προώθηση ιστοσελίδων eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πρέπει να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να κάνετε το κατάστημά σας να ξεχωρίζει.
Πριν από μια δεκαετία, ένας έξυπνος ιστότοπος με εξαιρετικά προϊόντα θα ήταν αρκετός. Τώρα, είναι σημαντικό να είστε προληπτικοί και να ξεπεράσετε τους αντιπάλους σας.

Πουλήστε τα σωστά προϊόντα: Το κεντρικό μέρος σε κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι τα προϊόντα που πουλάτε. Δηλώνει το προφανές, αλλά αν πουλάτε κάτι που κανείς δεν θέλει, τότε κανένα ποσό μάρκετινγκ δεν θα λειτουργήσει.
Προσελκύστε επισκέπτες στον ιστότοπό σας: Υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που ανοίγουν κάθε εβδομάδα, όλα ανταγωνίζονται για παρόμοιο κοινό με την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Πρέπει να βρείτε τρόπους για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας για να ξεπεράσετε τους άλλους.
Ποσοστά μετατροπών: Το μέσο ποσοστό μετατροπών για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι 2,5%. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι οι αγοραστές συχνά προτιμούν να περιηγούνται πριν αγοράσουν. Η πρόκληση είναι να τους κάνετε να αγοράσουν στον ιστότοπό σας.
Χρήση των κατάλληλων συνεργατών: Με αμέτρητες υπηρεσίες και εργαλεία, μπορεί να είναι ναρκοπέδιο. Χρειάζεται χρόνος και έρευνα για να βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη για την επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για τεχνολογία είτε για υπηρεσία.
Μίσθωση της σωστής ομάδας: Είναι τα άτομα που κάνουν την εταιρεία σας να κάνει κλικ και να προσφέρει την εξυπηρέτηση πελατών που χρειάζεστε. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει μια μεγάλη ομάδα.

Έχοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα ακόλουθα παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο:

1. Εικόνες υψηλής ποιότητας
Αυτό είναι το μέρος όπου οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε πραγματικά. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται εικόνες 60.000 φορές γρηγορότερα από τις λέξεις. Οι αγοραστές πρέπει να δουν πώς φαίνονται τα προϊόντα, είναι σημαντικό να έχετε τις καλύτερες δυνατές εικόνες στον ιστότοπό σας. Προσθέτοντας μικρές πινελιές όπως αυτή, θα αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας και θα δώσετε ώθηση στην επωνυμία σας.

2. Αποστολή σαφούς μηνύματος
Όταν οι αγοραστές επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν ακριβώς τι παρέχει το κατάστημά σας.

3. Ιστότοποι που ανταποκρίνονται σε κινητά

4. Κερδίστε την εμπιστοσύνη
Αν δεν είστε μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη μάρκα όπως η Nike ή η Apple, οι περισσότεροι επισκέπτες για πρώτη φορά δεν θα γνωρίζουν για το κατάστημά σας.
Μέχρι να τους δώσετε έναν λόγο, είναι επίσης απίθανο να εμπιστευτούν την επωνυμία σας.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να το κάνετε αυτό:

Ενεργοποιήστε και εμφανίστε κριτικές πελατών: Οι κριτικές θα μπορούσαν να αφορούν τα προϊόντα ή την εξυπηρέτηση πελατών σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αγοραστών εμπιστεύεται τις κριτικές πελατών όσο και τις προσωπικές συστάσεις.
Αναφορές Τύπου: Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε εξουσία στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Εάν έχετε αναφορές τύπου, μοιραστείτε τις στον ιστότοπό σας ή στα κοινωνικά μέσα.
Διαβεβαιώσεις ασφαλείας: Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες για τις online αγορές είναι η ασφάλεια. Με μια σειρά παραβιάσεων δεδομένων που κάνουν τα νέα, πρέπει να δείξετε στους πελάτες σας ότι τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή μαζί σας. Εάν έχετε antivirus ή άλλο λογισμικό ασφαλείας στον ιστότοπό σας, εμφανίστε το σήμα του παρόχου.
Στοιχεία επικοινωνίας: Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι μπορούν να σας κρατήσουν αν έχουν απορίες. Εμφανίζοντας μια φυσική διεύθυνση, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε να δώσετε στους αγοραστές ένα επιπλέον επίπεδο εμπιστοσύνης στην επωνυμία σας.
Η γενική προσέγγιση είναι να είστε ανοιχτοί και ελκυστικοί από τη στιγμή που οι αγοραστές έρχονται σε επαφή με το εμπορικό σήμα σας. Η ιδέα είναι να δείξετε ότι δεν έχετε τίποτα να κρύψετε. Μόλις έχετε την εμπιστοσύνη τους, θα είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσουν από τον ιστότοπό σας.

5. Επιταχύνετε την ιστοσελίδα σας

Κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Το πρώτο βήμα είναι να δοκιμάσετε τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποιο εργαλείο για να μάθετε πώς αποδίδει.

6. Περιγραφές προϊόντων

Πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες τι κάνει το προϊόν και τι κερδίζουν από αυτό.
Ελέγξτε την ορθογραφία σας: Αυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά είναι πολύ σημαντικό. Οι πελάτες παρατηρούν τυπογραφικά λάθη, τα οποία μπορούν να κάνουν την επιχείρησή σας να φαίνεται αντιεπαγγελματική.

Η βέλτιστη πρακτική του ηλεκτρονικού εμπορίου αφορά ουσιαστικά την παροχή στους πελάτες σας της υψηλότερης ποιότητας υπηρεσιών. Πρέπει να αισθάνονται καθησυχασμένοι ότι είναι ασφαλές και εύκολο να αγοράσουν από τη μάρκα σας. Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην απλότητα καθ ‘όλη τη διάρκεια. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι