Σχεδιασμός ηλεκτρονικού εμπορίου: 5 συμβουλές για την αύξηση των πωλήσεων
Μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σχεδίαση για να αυξήσετε τις μετατροπές και να μειώσετε την εγκατάλειψη καλαθιού αγορών στη διαδικασία αγοράς σε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Γιατί οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τα καλάθια τους κατά την ολοκλήρωση της αγοράς;
Η μη ολοκλήρωση αγοράς και εγκατάλειψη καλαθιού, οφείλεται σε 3 βασικά ζητήματα:
– Κόστος: Όταν οι πελάτες δεν βλέπουν το κόστος αποστολής και τους φόρους μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, υποτιμούν το συνολικό κόστος της αγοράς τους
– Τριβή: Πολλοί άνθρωποι αποθαρρύνονται επειδή πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό – κανείς δεν θέλει να περάσει μέσα από ταλαιπωρία για να ολοκληρώσει μια αγορά
– Χρόνος: Οι άνθρωποι είναι επιφυλακτικοί για μια χρονοβόρα διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Οι σχεδιαστές κατασκευής ιστοσελίδων μπορούν να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, αντιμετωπίζοντας αυτά τα 3 προβλήματα.
1. Ενημερώστε τους πελάτες για το συνολικό κόστος το συντομότερο δυνατό
Οι καταναλωτές αναμένουν γρήγορη, δωρεάν αποστολή. Έτσι, η προφανής λύση εδώ είναι να προσφέρουμε δωρεάν αποστολή! Μπορεί να είναι άνευ όρων για παραγγελίες πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό ή εντός της χώρας προέλευσης. Και αν ο πελάτης δεν πληροί τις προϋποθέσεις, εμφανίστε το συνολικό κόστος όσο το δυνατόν νωρίτερα στη διαδικασία.
2. Επιτρέψτε στους πελάτες να κάνουν μια αγορά χωρίς να απαιτείται να συνδεθούν ή να δημιουργήσουν λογαριασμό
Όσο περισσότερα δεδομένα πελατών έχετε, τόσο πιο αποτελεσματικοί μπορείτε να είστε στην πώληση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσες πολλές εταιρείες επιλέγουν να κάνουν τους πελάτες να συνδεθούν ή να δημιουργήσουν λογαριασμό πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτή η πρακτική διακόπτει την εμπειρία αγορών και οδηγεί σε εγκατάλειψη καλαθιού αγορών. Η καλύτερη πρακτική είναι να αφήσετε τους πελάτες να ψωνίσουν ως επισκέπτες, καθιστώντας τη δημιουργία λογαριασμού προαιρετική.
3. Μειώστε τον αριθμό των πεδίων φόρμας στη ροή ολοκλήρωσης αγοράς
Οι πελάτες αισθάνονται πίεση όταν βλέπουν πολλά πεδία φόρμας. Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε;
– Συνδυάστε τα πεδία ονόματος και επωνύμου σε ένα πεδίο πλήρους ονόματος
– Χρησιμοποιήστε ένα πεδίο διεύθυνσης με την επιλογή να προσθέσετε μια γραμμή για όσους τη χρειάζονται
– Καταργήστε όλα όσα δεν είναι απαραίτητα (πεδία όπως τίτλος και μεσαίο όνομα κ.λπ.)
Στην ιδανική περίπτωση, μια βελτιστοποιημένη ροή ολοκλήρωσης αγοράς θα πρέπει να έχει 6 έως 8 πεδία
4. Δώστε ένα περίγραμμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς
Μην ζητάτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε ταυτόχρονα – αντ ‘αυτού, σπάστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σε ξεχωριστά βήματα και καθοδηγήστε τον πελάτη σε κάθε ένα. Μόλις κάνετε κλικ στο “Προχωρήστε στο Ταμείο”, κάθε βήμα εμφανίζεται στο επάνω μέρος της σελίδας σε μια γραμμή προόδου, δείχνοντας στους πελάτες πού βρίσκονται στη διαδικασία.
5. Χρησιμοποιήστε αντίγραφα και οπτικά στοιχεία για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στον καταναλωτή
Για παράδειγμα, για την αύξηση της αντιληπτής ασφάλειας χρησιμοποιώντας αντιγραφή και οπτικές ενδείξεις:
– Η περιοχή πληρωμής με πιστωτική κάρτα ονομάζεται “Ασφαλής πληρωμή με πιστωτική κάρτα“
– Η πρόταση «Αυτή είναι μια ασφαλής κρυπτογραφημένη πληρωμή SSL 128 bit» παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια
– Η ευαίσθητη περιοχή πληρωμής με πιστωτική κάρτα περιέχεται οπτικά, ξεχωρίζοντας την διαδικασία από άλλες περιοχές
– Τα εικονίδια λουκέτου και σήματος προσφέρουν οπτικά στοιχεία ασφαλείας
Προφανώς, αυτό δεν θα αυξήσει την πραγματική ασφάλεια του ιστότοπου, αλλά θα διευκολύνει την δημιουργία εμπιστοσύνης στους πελατών. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα νέα καταστήματα που εξακολουθούν να χτίζουν τη φήμη τους.