espa banner
τάσεις των social media που επηρεάζουν το marketing ιστοσελίδων / eshop το 2022

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι νέες τάσεις που υποκινούνται από τη συνεχιζόμενη πανδημία και τις αναδυόμενες τεχνολογίες- αναγκάζουν τους υπεύθυνους marketing να αναβαθμίζουν συνεχώς τις στρατηγικές τους.
Η ανεύρεση αυτών των ανεκπλήρωτων αναγκών και των αλλαγών στη συμπεριφορά των πελατών καθίσταται σημαντική για την επιτυχία των eshop των επιχειρήσεών σας.  Πέρα από αυτά τα ζητήματα data issues, όλο και περισσότεροι έμποροι αναζητούν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες που θα τους βοηθήσουν να προετοιμαστούν για τις αλλαγές στο κοινωνικό marketing. Τρεις από τις πιο σημαντικές τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να προσέξετε το 2022.

Τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας

Υπήρξαν τόσες  διαφορετικές αλλαγές στους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στα κοινωνικά κανάλια. Ένα από τα πράγματα που βλέπουμε ως αναδυόμενη τάση είναι η επαυξημένη πραγματικότητα.
Τα Brands έχουν τώρα την ευκαιρία να βελτιώσουν τη δέσμευση των πελατών με νέες τεχνολογίες. Ακολουθούν ορισμένες τεχνολογίες VR και άλλες τεχνολογίες metaverse που μπορούν να εφαρμόσουν τα brands  για να βελτιώσουν τις αλληλεπιδράσεις από την κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Φίλτρα φωτογραφιών με το λογότυπο της μάρκας σας Εικονικές περιηγήσεις σε μέρη ενδιαφέροντος των πελατών Κώδικες QR που, όταν σαρωθούν, βυθίζουν τους χρήστες σε εμπειρίες AR

Εξατομικευμένο περιεχόμενο marketing

Οι VR/AR δεν είναι οι μόνες μεγάλες τάσεις που κυκλοφορούν στους κοινωνικούς χώρους. Οι μάρκες έχουν αρχίσει να βασίζονται σε εξατομικευμένο περιεχόμενο περισσότερο από ποτέ. Η εξατομίκευση είναι κάτι που όλοι γνωρίζουμε σιγά σιγά. Στο επίκεντρο είναι η παροχή περιεχομένου που είναι σχετικό με τους χρήστες σας. Οι καταναλωτές σήμερα περιμένουν εξατομικευμένο περιεχόμενο, ειδικά στα κοινωνικά κανάλια τους.  Αναμένουν από τις εταιρείες να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με βάση προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με το brand και αναμένουν από τις εταιρείες να διαβάζουν και να αναλύουν αυτά που δημοσιεύουν στα social media. Το καλύτερο εξατομικευμένο κοινωνικό περιεχόμενο είναι  σχετικό και βασίζεται σε πληροφορίες που οι χρήστες έχουν συναινέσει να μοιραστούν με τα brands.

Marketing επιρροής
Τα brands χρησιμοποιούν εξωτερικούς δημιουργούς περιεχομένου για να επικοινωνήσουν τα μηνύματά τους, έχει αναπτυχθεί πολύ ως αποτέλεσμα της πανδημίας. Περισσότερα brands  έχουν διαπιστώσει ότι το λιγότερο σεναριακό στυλ των επιρροών είναι πιο δελεαστικό για τους καταναλωτές.

Οι “Influencers” συνεχίζουν να αποτελούν ένα πολύ σημαντικό μέρος του προγράμματος marketing που πρέπει να εφαρμόζετε.

Έχει διαπιστωθεί  ότι το Marketing των influencers αυξάνει την απόδοση επένδυσης. Επίσης είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι καταναλωτές συχνά εμπιστεύονται τους influencers περισσότερο από τις ίδιες τις μάρκες.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι