espa banner
τάσεις προώθησης ιστοσελίδων 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Καθώς οι ζωντανές εκδηλώσεις αυξάνονται και πάλι, το experiential μάρκετινγκ είναι έτοιμο να επιστρέψει στο προσκήνιο. Έτσι, μετά από μια χρονιά αποκλεισμών και κόπωσης μέσα από πλατφόρμες συσκέψεων αναρωτιόμαστε, τι θέλει το κοινό από τις μάρκες στον πραγματικό κόσμο; Ακολουθούν οι πέντε κορυφαίες τάσεις του βιωματικού μάρκετινγκ…

1. Η δημοτικότητα των pop-up επιμένει

Καθώς ο κόσμος άνοιξε ξανά μετά το πέρασμα της πανδημίας, οι μάρκες έκαναν δειλά βήματα για να έρθουν ξανά σε επαφή με τους καταναλωτές μακριά από τις οθόνες μέσω ευέλικτων μορφών, όπως το πάντα δημοφιλές pop-up στην κατασκευή ιστοσελίδων.Τα pop-ups έχουν γίνει βασικό κανάλι στο οπλοστάσιο μάρκετινγκ της αλυσίδας εστιατορίων.

2. Η καθηλωτική ψυχαγωγία κυριαρχεί

Τους τελευταίους 18 μήνες είδαμε επωνυμίες να βουτάνε κατευθείαν σε διαδραστικές και καθηλωτικές εικονικές πλατφόρμες που απευθύνονται στον καταναλωτή.

3. Το περιβάλλον είναι υπέροχο

Η διαδραστική και βιωματική διαφήμιση εκτός σπιτιού γνωρίζει μεγάλη άνθηση τον τελευταίο καιρό. Αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία δημοσίων σχέσεων που φέρνει τους ανθρώπους κοντά, τόσο προσωπικά όσο και διαδικτυακά.

Και όπως διαπιστώσαμε, υπάρχουν πολλά ακόμη για να ενθουσιαστείτε με τον κόσμο των εμπειριών experiential out-of-home, από νέες διεπαφές ανθρώπου/μηχανής,νευροτεχνολογία, μέχρι δημιουργικές τεχνικές όπως η τρισδιάστατη αναμορφική απεικόνιση, οι ολογραφικές τεχνολογίες και η ενσωμάτωση του AR με τις αφίσες.

4. Οι επισκέπτες εκδηλώσεων δεν θέλουν να μοιράζονται τους χώρους με άτομα που δεν έχουν εμβολιαστεί

Ή τουλάχιστον ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς δεν το θέλει. Διαπιστώθηκε επίσης πως ένας σημαντικός αριθμός ατόμων προτιμά τις προσωπικές εκδηλώσεις, ενώ λιγότεροι δηλώνουν ότι είναι πιο πρόθυμοι για εικονικές εναλλακτικές λύσεις. 

5. Η προσβασιμότητα χρειάζεται να τεθεί σε προτεραιότητα ειδικά στη μετά covid εποχή

Είτε από σχεδιασμό είτε όχι, οι εκδηλώσεις έγιναν πιο εύκολα προσβάσιμες όταν μετατοπίστηκαν στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια των lockdowns. Αλλά υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν και η προσβασιμότητα συχνά φαίνεται να είναι μια δεύτερη σκέψη ειδικά όσον αφορά την ισότητα των ατόμων με αναπηρία. Από διερμηνείς νοηματικής γλώσσας έως αφηγητές για τυφλούς, είναι απαραίτητο επιστρέφοντας από τον Covid να ξαναχτίσουμε μια βιομηχανία εκδηλώσεων χωρίς αποκλεισμούς που θα επιτρέπει σε όλους να απολαμβάνουν την εμπειρία των διαζώσις εκδηλώσεων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι