espa banner
Συμβουλές μάρκετινγκ TikTok για την ενίσχυση της παρουσίας ιστοσελίδας σε social πλατφόρμες

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Εξοικειωθείτε με τον αλγόριθμο του TikTok.
Η βασική παραδοχή που οδηγεί αυτούς τους αλγόριθμους είναι ότι, με τον κατακλυσμό
περιεχομένου που έρχεται καθημερινά, οι χρήστες θέλουν να βλέπουν μόνο το περιεχόμενο
που πραγματικά τους ενδιαφέρει και είναι σχετικό με αυτούς. Από την άποψη αυτή, οι
έμποροι κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν ότι θα πρέπει να
στοχεύετε στη συγκέντρωση αλληλεπιδράσεων των χρηστών με το περιεχόμενό σας.
Στην περίπτωση του μάρκετινγκ της κατασκευής σελίδων στον Tiktok, οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών μπορεί να είναι
οποιαδήποτε ή όλες από τις ακόλουθες:
– Ο αριθμός των likes που έλαβαν τα βίντεό σας,
– Ο αριθμός των κοινοποιήσεων σε διάφορες πλατφόρμες,
– Ο συνολικός χρόνος που ένας χρήστης παρακολούθησε τα βίντεο σας και τα σχόλια που
λαμβάνει από τους θεατές.

2. Δημιουργήστε μια προσωπικότητα για την επωνυμία σας (αν
δεν έχει ακόμα)
Όταν κάνετε μάρκετινγκ στο TikTok για μια μάρκα ή επιχείρηση, δεν αρκεί να πείτε στο
κοινό ποια είναι τα προϊόντα σας ή να απαριθμήσετε τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Διαφορετικά, το τακτικό σας περιεχόμενο θα καταλήξει σαν εκείνες τις διαφημίσεις στο
Facebook και το YouTube που όλοι παραλείπουν.
Αντ’ αυτού, αφήστε τους χρήστες του TikTok να γνωρίσουν και να συνδεθούν με την
προσωπικότητα της μάρκας σας επικοινωνώντας ποιοι είστε ως εταιρεία. Αυτό είναι το πιο
κρίσιμο κλειδί για να ξεπεράσετε τις μετρήσεις ματαιοδοξίας, όπως οι ακόλουθοι και τα
likes. Στη συνέχεια, αυτές οι συνδέσεις μπορούν να οδηγήσουν σε πολύτιμες δεσμεύσεις
και μετατροπές, κερδίζοντας νέους πελάτες για την επιχείρησή σας.
Βρείτε δημιουργικούς και μοναδικούς τρόπους για να επικοινωνήσετε στο κοινό σας στο
TikTok τι κάνει το προϊόν σας
 να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Αν είστε προικισμένοι με
ταλέντο στο χιούμορ και την κωμωδία, τι θα λέγατε να δοκιμάσετε μια αφήγηση για τα
οφέλη των προϊόντων σας, ειπωμένη με αστεία Στο TikTok. Όσο πιο δημιουργικά
αφηγείσαι την ιστορία σου, τόσο περισσότερο λειτουργεί.

3. Γνωρίστε τις προτιμήσεις του κοινού σας.
Βρείτε το ιδανικό κοινό για το περιεχόμενό σας και επικεντρωθείτε στο μάρκετινγκ σε αυτή
τη θέση. Μπορείτε να τους προσεγγίσετε με επιτυχία χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα
hashtags.
Τα hashtags ελέγχουν τι εμφανίζεται στη σελίδα For You του TikTok – μια λειτουργία
αφιερωμένη στην επιμέλεια βίντεο του TikTok με βάση τη συμμετοχή και τις προτιμήσεις
ενός χρήστη. Έτσι, για παράδειγμα, ένα άτομο που παρακολουθεί συνεχώς συμβουλές
μακιγιάζ θα έχει ένα χρονολόγιο γεμάτο με βίντεο σχετικά με καλλυντικά. Παρομοίως, ένα
άτομο που παρακολουθεί τις κορυφαίες εκδρομές προορισμού στην Ασία θα έχει
παρόμοιο περιεχόμενο έτοιμο να προβληθεί στη σελίδα του For You.
Εκμεταλλευτείτε αυτό το χαρακτηριστικό μαθαίνοντας τα δημοφιλή hashtags που
χρησιμοποιούν συνήθως προϊόντα παρόμοια με τη μάρκα σας. Σημειώστε, επίσης, τα
hashtags που σχετίζονται στενά με το περιεχόμενό σας. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει να
διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενό σας θα κοινοποιηθεί στη σελίδα For You από χρήστες σε
όλο τον κόσμο.

4. Εκμεταλλευτείτε τη σελίδα For You
Η σελίδα For You εμφανίζει τυχαίο περιεχόμενο από όλο τον κόσμο. Αυτό είναι ταυτόχρονα
ευεργετικό και δυσάρεστο – ευεργετικό, καθώς άνθρωποι από διαφορετικά μέρη
αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας, και δυσάρεστο, επειδή το περιεχόμενό σας
ανταγωνίζεται αμέσως με άλλα προτεινόμενα κλιπ στο χρονολόγιο του χρήστη.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό να τραβήξετε την προσοχή των θεατών σας αμέσως στα πρώτα
πολύτιμα δευτερόλεπτα. Αυτό δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη, αφού το όνομα της
εφαρμογής υποδηλώνει κάτι τέτοιο: το TikTok, που πήρε το όνομά του από τον ήχο ενός
ρολογιού, είναι μια εφαρμογή όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει.
Παρακολουθήστε τα αναλυτικά στοιχεία του περιεχομένου σας και καθορίστε ποια στυλ
παρουσίασης προσελκύουν την προσοχή και τη διατήρηση των χρηστών πιο
αποτελεσματικά. Θα είναι επίσης χρήσιμο για εσάς ως ψηφιακός έμπορος να
προσδιορίσετε τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου βίντεο, ώστε να
γνωρίζετε ποια στοιχεία μπορείτε να εφαρμόσετε στη δική σας μάρκα.

5. Χρησιμοποιήστε τη Recovery Page.
Μια σημαντική στρατηγική για να μάθετε τις μοντέρνες τεχνικές και τα αποδεδειγμένα
στυλ παρουσίασης είναι να βυθιστείτε στη σελίδα Discover του TikTok. Εδώ, μπορείτε να
περιηγηθείτε σε δημοφιλή και δημοφιλή φίλτρα εικόνων, κλιπ ήχου, προκλήσεις του
TikTok και αποτελεσματικά hashtags που μπορείτε να εφαρμόσετε στο δικό σας
περιεχόμενο.

6. Κάντε μια εντυπωσιακή πρώτη εντύπωση.
Ο αλγόριθμος του TikTok καθορίζει ποιο περιεχόμενο θα κυκλοφορήσει ή όχι. Όταν
περισσότεροι χρήστες ολοκληρώνουν την παρακολούθηση των βίντεο σας και
ανταποκρίνονται στο περιεχόμενό σας, είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί στη σελίδα for you άλλων χρηστών.
Εν τω μεταξύ, τα βίντεο που δεν μπορούν να κάνουν τους χρήστες
να μείνουν ούτε για 5 δευτερόλεπτα, θα βγουν τελικά από τον κύκλο των προτεινόμενων
βίντεο.
Να θυμάστε ότι δεν αρκεί να ρίξετε το αγκίστρι σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το ψάρι θα
τσιμπήσει πριν το τραβήξετε. Με αυτόν τον τρόπο, άλλοι χρήστες με παρόμοια
ενδιαφέροντα θα είναι πρόθυμοι να μπουν στο σκάφος σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προκαλέσετε μεγάλη εντύπωση και να κεντρίσετε το
ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας, όπως η παροχή άμεσου πλαισίου στα βίντεό σας, η
προσθήκη εντυπωσιακών εναρκτήριων πλάνων και μουσικής, καθώς και η παρουσίαση
μιας ξεκάθαρης αφήγησης.
Για να γίνει το θέμα γρήγορα και αποτελεσματικά κατανοητό:
1. Παροχή άμεσου context. Το context είναι το κλειδί. Χτίστε μια αφήγηση και μια
ιστορία που δεν κάνει πολύ εμφανές ότι διαφημίζετε. Αυτό θα βοηθήσει να
διατηρήσετε το κοινό σας δεσμευμένο και να του δώσετε τη δυνατότητα να
κατανοήσει την ιστορία της μάρκας σας. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε τη
λειτουργία Προσθήκη κειμένου στο βίντεο που μπορεί να χρησιμεύσει ως τίτλος ή
τίτλος του βίντεο.
2. Προσθέστε εντυπωσιακά εισαγωγικά πλάνα και μουσική bop. Συμπληρώστε το
οπτικό σας περιεχόμενο με καλή μουσική υπόκρουση. Οι κατάλληλες οπτικές και
ακουστικές ενδείξεις θα τους βοηθήσουν να καταλάβουν αμέσως τι θα πάρουν από
τα βίντεό σας. Αναζητήστε δημοφιλή φίλτρα και soundbytes στη σελίδα Discover.
3. Πείτε μια ξεκάθαρη αφήγηση. Μια σαφής αφήγηση θα βοηθήσει το κοινό σας να
ενθαρρύνει τις μελλοντικές αναρτήσεις σας. Τα περιεχόμενα χωρίς καλή αφήγηση
είναι βαρετά και συχνά αφήνουν τους θεατές να αισθάνονται ότι σπατάλησαν τον
χρόνο τους. Επομένως, μην αφήνετε το virality να είναι ο οδηγός σας. Όταν
παρουσιάζετε την επωνυμία σας, οδηγήστε το κοινό σας σε ένα ταξίδι με την
υπηρεσία ή το προϊόν σας. Πείτε τους μια πραγματικά καλή ιστορία.

Βασικά συμπεράσματα:
1. Το TikTok είναι μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που κατοικείται
κυρίως από την ψηφιακή κοινότητα Gen Z. Η γνώση της προσωπικότητας και της
διαδικασίας σκέψης του κοινού Gen Z είναι σημαντική, αν θέλετε το ψηφιακό
μάρκετινγκ σας στο TikTok να τους προσεγγίσει.

2. Αξιοποιήστε στο έπακρο τους διαθέσιμους πόρους σας για να μεγιστοποιήσετε
τον αντίκτυπο του περιεχομένου σας. Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση
των αναλυτικών σας στοιχείων, την παρακολούθηση των τελευταίων τάσεων
και την εμπιστοσύνη στους ψηφιακούς έμπορους που είναι ήδη βυθισμένοι
στην κοινότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

3. Μάθετε να προσαρμόζεστε στις απαιτήσεις της ψηφιακής αγοράς που
μεταβάλλεται γρήγορα. Όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις αλλαγές θα
μείνουν αναπόφευκτα πίσω.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι