espa banner
Βranding - Rebranding ιστοσελίδων επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


“Το brand σας είναι η ταυτότητά σας. “
Το branding αφορά τη δημιουργία της εικόνας που αντιλαμβάνεται το κοινό σας.

Αρκετές εταιρείες που δεν έχουν σχηματίσει μία ταυτότητα μάρκας και επιδιώκουν να την οικοδομήσουν μέσω του branding. Σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις, οι ήδη καθιερωμένες εταιρείες θέλουν να διαφοροποιήσουν την ταυτότητά τους μέσω του rebranding.

Branding & Visual Identity

Η οπτική ταυτότητα των εμπορικών σημάτων σας είναι το σημείο όπου η επιχείρηση συναντά την αισθητική. Ο απώτερος σκοπός της οπτικής ταυτότητας είναι να επικοινωνήσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για την επωνυμία σας με μία μόνο εμφάνιση – κυριολεκτικά. Όλα τα στοιχεία του branding πρέπει να είναι εναρμονισμένα μεταξύ τους και να μοιράζονται την ίδια αισθητική και το ίδιο ήθος όπως και στη φάση κατασκευής ιστοσελίδων.
Ως επί το πλείστον, η οπτική ταυτότητα αποτελείται από 4 στοιχεία:

Brand name: Το brand name σας πρέπει να είναι πρωτότυπο, περιγραφικό και εύκολο να το θυμάστε και να το προφέρετε.

Logo design: Εκτός από καλλιτεχνικά ισορροπημένο, ένα καλό λογότυπο πρέπει να είναι μίνιμαλ, κλιμακούμενο και να λειτουργεί καλά σε ασπρόμαυρο.

Tagline: Ένα επιτυχημένο σλόγκαν περιέχει τη φιλοσοφία της επωνυμίας σας σε μία μόνο πρόταση.

Brand typography/font: Η σωστή τυπογραφία πρέπει να είναι κλιμακούμενη, να λειτουργεί καλά τόσο ψηφιακά όσο και έντυπα και να ταιριάζει στο μήνυμα της μάρκας σας.
Color palette: Η χρωματική παλέτα αντανακλά την προσωπικότητα της μάρκας σας δημιουργώντας μια ζωντανή οπτική εμπειρία.

Brand Manual – Brand Guidelines

Ένα brand manual λειτουργεί ως οδηγός που διασφαλίζει τη συνοχή της επωνυμίας σας. Περιλαμβάνει όλες τις κατευθυντήριες γραμμές που υπαγορεύουν τον τρόπο με τον οποίο όλα τα στοιχεία της οπτικής σας ταυτότητας λειτουργούν μαζί ή μόνα τους. Τέλος, περιλαμβάνει όλους τους κανόνες επικοινωνίας της εταιρείας σας, από τις λέξεις-κλειδιά και τα hashtags μέχρι τον τόνο της φωνής. Το brand manual προορίζεται, πρώτα απ’ όλα, να διαβαστεί και να ακολουθηθεί από οποιονδήποτε εργάζεται για την εταιρεία σας, ώστε όλοι να βρίσκονται στην ίδια σελίδα. Ένα εγχειρίδιο επωνυμίας είναι επίσης χρήσιμο κάθε φορά που ένας συνεργάτης, ένας συνεργάτης ή ένας εκδότης χρησιμοποιεί κάποιο από τα περιουσιακά σας στοιχεία.

Brand Promise – Value Proposition

Τέλος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι πολύ σημαντικό να γράψετε την υπόσχεση της επωνυμίας σας – και να την επικοινωνήσετε αποτελεσματικά. Η υπόσχεση του brand σας δεν είναι το tagline σας. Ουσιαστικά, το brand promise είναι η δήλωση πρόθεσης που παρουσιάζει την εταιρεία σας στο κοινό σας. Είναι μια δήλωση που τους ενημερώνει για το τι αντιπροσωπεύετε, τι πρέπει να περιμένουν από εσάς και γιατί πρέπει να σας επιλέξουν.

Πρόκειται για την περιγραφή του τι προσφέρει to brand σας σε μια μόνο πρόταση.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι