espa banner
Β2Β προώθηση προϊόντων ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


B2B μάρκετινγκ σημαίνει μάρκετινγκ από επιχείρηση σε επιχείρηση. Είναι ένας περιεκτικός όρος που αναφέρεται σε κάθε είδους τακτική ή στρατηγική μάρκετινγκ όπου το κοινό-στόχος είναι μια άλλη επιχείρηση. Έτσι, κάθε εταιρεία που πωλεί προϊόντα ή υπηρεσίες σε άλλες εταιρείες θα πρέπει να χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ B2B μετά την κατασκευή ιστοσελίδων.

Είναι σημαντικό να διακρίνετε το επιχειρηματικό μάρκετινγκ από το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ καταναλωτών λόγω του κοινού που προορίζεται.

Το κοινό-στόχος ποικίλλει για όλους τους τύπους βιομηχανιών. Για παράδειγμα, ποικίλλουν σε ηλικία, φύλο, τοποθεσία, εκπαίδευση και εισόδημα για να αναφέρουμε μερικά.

Αλλά ίσως η μεγαλύτερη διαφορά στο κοινό-στόχο είναι μεταξύ B2B και B2C μάρκετινγκ. Η πρώτη απευθύνεται σε επιχειρήσεις, ενώ η δεύτερη απευθύνεται σε μεμονωμένους καταναλωτές.

Το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις απέχει μίλια από το μάρκετινγκ σε ανεξάρτητους καταναλωτές. Αυτό συμβαίνει επειδή μια επιχείρηση δεν αγοράζει με τον ίδιο τρόπο που αγοράζουν οι άνθρωποι. Έτσι, μια στρατηγική μάρκετινγκ μεταξύ επιχειρήσεων είναι πολύ διαφορετική από μια στρατηγική μάρκετινγκ B2C.

Το κοινό B2B καθοδηγείται από οικονομικά κίνητρα όπως η απόδοση της επένδυσης πολύ περισσότερο από τους πελάτες B2C. Τα τελευταία καθοδηγούνται περισσότερο από το συναίσθημα και τη διασκέδαση, γεγονός που μπορεί να κάνει το μάρκετινγκ σε αυτούς πολύ πιο εύκολο.

Εξαιτίας αυτού, η διαδικασία αγοράς για το κοινό B2B διαρκεί πολύ περισσότερο. Πρέπει να εμπιστεύονται την εταιρεία και να είναι σίγουροι για τις γνώσεις και την εξουσία της πριν κάνουν μια αγορά. Αυτό σημαίνει ότι οι τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ B2B πρέπει να εκπαιδεύουν και να ενημερώνουν, αντί να διασκεδάζουν όπως οι τακτικές B2C.

Οι πιθανότητες είναι ότι αν είστε στο κλάδο του μάρκετινγκ για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, έχετε ακούσει για το μάρκετινγκ funnel. Είναι ένα εργαλείο που βοηθά το ταξίδι του πελάτη να γίνει σε στάδια.

Οι marketers μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να καταλάβουν ποιο είναι το καλύτερο κανάλι μάρκετινγκ για κάθε στάδιο του ταξιδιού των πελατών. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που φέρουν μεγάλο αριθμό υποψήφιων πελατών.

Το παραδοσιακό funnel μάρκετινγκ έχει τα ακόλουθα στάδια:

  • Γνώση
  • Μελέτη
  • Πρόθεση
  • Αξιολόγηση
  • Αγορά

Το στάδιο της αναγνώρισης είναι όταν ένας καταναλωτής αναζητά κάτι που θέλει ή χρειάζεται. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα προϊόν ή μια λύση στο πρόβλημά τους με τη μορφή μιας υπηρεσίας. Δεν γνωρίζουν την εταιρεία σας πριν από αυτό το σημείο. Αυτό συμβαίνει όταν πρέπει να εμφανιστείτε ως αξιόπιστη εταιρεία.

Το στάδιο του ενδιαφέροντος έρχεται μετά. Ο καταναλωτής ερευνά και διαβάζει σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες και μαθαίνει τι είναι διαθέσιμο στην αγορά.

Για το B2C, αυτή η φάση μπορεί να είναι μόνο μερικές ώρες ή ημέρες. Ενώ για το B2B, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μήνες.

Το στάδιο της εξέτασης ακολουθεί το ενδιαφέρον. Ο καταναλωτής έχει βρει το προϊόν ή την υπηρεσία που προτιμά και ερευνά μόνο αυτή την επιχείρηση. Ψάχνουν για πράγματα όπως κριτικές, κοινωνικές αποδείξεις και άλλες αποδείξεις ότι αυτή είναι η σωστή επιλογή.

Και πάλι, στο B2C αυτή η διαδικασία μπορεί να μην διαρκέσει πολύ, αλλά για τους καταναλωτές B2B αυτό πρέπει επίσης να παρουσιαστεί σε άλλους ενδιαφερόμενους φορείς και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων εντός της εταιρείας. Για μεγάλες εταιρείες με πολλή γραφειοκρατία, αυτή η διαδικασία από μόνη της μπορεί να διαρκέσει μήνες.

Το στάδιο της πρόθεσης είναι όταν ένας καταναλωτής πρόκειται να αγοράσει ένα προϊόν. Για το B2C, το προϊόν θα ήταν στο καλάθι. Για το B2B, αυτό το στάδιο θα ήταν πιθανότατα μια συνάντηση, μια επίδειξη προϊόντων ή ούτω καθεξής.

Το στάδιο της αξιολόγησης είναι η τελική απόφαση για το αν ο καταναλωτής θέλει ή όχι να αγοράσει το προϊόν σας. Μπορεί να έχουν και μερικά άλλα προϊόντα που έχουν ερευνήσει μέχρι αυτό το σημείο. Θα εξετάσουν όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες πριν προχωρήσουν στο τελικό στάδιο της αγοράς.

Το στάδιο της αγοράς είναι όπου όλη η σκληρή δουλειά σας έχει αποδώσει καρπούς.

Οι διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα κανάλια κοινωνικών μέσων.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι διαφημίσεων που είναι διαθέσιμοι για κάθε διαφορετική πλατφόρμα. Για παράδειγμα, στο Facebook, μπορείτε να τοποθετείτε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια βίντεο, ενώ το Twitter δεν διαθέτει αυτήν τη λειτουργία. Ο πιο συνηθισμένος τύπος διαφήμισης είναι μια διαφημιζόμενη δημοσίευση.

Εδώ παίρνετε μία από τις δημοσιεύσεις σας και πληρώνετε για να εμφανιστεί μπροστά στο κοινό-στόχο σας. Τα κοινά-στόχοι σας μπορούν να βασίζονται στην τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία και τη συμπεριφορά. Για το LinkedIn, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με βάση εταιρείες και επαφές.

Οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων στη σωστή πλατφόρμα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να δείξετε το περιεχόμενό σας μπροστά στο κοινό-στόχο σας.

Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ B2B. Ως εκ τούτου, μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ B2B θα πρέπει να περιλαμβάνει τα διάφορα κανάλια και να ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές για το καθένα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι