espa banner
Στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων με newsletter

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διατηρήσετε τους πελάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που είναι σημαντικό αν λάβετε υπόψη ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει συνήθως πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση ενός παλιού. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη της λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας μπορεί να αυξήσει δραματικά το εισόδημά σας και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο σταθερή επιχείρηση με την πάροδο του χρόνου.

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ newsletter.

Βήμα 1ο: Κάντε το Newsletter να αξίζει

Αν δεν έχετε ένα συνεπές πρόγραμμα περιεχομένου για το ενημερωτικό σας δελτίο, ήρθε η ώρα να κάνετε ένα. Αυτό θα διασφαλίσει ότι τα ενημερωτικά δελτία σας αποστέλλονται σε τακτικό πρόγραμμα και είναι γεμάτα με περιεχόμενο που ενδιαφέρει πραγματικά το κοινό σας. Οι κύριες κατευθύνσεις είναι οι ακόλουθες:

  • Αποφασίστε τους τύπους περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε. Να θυμάστε ότι όλο το περιεχόμενο, όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων θα πρέπει να επικεντρώνεται στην παροχή αξίας στους συνδρομητές σας.
  • Ορίστε ένα χρονοδιάγραμμα δημοσίευσης. Καθορίστε πόσο συχνά θα στέλνετε το ενημερωτικό δελτίο σας και μια κανονική ώρα για να βγαίνει κάθε εβδομάδα / μήνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε να στέλνετε το ενημερωτικό δελτίο σας την πρώτη Τρίτη κάθε μήνα και να ορίσετε ένα επαναλαμβανόμενο ραντεβού για να προγραμματίσετε το ενημερωτικό δελτίο τη Δευτέρα πριν από την κυκλοφορία του.
  • Δημιουργήστε ένα πρότυπο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο πρότυπο για κάθε ενημερωτικό δελτίο για να δημιουργήσετε συνέπεια επωνυμίας.

Βήμα 2ο: Επιλέξτε τους στόχους σας

Για τη στρατηγική μάρκετινγκ ενημερωτικών δελτίων, πρέπει να εστιάσετε σε έναν στόχο συνδρομητή. Αυτός είναι ο αριθμός των νέων συνδρομητών που θέλετε να αποκτήσετε κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Αφού έχετε δημιουργήσει έναν γενικό στόχο συνδρομητή, μπορείτε να καθορίσετε τον αριθμό των συνδρομητών που θέλετε να λάβετε από κάθε πτυχή του μάρκετινγκ ενημερωτικών δελτίων. 

Βήμα 3ο: Υιοθετήστε ένα μπόνους συμμετοχής

Ένα μπόνους συμμετοχής είναι μια κάποιου είδους ανταμοιβή που λαμβάνουν οι νέοι συνδρομητές όταν συμμετέχουν στη λίστα σας. Το μπόνους σας μπορεί να είναι για παράδειγμα μια έκπτωση στο κατάστημά σας. Εάν κάτι σχετίζεται με την επιχείρησή σας και παρέχει απτή αξία στο κοινό σας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μπόνους συμμετοχής. Αυτό το μπόνους συμμετοχής μπορεί να είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Βήμα 4ο: Δημιουργήστε φόρμα εγγραφής στον ιστότοπο σας

Μπορείτε να αυξήσετε δραματικά το ποσοστό εγγραφής των χρηστών τοποθετώντας τις φόρμες εγγραφής σε βασικά σημεία όπως:

  • Στο τέλος των μεγάλων σελίδων του ιστότοπου σας.
  • Σε ένα αναδυόμενο παράθυρο που εμφανίζεται όταν κάποιος έχει περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στον ιστότοπό σας.
  • Σε μια αιωρούμενη φόρμα γραμμής κάτω από το επάνω μενού του ιστότοπού σας.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι