Παρακαλώ αξιολογήστε


Εάν είστε φανατικός των social media  και μετράτε την αξία σας με βάση τον αριθμό των likes που έχετε στο Instagram,  τότε πάσχετε από την Αγχώδη Διαταραχή των Social Media.

Πάνε 30 λεπτά από την στιγμή που ανανεώσατε την φωτογραφία προφίλ σας και έχετε ήδη ανανεώσει την σελίδα σας είκοσι φορές. Κανείς δεν σας έχει κάνει like ακόμα. Κοινοποιείτε μία δημοσίευση στο Twitter και δεν έχετε κανένα retweet. Τα καθημερινά επίπεδα άγχους γύρω από τα ψηφιακά θέματα είναι ένα πραγματικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τις νεαρές κυρίως ηλικίες. Αν και η αγχώδης διαταραχή των socialmedia δεν μπορεί να διαγνωστεί κλινικά, δεν πάει πολύς καιρός που οι φαρμακευτικές εταιρίες παρείχαν υπέρμετρα, χάπια για την θεραπεία του αισθήματος της «ψηφιακής» κατάπτωσης. Πριν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να ξέρετε τι θα πρέπει να γίνει ώστε να αντιμετωπίσετε το stress που σας προκαλεί αυτή η όχι και τόσο κολακευτική φωτογραφία σας , την οποία κοινοποιήσατε 50 φορές σε ένα microblogging.

Mην κρίνετε τον εαυτό σας.
Ζούμε παράλληλες ζωές. Την πραγματική και ταυτόχρονα την εικονική που εξελίσεται μεταξύ των social ιστοσελίδων που η κατασκευή τους και η εξάπλωση στο διαδίκτυο ξεπέρασε κάθε φαντασία τα τελευταία χρόνια. Το να είμαστε δημοφιλείς στο σχολείο ήταν αρκετά δύσκολο, αλλά πλέον κρινόμαστε καθημερινά από ολόκληρο τον κόσμο.Όμως ο αγώνας των likes δεν καταλήγει απλά στην ματαιοδοξία, αφού πλέον σημαίνει πλούτο και καταξίωση, τόσο κοινωνικά όσο και πραγματικά.Για παράδειγμα, ένας γνωστός επιχειρηματικός απόγονος ,εκτελούσε μία πληρωμένη εκστρατεία για μήνες προκειμένου να νιώσει  περισσότερο ολοκληρωμένος άνθρωπος, σε ένα micro-blogging site.Όμως τι βρίσκεται στο κέντρο της προσπάθειας για αύξηση των followers; Oι ψυχολόγοι επισημαίνουν: Εάν έχετε άγχος σχετικά με το να έχετε πολλά likes και followers,είναι η ανασφάλεια και η χαμηλή αυτοεκτίμηση που το προκαλεί.
Εξηγούν ότι η ανάγκη να γίνεται κανείς αρεστός σε όλους, η ανάγκη για κομπλιμέντα και η ανάγκη  για διαρκή επιβεβαίωση πηγάζει από την έλλειψη πίστης στον εαυτό μας. Αυτό πού πρέπει να κάνετε είναι να εξετάσετε τον εαυτό σας.Εάν χρειάζεται να ακούσετε από 50 άτομα ότι όντως ήταν όμορφες οι διακοπές σας τότε είναι ώρα να το προσέξετε. Ίσως ακόμα να δείτε και κάποιον θεραπευτή.
Συνδεθείτε διαφορετικά.
Αν νιώθετε ανεπαρκείς χωρίς το κινητό σας τηλέφωνο και το κουβαλάτε πάντα μαζί σας όπου και αν πηγαίνετε, ακόμα και στην τουαλέτα ,θυμηθείτε ότι το μόνο ιατρικά αποδεκτό κομμάτι μετάλλου, που μπορεί να είναι προσκολλημένο στο σώμα σας ,είναι ο βηματοδότης. Το να κοιτάζει κάνεις ένα κινητό που χτυπά είναι απολύτως φυσιολογικό. Το παράλογο είναι να κοιτά κανείς ένα κινητό που ΔΕΝ χτυπά. Μην πανικοβάλλεστε όταν δεν λαμβάνετε κάποια απάντηση ή το κινητό σας έχει κλείσει. Οι ευκαιρίες ακόμα υπάρχουν. Προσπαθήστε να κρατήσετε το κινητό μακριά σας ειδικά όταν τρώτε μόνοι ή με την οικογένειά σας και τους φίλους σας , όταν βλέπετε μία ταινία ή όταν περπατάτε. Όταν ταξιδεύετε προσπαθήστε να μιλήσετε με τον οδηγό του ταξί ή του αυτοκινήτου , ή , με κάποιον συνεπιβάτη αντί να ελέγχετε τις ενημερώσεις του κινητού σας για να νιώθετε συνδεδεμένος.
Επίσης δεν αξίζει να πεθάνετε για καμία ανάρτηση , για αυτό  μην ασχολείστε με το κινητό καθώς οδηγείτε.
Πηγαίνετε μια βόλτα στην εξοχή.
Αν βλέπετε περισσότερο μία οθόνη παρά πράσινο είναι ώρα για αποτοξίνωση στην φύση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πότε πρέπει να «κλείσετε» τον ψηφιακό σας εαυτό. Μία ομάδα νέων, εξαρτημένων με την τεχνολογία, προτάθηκε να συμμετάσχει σε μία εξερεύνηση σε ένα απομονωμένο νησί.  Όλοι αρχικά παραπονεθήκαν σχετικά με το πόσο ανούσιες θα ήταν οι διακοπές τους χωρίς ούτε καν Instagram.Μόλις μπήκαν στο κλίμα των διακοπών, το ανέβασμα φωτογραφιών ήταν το τελευταίο που τους ενδιέφερε. Εάν δεν μπορείτε να αποκολληθείτε εντελώς από τα social media, τουλάχιστον κάντε μία πεζοπορία μακριά από την τεχνολογία όσο συχνά μπορείτε.
Να είστε αληθινοί.
Όταν το wifi καταλήγει να είναι πιο σημαντικό από τον σύντροφό σας τότε υπάρχει πρόβλημα. Εάν είστε ενήμεροι για τους λόγους που προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με τους ανθρώπους, είτε για δουλεία ή ψυχαγωγία τότε είναι αποδεκτό. Το να προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με τους άλλους για λόγους ματαιοδοξίας είναι γελοίο. Όσο για τον χρόνο που ξοδεύει κανείς προκειμένου να σκαρφιστεί κάτι έξυπνο για να  κοινοποιήσει λέγεται το εξής: Οι άνθρωποι που έχουν χιούμορ στην πραγματική ζωή, δεν αγχώνονται για το αν θα φανούν έξυπνοι ή με χιούμορ στο διαδίκτυο. Οι άνθρωποι που έχουν κάποια αυθεντική αξία όπως μόρφωση, άποψη, δεξιότητες και ταλέντο έχουν περισσότερες πιθανότητες να συγκεντρώσουν μικρό-κοινότητες θαυμαστών μέσω τον δημοσιεύσεών τους.

Πάσχετε από την Αγχώδη Διαταραχή των Κοινωνικών Δικτύων.
Πάσχετε από ΑΔΚΔ :
-Εάν μετά από κάθε φωτογραφία που ανεβάζετε μετράτε τον αριθμό των likes.
-Διαρκώς ανανεώνετε σελίδες ψάχνοντας για likes και retweets, σχόλια και κοινοποιήσεις. Πρόκειται για ένα σύμπτωμα της ΑΔΚΔ : Αγχώδης διαταραχή τραυματικής ανανέωσης. : (Post Traumatic-Refresh Stress Disorder)
-Αναζητάτε επιβεβαίωση μέσω κοινοποιήσεων.
-Φοβάστε μήπως χάσετε κάποια συζήτηση ή κάποια υποκινούμενη από τα κοινωνικά δίκτυα εκδήλωση. Ίσως έχετε  Άγχος Αποκλεισμού από το Κοινωνικό Δίκτυο.
-Είστε πολύ κουρασμένοι αλλά μένετε σε ένα party προκειμένου να δημοσιευθούν φωτογραφίες σας στα social media.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι