espa banner
proothisi web

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Η σύγχρονη νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης TikTok μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Εάν χρησιμοποιήσετε το TikTok σωστά, μπορείτε να εισαγάγετε την επιχείρηση ή το προϊόν σας σε ένα τεράστιο ακροατήριο.

Το TikTok έχει 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ ψηφίστηκε ως η πιο δημοφιλής εφαρμογή για την Apple στο Q1 του 2018. Φυσικά, το TikTok δεν είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Εδώ μπορείτε να διερευνήσετε εάν είναι χρήσιμη για εσάς.

 

Μελετήστε την πλατφόρμα.

Μελετώντας το είδος του περιεχομένου που κυκλοφορεί στο TikTok και τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τρίτους, η επιχείρησή σας μπορεί να βρει τη θέση της στην πλατφόρμα.

Το TikTok διαθέτει ένα διασκεδαστικό και οπτικά ελκυστικό περιβάλλον. Η εφαρμογή, ωστόσο, δεν ενδείκνυται αν η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας έχει να κάνει με θέματα περισσότερο σοβαρά.

Το TikTok χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα ηλικίας 16 έως 24 ετών, γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους με δημιουργικό τρόπο αν θέλετε να έχετε επιτυχία στην πλατφόρμα.

 

Δημιουργήστε διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Το TikTok έχει να κάνει με τη διασκέδαση και τη δημιουργικότητα, συνεπώς θα πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Η δημιουργία αστείου περιεχόμενου είναι ένας από τους ευκολότερους και οικονομικότερους τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας στο TikTok. Επιπλέον, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του TikTok είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Απλώς χρησιμοποιήστε το smartphone σας και ξεκινήστε τη μαγνητοσκόπηση.

 

Δημιουργήστε ένα hashtag challenge.

Ένας άλλος τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο TikTok είναι μια πρόκληση hashtag. Μια τέτοια πρόκληση hashtag είναι, για παράδειγμα, όταν ενθαρρύνετε τους χρήστες του TikTok να δημιουργήσουν ή να αναδημιουργήσουν περιεχόμενο και να προσθέσουν ως hashtag το brand της επιχείρησής σας.

 

Συνεργαστείτε με τους influencers του TikTok.

Μπορείτε να συνεργαστείτε με τους ειδικούς του TikTok για να διευρύνετε την εμβέλειά σας στην πλατφόρμα.
Για να λάβετε αποτελέσματα από το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) του TikTok, βεβαιωθείτε ότι το κοινό του influencer με τον οποίο συνεργάζεστε ταιριάζει με το κοινό-στόχο σας.

 

Επωφεληθείτε από τη διαφήμιση στο TikTok.

Το TikTok διαθέτει διαφημίσεις στην πλατφόρμα του. Συγκεκριμένα προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, όπως:

• Infeed Native Content: Αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι παρόμοιος με τις διαφημίσεις Snapchat ή Instagram stories και υποστηρίζει πολλές λειτουργίες όπως κλικ στον ιστότοπο ή λήψεις εφαρμογών.
• Brand Takeovers: Αυτό επιτρέπει σε επιχειρήσεις να δημιουργήσουν εικόνες, GIF και βίντεο με ενσωματωμένες συνδέσεις σε σελίδες προορισμού ή σε προκλήσεις με hashtag.
• Προκλήσεις Hashtag: Αντί να προσπαθήσετε να κάνετε μόνοι σας ένα hashtag challenge, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα promoted hashtags για να αποκτήσετε περισσότερη προβολή.
• Branded Lenses: Τα Branded Lenses είναι σαν τους φακούς Snapchat 2D και 3D για πρόσωπα και φωτογραφίες.

Όπως και με οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, οι διαφημίσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό χρηστών της πλατφόρμας. Το TikTok προσφέρει επίσης στόχευση με ακρίβεια, ώστε οι διαφημίσεις σας να προσεγγίζουν τους χρήστες εκείνους που θα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι