espa banner
προώθηση προϊόντων ιστοσελίδας με email λίστες

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργεί απόδοση επένδυσης 44 $ για κάθε 1$ που δαπανάται.Αυτό σημαίνει την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια υγιή, αφοσιωμένη λίστα συνδρομητών που θέλουν να ακούσουν από εσάς. Θα έχουν εγγραφεί μέσω της ιστοσελίδας σας, θα έχουν αγοράσει τα προϊόντα σας και θα είναι εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας.

Ως έμπορος, θα έχετε πίεση για να αναπτύξετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να αυξήσετε την εμβέλεια της επωνυμίας. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πειρασμό να νοικιάσετε ή να αγοράσετε μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην πραγματικότητα, η ενοικίαση μιας λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ακόμη χειρότερη από την αγορά μιας επειδή δεν θα σας ανήκει ποτέ η λίστα. Πάντα θα είναι εκτός ελέγχου σου.

Ας εξηγήσουμε γιατί:

1. Λίστες κακής ποιότητας

Οι πάροχοι λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τείνουν να υπόσχονται ότι οι λίστες τους ελέγχονται για ποιότητα. Η αλήθεια είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν είναι. Τα δεδομένα είναι συχνά ελλιπή, γεμάτα με παλιές, ανενεργές διευθύνσεις που θα μπορούσαν να έχουν συγκεντρωθεί παράνομα.

Οι λίστες κακής ποιότητας μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, το οποίο επηρεάζει την κριτική του αποστολέα σας. Στη συνέχεια, μια κακή κριτική από τον αποστολέα επηρεάζει τη δυνατότητα παράδοσης. Πριν το καταλάβετε, θα καταλήξετε σε έναν φαύλο κύκλο που είναι δύσκολος, αν όχι αδύνατο να ξεφύγετε.

2. Είναι χάσιμο χρόνου

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα άτομα σε λίστες email που έχουν ενοικιαστεί ή αγοραστεί δεν έχουν εγγραφεί στην επιχείρησή σας. Είναι πολύ λιγότερο πιθανό να ανοίξουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς από κάποιον που έχει εγγραφεί απευθείας.

Οι εταιρείες αγορών λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κερδίζουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από άτομα που σημείωσαν “Ναι” στο πλαίσιο που λέει: “Δηλώστε συμμετοχή για να μοιραστείτε τα στοιχεία σας με παρόμοιες εταιρείες από τις οποίους μπορεί να θέλετε να ακούσετε”.

Αυτό είναι σημαντικό επειδή η ερώτηση είναι τόσο ασαφής και οι περισσότεροι άνθρωποι σε μια λίστα ενοικίασης πιθανότατα δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας. Έτσι, ακόμα και αν δημιουργήσατε ένα υψηλής ποιότητας κομμάτι περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, είναι άσχετο. 

3. Θα μπορούσατε να αναφερθείτε για spam

Οι περισσότεροι άνθρωποι απλά αγνοούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τα οποία δεν ενδιαφέρονται. Ωστόσο, ορισμένοι παραλήπτες θα μπορούσαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα και να αναφέρουν το email σας για ανεπιθύμητα μηνύματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αναφορά ανεπιθύμητης αλληλογραφίας θα μεταβεί στον πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ESPs). Και σύμφωνα με τα πιο αξιόπιστα ESPs, υπάρχει μια πολιτική μηδενικής ανοχής προς τα ανεπιθύμητα μηνύματα.

4. Οι ανταγωνιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τη λίστα

Η πραγματικότητα είναι ότι οι ανταγωνιστές σας θα μπορούσαν να έχουν την ίδια ιδέα με εσάς. Ανυπόμονοι να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, θα έχουν ήδη στείλει email στους ίδιους ανθρώπους. Επομένως, αυτοί οι παραλήπτες θα μπορούσαν να είναι ακόμη λιγότερο δεκτικοί στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας από ό, τι θα ήταν.

Μερικοί παραλήπτες μπορεί να έχουν ήδη ενεργήσει και να έχουν θέσει φίλτρα για να μπλοκάρουν τα ίδια τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε. Έτσι, όχι μόνο στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν σχετίζονται με το μεγαλύτερο μέρος της λίστας, αλλά μπορεί να μην φτάσουν καθόλου στα εισερχόμενα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι