espa banner
Πρακτικές προώθησης ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ δημιουργίας ζήτησης είναι η ραχοκοκαλιά οποιασδήποτε επιχείρησης, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία στην οποία βρίσκεστε. Χωρίς μια καλή, σταθερή στρατηγική δημιουργίας ζήτησης, η εταιρεία σας, η επιχείρηση σας και η επωνυμία σας δεν θα ευδοκιμήσουν αν περιοριστείτε μόνο στην κατασκευή ιστοσελίδων. Στην πραγματικότητα, οι κακές στρατηγικές ζήτησης μπορούν να βλάψουν την επιχείρηση σας και να την κάνουν να καταρρεύσει. Η παραγωγή ζήτησης είναι ο σύνδεσμος μεταξύ των ομάδων μάρκετινγκ και των πωλήσεων μιας εταιρείας. Κάνει τους ανθρώπους να γνωρίζουν το εμπορικό σήμα μιας εταιρείας, αυξάνει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο μιας εταιρείας και εξασφαλίζει νέους υποψήφιους πελάτες. Επιπλέον, η παραγωγή ζήτησης κρατά τις εταιρείες μπροστά στο μυαλό των υποψήφιων πελατών, παρέχοντας τους πολύτιμα εργαλεία και πληροφορίες και ενημερώνοντας τις για το τι συμβαίνει στον κλάδο. Όταν πρόκειται για τις βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ δημιουργίας ζήτησης, χρειάζεστε πρώτα μια σταθερή βάση κατανόησης των βασικών στοιχείων της προσέλκυσης περισσότερων πελατών. Επιπλέον, πρέπει να έχετε εξαιρετικές στρατηγικές αλλά και καμπάνιες ζήτησης για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας.

Δεδομένου ότι η παραγωγή ζήτησης βρίσκεται στην κορυφή του μάρκετινγκ, πρέπει να το κάνετε σωστά και να τελειοποιήσετε τη μετατροπή του κοινού-στόχου σας σε υποψήφιο πελάτη. Οι τέσσερις βασικές αρχές των γενεών ζήτησης είναι η αναγνώριση επωνυμίας, το inbound μάρκετινγκ, η ενεργοποίηση πωλήσεων και η διατήρηση πελατών.

Αναγνώριση της επωνυμίας σημαίνει πως οι άνθρωποι ξέρουν ότι η εταιρεία σας υπάρχει. Γνωρίζουν την επωνυμία σας και την επιχείρησή σας. Το πρώτο βήμα για να ενημερώσετε τους χρήστες σχετικά με την επωνυμία σας δεν είναι μόνο να τους κάνετε να γνωρίσουν την επωνυμία σας, αλλά να την αναγνωρίσουν αμέσως.
Μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας:

Αποφασίστε για την ταυτότητα της επωνυμίας σας: Πρόκειται για την ανάπτυξη μιας επωνυμίας που έχει απήχηση στο κοινό που θέλετε να προσελκύσετε. Οι αξίες, ο σκοπός, η εργασιακή κουλτούρα και η οπτική αισθητική του ιστότοπού σας αποτελούν όλα μέρος της ταυτότητας της επωνυμίας σας.

Προσδιορίστε αγοραστή / κοινό-στόχο: Ερευνήστε ποιος είναι ο θεατής-στόχος σας, ποιες λύσεις αναζητούν και σε γενικότερο επίπεδο ό,τι μπορείτε γι ‘αυτούς. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες σε ένα μόνο άτομο, και αυτή είναι η πρώτη σας προσωπικότητα αγοραστή.

Δείξτε την εμπειρία σας: Αυτό είναι επίσης γνωστό ως ηγετική σκέψη και εκφράζει ότι έχετε εμπειρία σε αυτόν τον κλάδο. Αυτό σας δίνει μια αίσθηση εξουσίας και επιτρέπει στην αγορά-στόχο σας να ανακαλέσει την επωνυμία σας.

Έχετε παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:  Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα τόσο μεγάλο μέρος της ζωής μας σήμερα που πρέπει να βάλετε την εταιρεία σας εκεί έξω σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης αν θέλετε να είναι γνωστή η επωνυμία σας. Οι χρήστες περνούν σχεδόν 2,5 ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα, οπότε πρέπει να βγείτε εκεί έξω και να έχετε ισχυρό αντίκτυπο.

Το inbound μάρκετινγκ είναι ο τρόπος με τον οποίο εκτελείτε τους στόχους δημιουργίας ζήτησης. Όταν πρόκειται για την πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, κανείς δεν θα πάει από το 0 στο 100 αμέσως. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε το κοινό να σας ακολουθήσει. Επίσης, ο ευκολότερος τρόπος για να πείσετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν από εσάς, είναι να τους εκπαιδεύσετε. Ο καλύτερος τρόπος για να τους εκπαιδεύσετε είναι μέσω μοναδικού, πρωτότυπου περιεχομένου στον ιστότοπό σας.

Η στρατηγική σας είναι το μακροπρόθεσμο σχέδιό σας. Είναι το σχέδιο δράσης που έχει σχεδιαστεί για την επίτευξη του γενικού στόχου της εταιρείας σας. Η στρατηγική δημιουργίας ζήτησης περιλαμβάνει το σχεδιασμό όσων θέλετε να επιτύχετε και στη συνέχεια τη διάσπαση σε συγκεκριμένα βήματα για την επίτευξή της. Εξετάστε ποιες συγκεκριμένες εργασίες πρέπει να κάνετε εσείς και η ομάδα σας για να λάβετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Μια επιτυχημένη στρατηγική ζήτησης περιέχει ένα σχέδιο που είναι σχετικά εύκολο στην παρακολούθηση. Οι καλύτερες στρατηγικές δημιουργίας ζήτησης αποτελούνται από πολλά μέρη, οπότε αφιερώστε χρόνο με το μάρκετινγκ και την ομάδα πωλήσεών σας για να γίνουν όλα σωστά. Ως εκ τούτου, πρέπει να ξεκινήσετε με τους ευρύτερους όρους και σιγά-σιγά να το συμπυκνώνετε είτε σε ένα μηνιαίο είτε σε εβδομαδιαίο σχέδιο δράσης που πρέπει να ακολουθήσετε.

Οι βέλτιστες πρακτικές για την προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω μάρκετινγκ δημιουργίας ζήτησης είναι απ΄τις καλύτερες, οπότε βεβαιωθείτε ότι αυτό που δημιουργείτε είναι χρήσιμο για την αγορά-στόχο σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι