Οδηγός με βέλτιστες πρακτικές για να «ανοίξουν» το email σας
Ακολουθεί ο γρήγορος και εύχρηστος οδηγός μας για τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να ανοίξουν τα email σας.
1. Τμηματοποιήστε τη λίστα σας
Η προσαρμογή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε σε συγκεκριμένα τμήματα του κοινού σας μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πιθανότητες να ανοίξουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να τμηματοποιήσετε τη λίστα συνδρομητών σας και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη βάση πελατών σας. Ουσιαστικά, η κατηγοριοποίηση περιλαμβάνει τη χρήση των πληροφοριών που έχετε για τους πελάτες σας για να τους ταξινομήσετε σε μικρότερες ομάδες. Στη συνέχεια, μπορείτε να τους στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο τύπο πελάτη για να στοχεύσετε πιο αποτελεσματικά.
Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μιλούν για το ποιοι είναι οι πελάτες σας.
2. Τελειοποιήστε τις θεματικές γραμμές σας
Εάν πιστεύετε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν ανοίγουν, ελέγξτε το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι αναγνώστες σας: τη γραμμή θέματος. Ένα τεράστιο ποσοστό των παραληπτών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέρουν ότι ανοίγουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο με βάση το θέμα. Επομένως, εάν οι θεματικές σας γραμμές αποτυγχάνουν να προσελκύσουν ή να ενημερώσουν, ίσως χρειαστεί να τους δώσετε κάποια εργασία.
3. Βελτιστοποίηση για κινητά
Ένα σημαντικό ποσοστό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανοίγουν σε φορητές συσκευές, για αυτό το λόγο είναι πιο σημαντικό από ποτέ, να είναι εύκολο και γρήγορο για τους χρήστες να τα βλέπουν στα τηλέφωνά τους. Οι εικόνες υψηλής ανάλυσης παρέχουν στον πελάτη σας υπέροχες οπτικές εμπειρίες, όπως και στην κατασκευή ιστοσελίδων. Αλλά αν οι εικόνες σας είναι πολύ υψηλής ευκρίνειας (HD), θα αργήσουν να φορτωθούν σε φορητές συσκευές.
4. Αποφύγετε τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
Πολλοί χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν ελέγχουν ποτέ τους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας τους και κάθε πάροχος email έχει διαφορετικό σύνολο φίλτρων για να αποφασίσει τι τοποθετείται εκεί. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην γνωρίζετε καν ότι αυτό συμβαίνει μέχρι να το ελέγξετε.
Χρησιμοποιήστε τις γνώσεις που έχετε τώρα για να προχωρήσετε με μια πιο δημιουργική αντίληψη για το τι μπορεί να είναι ένα email. Αξιοποιώντας στο έπακρο την αντίθεση, τα χρώματα και τον τύπο, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι τα email σας ξεχωρίζουν, έτσι ώστε το μήνυμά σας να διαδίδεται και να γίνεται αντιληπτό η επιχείρησή σας.