Πώς να χρησιμοποιήσετε τις τάσεις του TikTok για να προσεγγίσετε τους ιδανικούς πελάτες στην ιστοσελίδα ή το eshop σας

Οι τάσεις είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό σας σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Ακριβώς όπως το Instagram έχει συχνά viral τάσεις που αξιοποιούν οι χρήστες, έτσι και το TikTok τις διαθέτει σε αφθονία.
Εάν βρίσκεστε συχνά στο TikTok, θα παρατηρήσετε πόσοι δημιουργοί ανακοινώνουν συνεχώς νέες τάσεις στο Tiktok και το κάνουν αυτό για να σας ενθαρρύνουν να τις χρησιμοποιήσετε. Στο TikTok, οι τάσεις δεν τελειώνουν ποτέ γιατί οι χρήστες τις αγαπούν και ανυπομονούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο γύρω τους.
3 βήματα για να χρησιμοποιήσετε τις τάσεις TikTok για να ικανοποιήσετε το ιδανικό κοινό σας
1. Παρακολουθήστε προσεκτικά κάθε τάση.
Όσο διασκεδαστικές και συναρπαστικές είναι οι τάσεις, η σημασία τους φθείρεται σε μερικές ημέρες, με τους χρήστες να αναζητούν ένα άλλο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει πάντα να παρακολουθείτε τις ειδοποιήσεις τάσεων που μοιράζονται άλλοι χρήστες και να τις χρησιμοποιείτε εγκαίρως.
Μόλις ένας νέος ήχος, χορός ή οποιαδήποτε πρόκληση εμφανιστεί στην πλατφόρμα, εκατομμύρια χρήστες τα αναδημιουργούν γρήγορα για να ευθυγραμμιστούν με το περιεχόμενό τους.
2. Δημιουργήστε ένα tutorial ή δώστε συμβουλές.
Τώρα που συμβαδίζετε με κάθε νέα τάση, ένας τρόπος για να προσφέρετε αξία είναι να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του κοινού σας. Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ομάδα περιεχομένου και από την έρευνά τους, είστε εξοικειωμένοι με τις ανάγκες του κοινού σας. Χρησιμοποιώντας έναν δημοφιλή ήχο ή μετάβαση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύντομο εκπαιδευτικό βίντεο που να ανταποκρίνεται σε αυτές τις ανάγκες.
Με αυτό, έχετε αναδημιουργήσει την τάση, η οποία αυξάνει την προσέγγισή σας και θα ενθαρρύνει την αφοσίωση. Επιπλέον, περισσότερη αφοσίωση θα ωθήσει τον αλγόριθμο να ωθήσει περισσότερα μάτια στη σελίδα σας.
3. Ξεκινήστε μια τάση / hashtag.
Ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε διαφορετικές ιδέες μετάβασης. Μπορείτε επίσης να τροποποιήσετε μια παλιά τάση με μερικές νέες ιδέες για να ταιριάζει με την επωνυμία σας. Πως σας φαίνεται η ιδέα ενός επώνυμου hashtag; Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα για την επωνυμία σας και να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε σε όλα τα βίντεό σας. Αυτός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερα μάτια στη σελίδα σας κάθε φορά που αναζητείται αυτό το hashtag.
Άρα να αναζητάτε συνεχώς τάσεις και να προσπαθείτε να τις χρησιμοποιήσετε πριν χάσουν τη συνάφεια.
Πώς να βρείτε τις τάσεις TikTok και να δημιουργήσετε περιεχόμενο για τους ιδανικούς πελάτες σας
1. Χρησιμοποιήστε τη σελίδα ανακάλυψης:
Το πρώτο σας σημείο για την ανακάλυψη τάσεων θα πρέπει να βρίσκεται στη σελίδα ανακάλυψης. Θα βρείτε ένα νέο εφέ, ήχο / μουσική, χορό ή οποιαδήποτε άλλη πρόκληση που έχει αναδημιουργηθεί από πολλούς.
2. Η γραμμή αναζήτησης αποκαλύπτει κάθε τάση με τις περισσότερες αναζητήσεις:
Δεν είστε σίγουροι για μια τάση, “ζητήστε” από τη γραμμή αναζήτησης να εμφανίσει όλες τις απαντήσεις και τα βίντεο που σχετίζονται με την επωνυμία σας για ιδέες.
3. Επισκεφθείτε τη βιβλιοθήκη ήχων.
Οι περισσότερες τάσεις είναι συνήθως ήχοι / μουσική, οπότε μια καλή αρχή θα είναι να ελέγξετε εκεί για τυχόν νέο δημοφιλή ήχο / μουσική.
4. Η δημιουργική γωνιά Tiktok δίνει επίσης συμβουλές.
Εάν έχετε επαγγελματικό λογαριασμό, μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις τελευταίες τάσεις ήχου / μουσικής στο Tiktok.
Η ουσία της χρήσης των τάσεων είναι να έχετε πολλές προβολές στη σελίδα σας και με την αλληλεπίδραση, τις κοινοποιήσεις και τις λήψεις, θα σας βρουν πιο ιδανικοί πελάτες. Λοιπόν, θυμηθείτε, πρέπει να είστε σκόπιμοι στη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου, όπως στην κατασκευή ιστοσελίδων. Παρέχετε με συνέπεια τις ανάγκες των πελατών σας όταν αναδημιουργείτε αυτές τις τάσεις. Αυτό θα φέρει την επισκεψιμότητα και τους ιδανικούς πελάτες σας και θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο TikTok.