espa banner
Ψηφιακή προώθηση ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα τέσσερα στάδια ενός ψηφιακού άξονα

Μια διαδοχική προσέγγιση του ψηφιακού άξονα φέρνει μαζί τα ιδιοκτησιακά, κοινόχρηστα, κερδισμένα και επί πληρωμή μέσα σε κάτι που είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του.

Ο γρηγορότερος τρόπος για να δημιουργήσετε έσοδα μετά την κατασκευή ιστοσελίδων είναι να συνδυάσετε αυτά τα τέσσερα βήματα, με αυτήν τη σειρά:

Βήμα 1ο  Ιδιόκτητα μέσα

Ελέγξτε και αναλύστε συνεχώς την επίδοση του ιστοτόπου σας . Φροντίστε ότι η εμπειρία χρήστη είναι η καλύτερη δυνατή που μπορείτε να του προσφέρετε . Έχετε υπόψη σας ότι ένας χρήστης δεν θα κάτσει στον ιστότοπό σας να ψάχνει με τις ώρες και συγκεκριμένα  αν δεν βρει αυτο που θέλει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το πιο πιθανό είναι να φύγει. Ανανεώστε το περιεχόμενο και δώστε στον χρήστη χρήσιμο υλικό αλλα και ένα εύκολο μονοπάτι για να ακολουθήσει.

Αλλά προφανώς, δεν μπορείτε να βαθμονομήσετε περιεχόμενο χωρίς ιστότοπο, γιατί εκεί μετατρέπετε δυνητικούς πελάτες και αυξάνετε τα έσοδα. Στον δικό σας ιστότοπο, μπορείτε να εισαγάγετε φόρμες για τη συλλογή πληροφοριών δυνητικών πελατών ή τη συναλλαγή ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεν μπορείτε να το κάνετε στον ιστότοπο κάποιου άλλου. Τουλάχιστον όχι χωρίς να μοιράζεστε τα κέρδη σας.

Βήμα 2ο – Κοινόχρηστα ή κοινωνικά μέσα

Όταν έχετε συνομιλίες σε κοινωνικά δίκτυα με διαδικτυακούς influencers, το κάνετε μπροστά στο κοινό τους, γεγονός που διευρύνει την προσέγγιση χρηστών. Το σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβετε είναι ότι στα κοινωνικά μέσα, η προσέγγιση είναι ένας παράγοντας δέσμευσης.

Επομένως, το να ερευνήσετε είναι να μάθετε πού είναι πιο ενεργοί οι πελάτες σας στο διαδίκτυο και ποιους εμπιστεύονται, ώστε να μπορείτε να βρείτε τον άξονα σας.

Ο γρηγορότερος τρόπος για να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό ακόλουθο είναι κερδίζοντας τον σεβασμό των υπαρχόντων επιρροών στο χώρο σας. Μια αφοσιωμένη κοινότητα οπαδών αποτελεί κοινωνική απόδειξη ότι άλλοι υποστηρίζουν αυτό που έχετε να πείτε.

Βήμα 3ο  Κερδισμένα μέσα

Όσο πιο δύσκολη είναι η δημοσίευση της ιστοσελίδας, τόσο πιο λαμπρός είναι ο θαυμασμός. Όταν προωθείτε έναν συντάκτη για να δημοσιεύσετε μια ανάρτηση επισκέπτη στον ιστότοπό του, θα πρέπει να συμπεριλάβετε συνδέσμους προς άρθρα που έχετε γράψει στον δικό σας ιστότοπο. Εάν δεν μπορείτε να αποδείξετε την ικανότητά σας να διατυπώνετε ιδέες και να δημιουργείτε λογικά επιχειρήματα στον δικό σας ιστότοπο, γιατί πρέπει να πιστεύουν ότι μπορείτε να το κάνετε σε πολύ μεγαλύτερο στάδιο;

Αντί να αναμασάτε αυτό που λένε όλοι οι άλλοι, η ιδέα είναι να πάρετε μια ηγετική θέση σκέψης για έγκαιρες, σημαντικές ιδέες. Τα μέσα ενημέρωσης και τα δημοφιλή ιστολόγια υπάρχουν για να δημοσιεύουν νέους τρόπους σκέψης. Έτσι είναι πάντα ευκολότερο για τους ηγέτες της σκέψης να κερδίζουν κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Ο στόχος είναι να εδραιωθείτε ως ηγέτες σκέψης, παρά ως επαναλήπτες σκέψης.

Η πορεία από το μικρό στο μεγάλο influence διαδικτυακά μέσω καθενός από τα τέσσερα κανάλια μάρκετινγκ μέσων με αυτήν τη σειρά. Τα ιδιόκτητα, τα κοινόχρηστα μέσα, τα κερδισμένα μέσα και τα πληρωμένα μέσα, και από τα τέσσερα βήματα, τα κερδισμένα μέσα προσφέρουν τη μεγαλύτερη μόχλευση. Αλλά αν δεν έχετε στη διάθεσή σας τα κοινόχρηστα και τα κοινόχρηστα μέσα σας, η πιθανότητα επιτυχίας είναι μικρή.

Βήμα 4ο  Μέσα επί πληρωμή

Έχετε βρει πώς να προσελκύσετε και να μετατρέψετε πελάτες στο διαδίκτυο και έχετε βελτιστοποιήσει τη διαδρομή προς την αγορά.

Μέχρι τώρα, έχετε αποδείξει την ικανότητά σας να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και εμπόριο. Γνωρίζετε ποιο ποσοστό επισκεπτών που μετατρέπεται σε δυνητικούς πελάτες, ποιο ποσοστό δυνητικών πελατών γίνεται πελάτης και πόσα ξοδεύει ο μέσος πελάτης.

Τώρα, εφ ‘όσον μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα από ό,τι κοστίζει για να αποκτήσετε έναν πελάτη, είστε έτοιμοι να κλιμακώσετε τις διαφημίσεις. Προβλέπετε έσοδα πολλαπλασιάζοντας το ποσοστό μετατροπών σας με τους αριθμούς επισκεψιμότητας. Εάν γνωρίζετε ότι οι μισοί από τους δυνητικούς πελάτες ζητούν πρόταση και το ένα τέταρτο όλων των προτάσεων οδηγεί σε πώληση, μπορείτε να καταλάβετε πόση επισκεψιμότητα χρειάζεστε για να φτάσετε τους αριθμούς σας. Τα πληρωμένα μέσα είναι το τελευταίο βήμα του ψηφιακού άξονα, επειδή δεν θέλετε να αυξήσετε την κυκλοφορία έως ότου είστε έτοιμοι να επωφεληθείτε από αυτό.

Φαίνεται σαν πολλή δουλειά και είναι. Αλλά οι εξερχόμενες πωλήσεις σίγουρα αποτελούν μία δυνατή επιβράβευση. Οπότε με πολλούς τρόπους το ψηφιακό μάρκετινγκ αφορά την ανακατανομή πόρων από εξερχόμενα σε εισερχόμενα. Λαμβάνοντας υπόψη την πορεία σχεδόν όλων των επιχειρήσεων αυτές τις μέρες, έχετε πραγματικά κάποια επιλογή;


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι