Ισχυρές τακτικές social media μάρκετινγκ τις οποίες αγνοείτε
Οι marketers εργάζονται εξαιρετικά σκληρά για να επεκτείνουν την προβολή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Χωρίς στρατηγικό πλάνο, η απήχηση του περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι περιορισμένη. Πάρα πολλές αναρτήσεις ανταγωνίζονται για μια θέση στις ροές (feed) ενός χρήστη.
Οι υπάλληλοι σας είναι επίσης οι καλύτεροι υποστηρικτές της επωνυμίας σας. Θα μπορούσαν επίσης να είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσετε τις προσφορές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι καλύτεροι υποστηρικτές μιας επωνυμίας είναι οι άνθρωποι που πιστεύουν στο προϊόν που προωθούν. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται περισσότερο ανθρώπους που γνωρίζουν παρά τις διαφημίσεις, ή άλλες πηγές.
Με όλο και περισσότερα κείμενα στα κοινωνικά δίκτυα, μια τέλεια τοποθετημένη εικόνα με γραφικά που έχουν αισθητική, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ώστε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερα άτομα.
Τα γραφικά στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι ένα εξαιρετικό μέσο αποτύπωσης της ουσίας μιας έννοιας. Έχει επίσης ανακαλυφθεί ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται εικόνες 60.000 φορές ταχύτερα από ό, τι το κείμενο. Πάνω από το 90% όλης της επικοινωνίας που αποστέλλεται στον εγκέφαλο είναι οπτική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν γραφικά ως μέρος των μαθησιακών τους σχεδίων.
Αν θέλετε πραγματικά το μήνυμά σας να παραμείνει στο κοινό σας, προσθέστε εκπληκτικές εικόνες και θα δείτε πολύ σύντομα θετικά αποτελέσματα.
Ας πούμε ότι είστε ο αναγνώστης, θα προτιμούσατε να διαβάσετε 2000 λέξεις ή να τα πάρετε όλα μέσα μέσω μιας εικόνας; Η απάντηση είναι θέμα προσωπικής επιλογής, αλλά είναι πάντα καλό να συζητούνται όλες οι διαθέσιμες επιλογές. Ωστόσο, οι απεικονίσεις δεν υποκαθιστούν το γραπτό περιεχόμενο, χρειάζεστε επεξεργασμένο γραπτό περιεχόμενο για να εξηγήσετε ορισμένες έννοιες, η εικόνα δεν μπορεί να επικοινωνήσει όλες τις λεπτομέρειες.
Οπότε η καλύτερη στρατηγική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι να πείτε γραπτά αυτό που θέλετε αλλά να το συμπληρώσετε και με γραφικά. Προκαλέστε συναίσθημα με γραφικά και εικόνες ώστε να αυξήσετε την απόδοση της σελίδας της εταιρείας σας στα κοινωνικά μέσα. Ο στόχος είναι να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων και να την κρατήσετε για όσο το δυνατόν περισσότερο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αναβαθμίσετε την στρατηγική σας και να δώσετε στην επωνυμία σας μια καλύτερη παρουσία στα κοινωνικά μέσα. Αλλά η αξιοποίηση των φωνών των υπαλλήλων σας, η παροχή χρήσιμου περιεχομένου στις σελίδες σας και η δημιουργία των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με εξαιρετικά γραφικά είναι τρεις βασικά ριζωμένες ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν πραγματικά να κάνετε μια αλλαγή. Μόνο εσείς γνωρίζετε καλύτερα την επωνυμία σας, οπότε πάρτε αυτές τις ιδέες, αλλά χρησιμοποιήστε τις σε συνδυασμό με τις γνώσεις σας ώστε η εφαρμογή τους να είναι τέλεια.