Τα 6 καλύτερα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όλων των εποχών
Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, εκτιμάται ότι ο αριθμός των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αυξηθεί σε πάνω από 4,3 δισεκατομμύρια. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει γίνει η τυπική μορφή επιχειρηματικής και εμπορικής επικοινωνίας. Είναι γρήγορο, βολικό και αποτελεσματικό.
Εάν θέλετε να επωφεληθείτε από αυτήν την επιτυχία, ένα καλά σχεδιασμένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητο για να ανταγωνιστείτε. Με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων, ένας εξαιρετικός σχεδιασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη σας για να ξεχωρίσει.
Προσελκύστε πελάτες και δημιουργήστε καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσεγγίσετε ένα τεράστιο κοινό.
Go High Contrast
Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακολουθεί μια δημιουργική προσέγγιση στην τυπική ανακοίνωση της εκδήλωσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Διάφορες επιλογές γραμματοσειράς έρχονται σε πλήρη αντίθεση μεταξύ τους για να βοηθήσουν τον τύπο να πηδήξει από τη σελίδα και να προσθέσει οπτική δομή στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παλέτα χρωμάτων που χρησιμοποιείται εδώ ενισχύει επίσης αυτή την υψηλή αισθητική αντίθεσης, δίνοντας στο σχεδιασμό μια σύγχρονη, ζωντανή αίσθηση.
Go For Readability
Αυτός ο σχεδιασμός χρησιμοποιεί μεγάλο τύπο, μια συνεπή παλέτα χρωμάτων και ισχυρή οπτική ιεραρχία για να κάνει μια εξαιρετικά πλωτή πρόσκληση. Κάθε γραμματοσειρά συγχαίρει τους άλλους γύρω της, οι κίτρινες ανταύγειες εφιστούν την προσοχή σε βασικά κομμάτια πληροφοριών και τα βέλη χρησιμεύουν για να καθοδηγήσουν το μάτι. Είναι τόσο ευανάγνωστο και εύκολο να πάρετε πληροφορίες από, είναι σχεδόν ένα ηλεκτρονικό infographic.
Blend Form and Function
Αυτός ο σχεδιασμός δίνει στο σχεδιασμό μια συναισθηματική και απτή αίσθηση, ενώ παράλληλα εμπλέκει τον αναγνώστη να φανταστεί πώς κάθε κομμάτι θα ταίριαζε μεταξύ τους. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξεχωρίζει από το πλήθος παρουσιάζοντας προϊόντα με τρόπο που τα κάνει πραγματικά να ξεπηδούν από τη σελίδα.
Focus on The Core Message
Αυτός ο σχεδιασμός ακολουθεί μια δημιουργική και μοναδική προσέγγιση. Κάθε στοιχείο εξετάζεται προσεκτικά και τοποθετείται για να βοηθήσει στην επικοινωνία της πώλησης. Ο τολμηρός κύκλος προσελκύει το μάτι αμέσως και καθιστά το κεντρικό μήνυμα δύσκολο να χαθεί, όπως και η εικόνα ενός άνδρα και μιας γυναίκας κομμένα στη μέση – που χρησιμοποιούνται για να αντιπροσωπεύσουν την προώθηση του 50%.
Structure Logically
Η τακτοποιημένα οργανωμένη διάταξη και τα ροζ κυριώτερα σημεία είναι αυτά που καθιστούν αυτό το σχέδιο αποτελεσματικό στην επικοινωνία πολλών πληροφοριών. Οι σύνδεσμοι ξεχωρίζουν με ροζ σε σκούρο φόντο, δημιουργώντας ένα εφέ που τραβά την προσοχή. Τα τακτοποιημένα πλαίσια και η συνεπής απόσταση μεταξύ των στοιχείων δημιουργούν τάξη και διασφαλίζουν ότι είναι εύκολο να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
Balance Your Layout
Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει μια απλή και αποτελεσματική διάταξη που οργανώνει σημαντικές πληροφορίες μέσα σε ένα καθαρό και ισορροπημένο σχέδιο. Παίρνει το βλέμμα σας μέσα από το επιλεγμένο περιεχόμενο, χωρισμένο σε σαφείς ενότητες. Κάθε εικόνα έχει ένα ευρύ περιθώριο για να αποφύγει να αναλάβει από τον κύριο σχεδιασμό και οι γραμματοσειρές περιορίζονται για να αποτρέψουν περαιτέρω την ακαταστασία.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα εξαιρετικά δημιουργικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας εμπνεύσουν να προχωρήσετε πάνω και πέρα από τις τυπικές προσδοκίες του μέσου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσελκύσετε τους συνδρομητές σας.