espa banner
marketing ιστοσελίδων τουριστικών επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η υιοθέτηση των σωστών στρατηγικών Τουριστικού Μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την μεγιστοποίηση των εσόδων, την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της διαχείρισης της φήμης της εταιρείας σας. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις στον τουριστικό κλάδο πρέπει, επίσης, να έχουν κατά νου τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των πελατών που προκύπτουν από τον COVID. Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Τι είναι το Τουριστικό Μάρκετινγκ;

Στο Τουριστικό Μάρκετινγκ ανήκουν οι διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας. Αυτές είναι τα ξενοδοχεία και οι άλλες μορφές διαμονής, μαζί με αεροπορικές εταιρείες, υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτων, εστιατόρια, χώροι ψυχαγωγίας και ταξιδιωτικοί πράκτορες. Ο σκοπός πίσω από το Τουριστικό Μάρκετινγκ είναι να προωθήσει την επιχείρηση, να την κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της και να προσελκύσει πελάτες. 

Γιατί είναι σημαντικό το Τουριστικό Μάρκετινγκ;

Δεδομένου ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο, η τουριστική βιομηχανία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό, πρέπει να βρουν τρόπους να προωθούνται ως η καλύτερη επιλογή για τους τουρίστες. Το μάρκετινγκ και η κατασκευή ιστοσελίδων είναι απαραίτητο για την επίτευξη αυτού, για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις, έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν το κατάλληλο μείγμα μάρκετινγκ και να διαδώσουν το μήνυμά τους.

1. Δώστε προτεραιότητα στην υγιεινή και την ασφάλεια

Η ασφάλεια των πελατών ήταν πάντα μια σημαντική ανησυχία για τον τουριστικό κλάδο, αλλά οι ανάγκες τους σε αυτόν τον τομέα έχουν εξελιχθεί με την εμφάνιση του COVID. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να επισημάνετε τα μέτρα που έχετε λάβει για να διατηρήσετε το κατάλυμα σας ή την επιχείρηση σας ασφαλή. Οι πελάτες πρέπει να είναι πεπεισμένοι ότι θα είναι ασφαλείς, οπότε πρέπει να τονίσετε αυτές τις έννοιες υγιεινής και ασφάλειας στον δικό σας ιστότοπο και οπουδήποτε αλλού. 

2. Εστιάστε τοπικά και όχι διεθνή

Είναι απαραίτητη η προσαρμογή στην πανδημία και η έμφαση στους πελάτες της περιοχής σας ή στις γειτονικές χώρες. Αυτό οφείλεται στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που έχουν καταστήσει τους τοπικούς πελάτες ασφαλέστερο δημογραφικό στόχο. Μπορείτε να ξεκινήσετε τονίζοντας χαρακτηριστικά της επιχείρησης σας που είναι πιθανό να προσελκύσουν τοπικούς πελάτες. Για παράδειγμα, αντί να επισημάνετε πτυχές όπως ο καιρός και τα τοπικά αξιοθέατα, τα οποία απευθύνονται κυρίως σε διεθνείς επισκέπτες, μπορείτε αντ ‘αυτού να εστιάσετε στις εγκαταστάσεις σας, στην ικανότητα σας να φιλοξενείτε εκδηλώσεις ή στις υπηρεσίες σας.

3. Περιηγήσεις εικονικής πραγματικότητας (VR)

Η πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις να κάνουν πιο έξυπνη χρήση της τεχνολογίας και η εικονική πραγματικότητα είναι ένας από τους πιο ελπιδοφόρους τομείς. Αυτό επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να “βιώσουν” ένα ξενοδοχείο, ένα σαλόνι αεροδρομίου, εστιατόρια, τοπικά αξιοθέατα ακόμα και ορισμένες τουριστικές δραστηριότητες.. Σήμερα, μπορείτε να απολαύσετε περιηγήσεις εικονικής πραγματικότητας μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet, ενώ η απόλαυση ενισχύεται περαιτέρω εάν οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε ακουστικά VR. Οι περιηγήσεις αυτές, μπορούν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές επειδή επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν μια αίσθηση για το τι μπορούν να περιμένουν από εσάς. Αυτό μπορεί να είναι ένα ιδιαίτερα ισχυρό εργαλείο και κατά τη διαδικασία κράτησης, όταν οι πελάτες έχουν δεύτερες σκέψεις και  χρειάζονται λίγη παραπάνω πειθώ.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι