Εργασίες ψηφιακού μάρκετινγκ ιστοσελίδων που πρέπει να εκτελέσετε κατά την έναρξη της επιχείρησής σας
Όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, είναι φυσιολογικό να θέλετε να ενημερώσετε γι αυτό το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο καθώς και ένα σχέδιο μάρκετινγκ, ειδικά το ψηφιακό μάρκετινγκ, που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να σας βρουν μέσα από την προώθηση – κατασκευή των ιστοσελίδων της εταιρείας σας.
Δεδομένου ότι μπορεί να έχετε περιορισμένους πόρους, θα θελήσετε να σχεδιάσετε προσεκτικά σε ποιες εργασίες θα δώσετε προτεραιότητα και σε ποιες θα καθυστερήσετε. Μπορεί να φαίνεται καλή ιδέα να επενδύσετε τον προϋπολογισμό που έχετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά πριν ξεκινήσετε, είναι καλό να θέσετε μια καλή βάση.
Ακολουθούν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν ξεκινάτε τη νέα σας επιχείρηση:
Δημιουργήστε έναν ιστότοπο επιχείρησης
Ο ιστότοπός σας θα είναι το θεμέλιο της επιχείρησής σας, καθιστώντας το ένα σημαντικό κομμάτι της καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ. Θέλετε ο νέος σας ιστότοπος να είναι ο καλύτερος που μπορεί να είναι, οπότε η συνεργασία με μια εταιρεία ιστότοπου μπορεί να είναι καλή ιδέα εάν δεν έχετε τις απαραίτητες δεξιότητες. Είναι σημαντικό να ενημερώσετε όποιον προσλαμβάνετε, ακριβώς τι χρειάζεται η επιχείρησή σας από τον ιστότοπό σας.
Για παράδειγμα, η πλοήγηση πρέπει να είναι εύκολη για τον χρήστη. Θα πρέπει να είναι σε θέση να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται. Οι σελίδες θα πρέπει επίσης να φορτώνονται γρήγορα, καθώς οι χρήστες δεν θέλουν να περιμένουν. Αυτό ισχύει και για τις σελίδες για κινητά, καθώς πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για αναζήτηση, ανάγνωση και αγορές. Μόλις ρυθμίσετε τον ιστότοπό σας, μπορείτε να ξεκινήσετε την επόμενη φάση.
Προσθέστε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας
Μόλις ο ιστότοπός σας τεθεί σε λειτουργία, ήρθε η ώρα να προσθέσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Αυτό είναι όπου το μάρκετινγκ περιεχομένου σας θα ξεκινήσει. Μπορείτε σίγουρα να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες αυτό το έργο, αλλά στην αρχή, δεν είναι απαραίτητο. Είναι επίσης καλύτερο να χειρίζεστε το περιεχόμενο μόνοι σας στην αρχή, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στους στόχους σας, προσελκύοντας το κοινό-στόχο σας και την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Μόλις έχετε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, μπορείτε να αρχίσετε να το μοιράζεστε στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που οδηγεί στην επόμενη συμβουλή.
Δημιουργήστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα βοηθήσει πολύ στο ψηφιακό σας μάρκετινγκ, ειδικά ως νεοσύστατη επιχείρηση. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μοιράζεστε τακτικά το περιεχόμενό σας και να αλληλεπιδράτε με τους οπαδούς σας. Οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τρόπος για να δημιουργήσετε την επωνυμία σας και να συνδεθείτε με το κοινό-στόχο σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Είναι σημαντικό να κάνετε την έρευνά σας και να μάθετε ποιες θα λειτουργήσουν καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Εάν το κοινό-στόχος σας χρησιμοποιεί κυρίως Twitter και Instagram, θέλετε να εστιάσετε την ενέργειά σας σε αυτές τις δύο πλατφόρμες αντί να προσπαθείτε να προσελκύσετε όλους σε όλες τις πλατφόρμες. Φροντίστε να δημοσιεύετε στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με συνέπεια. Στο μέλλον, αν θέλετε, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να διαχειριστεί τους λογαριασμούς σας για εσάς, αλλά στην αρχή, αυτό είναι κάτι που μπορείτε να χειριστείτε μόνοι σας.
Ως εκκίνηση, υπάρχουν πράγματα που θέλετε να κάνετε προτού αρχίσετε να ενημερώνετε τους χρήστες για την επιχείρησή σας. Η δημιουργία ενός ιστότοπου με κάποιο περιεχόμενο που έχει ήδη δημοσιευτεί θα δώσει στο κοινό σας κάτι για να διαβάσει και να δημοσιεύσει. Εάν βρουν το περιεχόμενό σας πολύτιμο, θα σας ακολουθήσουν για περισσότερα.