5 Στρατηγικά «Πρέπει» για τη διαφοροποίηση του ψηφιακού σας μάρκετινγκ
Μην επαναπαύεστε στην ασφάλεια που νιώθετε ότι σας παρέχει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Όταν οι καμπάνιες μάρκετινγκ αποδίδουν συνεχώς χρόνο με το χρόνο και η σποελεσματικότητα είναι καλή, μπορεί να ξεγελαστείτε να σκεφτείτε ότι όλα λειτουργούν σε μέγιστα επίπεδα χωρίς να χρειάζεται να αμφισβητήσετε αυτό το συναίσθημα της σιγουριάς.
Η ανάληψη δράσης είναι καίριας σημασίας, καθώς αυτό τροφοδοτεί μια κουλτούρα εξερεύνησης, δοκιμών και βελτίωσης που απαιτείται για να είναι κάποιος ηγέτης της βιομηχανίας και να διατηρείται πιο κοντά στην κορυφαία απόδοση μάρκετινγκ για μεγαλύτερη διάρκεια.
Ακολουθούν πέντε χρήσιμες προσεγγίσεις για τον εμπλουτισμό και τη διαφοροποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
1. Μάρκετινγκ γεωργαφικής στόχευσης
Η τεχνολογία για το μάρκετινγκ γεωγραφικής στόχευσης δεν είναι κάτι νέο, στην πραγματικότητα, είναι διαθέσιμη από παλιά. Αυτό που έχει αλλάξει όμως είναι η ετοιμότητα της τεχνολογίας όπως το Google Beacons για αποτελεσματική χρήση του μάρκετινγκ και πρακτική εφαρμογή μέσα από πιο κοινές προσεγγίσεις μάρκετινγκ.
Τι είναι οι φάροι γεωγραφικής στόχευσης;
Οι φάροι είναι μια μορφή τεχνολογίας που μπορεί να μεταδώσει σήματα σε μια συγκεκριμένη (γενικά μικρή) ακτίνα.Αυτό σημαίνει ότι συσκευές όπως τα κινητά τηλέφωνα και το GPS μπορούν να λαμβάνουν μηνύματα μάρκετινγκ που συνδέονται με τη γεωγραφική τους θέση και να εντοπίζονται με σχετικά μηνύματα.
Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν με το μάρκετινγκ;
Το μάρκετινγκ εγγύτητας και το Beacons χρησιμοποιούνται ευρέως για τα πάντα, από την χρήση μέσα σε εστιατόρια έως την αποστολή μηνυμάτων SMS με εκπτώσεις σε υπάρχοντες πελάτες όταν περνούν από ένα κατάστημα.
2. Trade Conversation και Chatbots
Το Trade Conversation είναι καλύτερο από τα απλά chatbots μόνο.
Ωστόσο, για τους σκοπούς αυτής της ανάρτησης, τα chatbots είναι η προτεινόμενη τεχνολογική δράση που πρέπει να εξερευνήσετε για τη διαφοροποίηση και την ενίσχυση των στρατηγικών σας σχεδίων.
Τα chatbots μπορούν να ενσωματώσουν την επιχείρησή σας σε εξωτερικές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων (όπως το Facebook), επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε το κοινό σας στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων που προτιμούν.
3. Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης (VSO)
Τακτικές βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης
Όπως και οι περισσότεροι τομείς βελτιστοποίησης οργανικών μηχανών αναζήτησης, υπάρχουν πολλοί τρόποι για την εφαρμογή του VSO.
Η στοχευμένη βελτιστοποίηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με μια προσέγγιση κινητής τηλεφωνίας και φωνής.
Οι ευρύτερες τακτικές σε αυτόν τον τομέα μπορεί να περιλαμβάνουν τη στόχευση ερωτήσεων και απαντήσεων της δραστηριότητας για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη ανάπτυξη ερωτημάτων.
4. Ενσωμάτωση του σχεδίου εμπειρίας του χρήστη
Η εμπειρία των χρηστών έχει αλλάξει δραματικά με την πάροδο των ετών
Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που είναι πιο σημαντικοί για τη στρατηγική που τροφοδοτείται από το σχεδιασμό:
1. Σχεδιασμός για την άμβλυνση των ανησυχιών των χρηστών και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης
Από αυξημένες πληροφορίες ιστότοπου που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων στις φορητές συσκευές των χρηστών, ο σχεδιασμός για εμπιστοσύνη γίνεται μια τυπική απαίτηση για να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε άτομο που μπαίνει στον ιστότοπό σας.
2. Επανεξέταση και αναθεώρηση της αρχιτεκτονικής πληροφοριών και ανακατεύθυνησης
Όταν συνδυάζετε δεδομένα ιστότοπου, επαναληπτικές δοκιμές και τρόπους βελτίωσης χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους καθοδηγούμενες από δεδομένα , συχνά ο σχεδιασμός μπορεί να παραλειφθεί από τις παραδοσιακές πρακτικές SEO. Όσον αφορά την αρχιτεκτονική και την ανακατεύθυνηση του ιστότοπου επίσης πρέπει να αλλάξει για να έχετε την βέλτιστη απόδοση.
5. Αύξηση της πρακτικής αξίας από τα δεδομένα σας
Οι περισσότερες εταιρείες συλλέγουν περισσότερα δεδομένα από ποτέ και επενδύουν σε πρόσθετη τεχνογνωσία δεδομένων, ευρύτερη παρακολούθηση δεδομένων, συλλογή, καθώς και σχετικά στοιχεία.
Η συνεπής χρήση δεδομένων και οι αποτελεσματικές διαδικασίες που εφαρμόζονται για τη συστηματική παραγωγή αξίας από δεδομένα αποτελούν μέρος αυτού.
Υπάρχουν πολλές θέσεις μάρκετινγκ που τροφοδοτούνται από δεδομένα. Υπάρχουν επίσης πολλές πρακτικές δραστηριότητες ανασυνδυασμού δεδομένων και ροής εργασίας που μπορούν να εφαρμοστούν τώρα για άμεσα αποτελέσματα.