιλογή μεταμορφώνει την αγορά.
Ο μετασχηματισμός του μάρκετινγκ καθοδηγείται από την τεράστια δύναμη και την πανταχού παρούσα εξάπλωση της τεχνολογίας. Τόσο διάχυτη είναι η τεχνολογία στις μέρες μας που ουσιαστικά δεν έχει νόημα να κάνουμε διακρίσεις μεταξύ τεχνολογικών και μη τεχνολογικών επιχειρήσεων και βιομηχανιών. Υπάρχουν μόνο εταιρείες τεχνολογίας πλέον.
Στην πραγματικότητα, ο γάμος τεχνολογίας-μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τη σχέση πελάτη-εταιρείας και τη δουλειά του αντιπροσώπου πωλήσεων. Οι εκπρόσωποι πωλήσεων έχουν αναδειχθεί πλέον ως σύμβουλοι μάρκετινγκ.
Πλέον οι έμποροι μπορούν να δημιουργούν, να δοκιμάζουν διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες, να αξιολογούν τις επιλογές μέσων και να αναλύουν δεδομένα θεατών και αναγνωστών. Και τέλος, οι έμποροι λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση σχετικά με τις έννοιες και τα σχέδια και μεταφέρουν τα σχέδια μάρκετινγκ γρήγορα στην παραγωγή.
Ο συνδυασμός τεχνολογίας και μάρκετινγκ φέρει μαζί του μια αναγέννηση του μάρκετινγκ—μια νέα ικανότητα να εξερευνήσετε νέες ιδέες, να τις δοκιμάσετε έναντι των αντιδράσεων πραγματικών πελατών σε πραγματικό χρόνο και να προχωρήσετε σε άλματα πίστης που βασίζονται στην εμπειρία. Θα πρέπει να είναι το όχημα για να φέρει τον πελάτη μέσα στην εταιρεία και να βάλει το μάρκετινγκ στο κέντρο της εταιρείας.
Στο παρελθόν, οι κρίσιμες διαστάσεις μιας εταιρείας – συμπεριλαμβανομένων όλων των χαρακτηριστικών που καθορίζουν τον τρόπο λειτουργίας της – είναι τελικά οι λειτουργίες του μάρκετινγκ. Γι’ αυτό το μάρκετινγκ είναι δουλειά όλων, γιατί το μάρκετινγκ είναι το παν και τα πάντα είναι μάρκετινγκ.