espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο. Ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθος της εταιρείας σας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας αμέσως μετά την  κατασκευή ιστοσελίδων. Ωστόσο, για να χτίσετε την εταιρεία σας και τα έσοδά σας, χρειάζεστε τις καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο πλευρό σας.

Τι είναι η στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ;

Η στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι ένα σχέδιο που περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρησή σας θα επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ μέσω διαδικτυακών καναλιών όπως η αναζήτηση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια είναι μερικά παραδείγματα στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ;

Παραδείγματα στρατηγικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ περιλαμβάνουν μια εκστρατεία κοινωνικής δικτύωσης που περιλαμβάνει συνεργασίες με influencers, μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που χρησιμοποιεί διαδικτυακούς οδηγούς για την προώθηση ή μια στρατηγική μάρκετινγκ ανάπτυξης που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την οικοδόμηση πιστότητας πελατών.

Γιατί να έχετε μια στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ;

Ο καθορισμός μιας στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας. Χωρίς στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας δεν έχει χάρτη για την επίτευξη των στόχων ή των σκοπών και των βασικών αποτελεσμάτων της.

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ;

Ακολουθήστε αυτά τα οκτώ βήματα:

  1. Καθορίστε την επωνυμία σας: Περιγράψτε ή χρησιμοποιήστε τις κατευθυντήριες γραμμές της επωνυμίας σας για να καθορίσετε την επωνυμία σας και τον τρόπο με τον οποίο θα εμφανίζεται στις διαδικτυακές σας εκστρατείες. Σκεφτείτε τα μοναδικά σημεία πώλησης (USPs), τη φωνή της μάρκας και την πρόταση αξίας σας.
  2. Κατασκευάστε τις προσωπικότητες αγοραστών σας: Καθορίστε ποιον θέλει να προσεγγίσει η επιχείρησή σας με προσαρμοσμένες προσωπικότητες αγοραστών. Σκεφτείτε τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών, καθώς και τα κίνητρα που οδηγούν τους ανθρώπους να επιλέξουν την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  3. Δημιουργήστε τους στόχους S.M.A.R.T.: Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, ρεαλιστικούς και έγκαιρους στόχους για να καθοδηγήσετε τη στρατηγική σας. Σκεφτείτε τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους ανάπτυξης του οργανισμού σας.
  4. Επιλέξτε τις στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Επιλέξτε τις καλύτερες στρατηγικές για την επιχείρησή σας. Επικεντρωθείτε στις τεχνικές που προσφέρουν τη μεγαλύτερη αξία για την επιχείρησή σας και τον κλάδο σας, έναντι των μοντέρνων στρατηγικών.
  5. Ορίστε τον προϋπολογισμό του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Ερευνήστε τις τιμές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ για να καταρτίσετε έναν ρεαλιστικό προϋπολογισμό για την επιχείρησή σας. Ενδεικτικά, οι περισσότερες επιχειρήσεις δαπανούν από 2500 έως 12.000€ το μήνα για διαδικτυακό μάρκετινγκ.
  6. Καταιγισμός ιδεών για τη στρατηγική σας: Καθοδηγήστε τη στρατηγική σας προς την επιτυχία σχεδιάζοντας τη στρατηγική σας. Εάν διαφημίζεστε, καθορίστε τη διαφημιστική σας δαπάνη. Εάν δημοσιεύετε περιεχόμενο, δημιουργήστε το ημερολόγιο περιεχομένου σας.
  7. Ξεκινήστε τις καμπάνιες σας: Μετά το σχεδιασμό σας, ξεκινήστε τις καμπάνιες σας σε όλα τα κανάλια. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα κανάλια σας διαθέτουν τις κατάλληλες πληροφορίες παρακολούθησης. Ο ιστότοπός σας, για παράδειγμα, θα πρέπει να περιλαμβάνει τον κωδικό παρακολούθησης του Google Analytics.
  8. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας: Παρακολουθήστε και μετρήστε την απόδοση των στρατηγικών σας παρακολουθώντας την απόδοσή τους. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Analytics, το Google Search Console και το Google Ads για να παρακολουθείτε τις στρατηγικές σας και την απόδοση της επένδυσής τους (ROI).

Με αυτά τα οκτώ βήματα, η εταιρεία σας μπορεί να ξεκινήσει την πρώτη της στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι