Γιατί χρειάζεστε εξαιρετική πλοήγηση στο website σας για αποτελεσματικό μάρκετινγκ
Ο ιστότοπός σας έχει τη δική του προσωπικότητα
Όταν δημιουργείτε για πρώτη φορά τον ιστότοπό σας, ίσως να μην γνωρίζετε την προσέγγιση που πρόκειται να ακολουθήσετε με αυτόν. Μπορείτε να περάσετε από μερικές εκδόσεις για να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα. Ό, τι κι αν αποφασίσετε, η πλοήγησή σας πρέπει να ταιριάζει. Για παράδειγμα, εάν η τοποθεσία Web σας έχει επαγγελματικό θέμα, δεν πρέπει να δημιουργήσετε περιήγηση με παιδική γραμματοσειρά. Η πλοήγησή σας πρέπει να ταιριάζει με τον ιστότοπό σας.
Με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να αλλάξετε την πλοήγησή σας, κάτι που είναι καλό να κάνετε μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων. Δεν είναι το ίδιο με την αλλαγή της εμφάνισης του ιστότοπού σας στο σύνολό του ή της επωνυμίας σας, η οποία μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους χρήστες και τους πελάτες. Ενώ η πλοήγηση είναι σημαντική, μια αλλαγή στο πρότυπο ή το στυλ του δεν θα προκαλέσει αναστάτωση στους χρήστες, εκτός εάν η αλλαγή το καθιστά λιγότερο φιλικό προς το χρήστη. Λάβετε υπόψη την προσωπικότητα του ιστότοπού σας κατά το σχεδιασμό της πλοήγησής σας.
Εξετάστε το κοινό σας κατά τη δημιουργία της πλοήγησης
Το να σας αρέσει η πλοήγησή σας είναι σημαντικό, αλλά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι είναι φιλικό προς το χρήστη. Το κοινό σας πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας όταν σκέφτεστε την πλοήγηση. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι επισκέπτες θα χρησιμοποιήσουν την πλοήγηση για να μεταβούν από τη μία σελίδα στην άλλη, θέλετε να είναι λειτουργική, ελκυστική στο μάτι και τακτοποιημένη. Είτε το κοινό σας θέλει να δει το ιστολόγιό σας, τη σελίδα επικοινωνίας σας, τη σελίδα “σχετικά με εμένα” ή άλλους πόρους, αυτά θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθούν. Δημιουργήστε μια γραμμή περιήγησης που παραθέτει μόνο τις πιο σημαντικές ενότητες του ιστότοπού σας. Μια απλή, αλλά αποτελεσματική γραμμή πλοήγησης θα ευχαριστήσει το κοινό σας.
Πώς να ξέρετε εάν η πλοήγησή σας είναι αποτελεσματική
Αν κοιτάξετε τους αριθμούς επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας και αυξάνονται σταθερά, αυτό είναι ένα καλό σημάδι ότι ο ιστότοπός σας, μαζί με την πλοήγησή του, λειτουργεί για αυτούς. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την επισκεψιμότητα κάθε μεμονωμένης σελίδας. Μπορεί επίσης να θέλετε να δείτε από πού προέρχονται οι κύριες πηγές επισκεψιμότητάς σας. Το ποσοστό εγκατάλειψης θα σας παρέχει επίσης σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την πλοήγηση στον ιστότοπό σας.
Εάν οι άνθρωποι παραμένουν στον ιστότοπό σας για ένα αξιοπρεπές χρονικό διάστημα, αυτό μπορεί να είναι μια καλή ένδειξη ότι η πλοήγησή σας είναι εύκολη στη χρήση και να τους βοηθήσει να βρουν αυτό που χρειάζονται. Εάν οι χρήστες ξοδεύουν χρόνο στον ιστότοπό σας, ειδικά εάν επισκέπτονται διάφορες σελίδες, η πλοήγησή σας κάνει τη δουλειά της.
Η δημιουργία πλοήγησης για τον ιστότοπό σας θα πρέπει να λαμβάνεται τόσο σοβαρά όσο οποιοδήποτε άλλο μέρος του ιστότοπού σας. Η πλοήγηση έχει σημασία για τους επισκέπτες σας και μπορεί να είναι ένας διακόπτης συμφωνίας για την επιστροφή τους εάν δεν είναι φιλικό προς το χρήστη. Θυμηθείτε ότι η πλοήγησή σας θα βοηθήσει τους χρήστες να μεταβούν από τη μία ιστοσελίδα στην άλλη και να τους κάνετε να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας είναι επιτυχής.