10 Συμβουλές για τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων Google με μικρό προϋπολογισμό
1. Θέστε έναν σαφή στόχο
Προτού μπορέσετε να γίνετε συγκεκριμένοι με τους στόχους μετατροπής σας, πρέπει να σκεφτείτε μια μεγάλη εικόνα. Ποιοι είναι οι συνολικοί επιχειρηματικοί στόχοι σας; Ποιοι είναι οι διαφημιστικοί σας στόχοι; Μόλις αποσαφηνίσετε αυτά τα πράγματα, μπορείτε να περιορίσετε ποιο είναι το πραγματικό σας σχέδιο τακτικής δράσης.
2. Δημιουργήστε μια κεντρική δομή
Ρυθμίστε τα πράγματα από την αρχή και θα είστε σε καλύτερη θέση για να πετύχετε με την προσεκτική κατασκευή ιστοσελίδων. Αυτό σημαίνει ότι αφιερώνετε χρόνο για να επιμεληθείτε τα πάντα, από καμπάνιες και λέξεις -κλειδιά έως ομάδες διαφημίσεων και στοχευμένη τοποθεσία.
3. Συγκεντρώστε μια υψηλή βαθμολογία ποιότητας
Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι ο μικρός προϋπολογισμός σας πηγαίνει μακριά είναι να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι κορυφαίες.
Η ποιότητα είναι το κλειδί εδώ. Κυριολεκτικά: Η Google αξιολογεί το ποσό προσφοράς, τις λέξεις-κλειδιά και τις σελίδες προορισμού κάθε διαφήμισης και δίνει βαθμολογία ποιότητας από μία έως 10. Όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο καλύτερη είναι η κατάταξή σας και τόσο καλύτερες είναι οι πιθανότητες μετατροπής.
Εν συντομία, θέλετε να ρυθμίσετε τη διαφήμισή σας για να είναι κρυστάλλινη και χρήσιμη για τον αναζητητή σε κάθε βήμα της διαδρομής.
4. Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά μακράς διάρκειας
Οι λέξεις-κλειδιά μακράς διάρκειας είναι εξαιρετικά συγκεκριμένες και στοχεύουν σε μία επιχείρηση. Μια γενική λέξη-κλειδί όπως δεν θα στοχεύει ανθρώπους στη γειτονιά σας που στην πραγματικότητα να σας αναζητούν.
Αντ ‘αυτού, δοκιμάστε κάτι με την πόλη και τη γειτονιά σας, ή ακόμα και τον ταχυδρομικό σας κώδικα, όπου θα είναι πιο πιθανό να τραβήξει την προσοχή κάποιου που ενδιαφέρεται μόνο για αυτό.
5. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα προορισμού σας είναι βελτιστοποιημένη
Ο στόχος εδώ δεν είναι να δημιουργήσετε μόνο μια διαφήμιση στην οποία κάποιος κάνει κλικ. Είναι να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που κάνει κάποιος κλικ και στη συνέχεια να βρει πραγματικά το προϊόν ή τις πληροφορίες που αναζητούσε.
Βελτιστοποιήστε τη σελίδα προορισμού για μετατροπές κάνοντας συγκεκριμένες προσφορές με τις οποίες μπορείτε να ακολουθήσετε.
6. Μην προσπαθήσετε να κάνετε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα, γιατί έτσι δεν θα μπορείτε να δώσετε αρκετό χρόνο ή προσοχή σε καθένα από αυτά.
Επικεντρωθείτε στις προτεραιότητές σας: την πιο κερδοφόρα δημογραφική, περιοχή αγοράς ή προϊόν και συνεχίστε με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Με πάρα πολλές λέξεις – κλειδιά σε μια ομάδα διαφημίσεων, δεν μπορείτε να γράψετε μια διαφήμιση που να καλύπτει κάθε αναζήτηση.
7. Αφήστε τον αυτοματισμό να λειτουργήσει για εσάς
Μεγιστοποιήστε τις μετατροπές σας με Έξυπνες διαφημίσεις αναζήτησης. Ο αυτοματισμός λαμβάνει υπόψη τα πάντα, τη συνάφεια, τις λέξεις κλειδιά, τους ανταγωνιστές.
Στη συνέχεια, διασφαλίζει ότι η προσφορά σας αυξάνεται όταν η διαφήμισή σας έχει τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας – ή μειώνει την προσφορά όταν ο ανταγωνισμός σας έχει οριστεί να κερδίσει, ώστε να μην σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο και τα χρήματά σας.
8. Προσθέστε επεκτάσεις
Από την καρτέλα επεκτάσεων στον πίνακα ελέγχου του Google Ads, μπορείτε να προσθέσετε επεκτάσεις απευθείας στη διαφήμισή σας για να καθορίσετε την τοποθεσία, τα προϊόντα, τις δυνατότητες ή τις προσφορές πωλήσεών σας. Το 76% των χρηστών που αναζητούν μια κοντινή υπηρεσία καταλήγουν να επισκέπτονται αυτήν την επιχείρηση εκείνη την ημέρα.
Προσθέστε μια επέκταση τηλεφώνου στη διαφήμισή σας. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ και να καλέσουν και να ρωτήσουν για τις υπηρεσίες σας
9. Αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Το Google Ads προσφέρει επίσης τις επιλογές εισαγωγής αρνητικών λέξεων – κλειδιών: λέξεις με τις οποίες δεν θέλετε να είστε συνδεδεμένοι. Για να ανακαλύψετε τον τρόπο με τον οποίο κατά λάθος οι άνθρωποι σας αναζητούν, ελέγξτε τους όρους αναζήτησης. Εδώ, θα μπορείτε να βρείτε τα άσχετα ερωτήματα που σας οδηγούν σε άτομα και να τα προσθέσετε στη λίστα αρνητικών λέξεων – κλειδιών.
10. Μετρήστε τα πάντα
Πώς βρίσκουν οι άνθρωποι τον ιστότοπό σας; Ποιες σελίδες είναι δημοφιλείς και ποιες αναζητήσεις τους φέρνουν εκεί; Τα αναλυτικά στοιχεία σας διαθέτουν τα δεδομένα που χρειάζεστε για να μετρήσετε την επιτυχία και τα πρότυπα.
Και στο ίδιο το Google Ads, θα βρείτε μετρήσεις που υποδηλώνουν γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει οι εμφανίσεις, τα κλικ ή τα κόστη σας. Πάρτε αυτές τις πληροφορίες, αναλύστε τις και χρησιμοποιήστε τις για να εμπνεύσετε το επόμενο μεγάλο διαφημιστικό σας πείραμα.
Ενώ αυτά τα κόλπα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο έναν μικρό προϋπολογισμό ισχύουν σήμερα, το Google Ads ενημερώνεται συνεχώς. Αύριο, μπορεί να υπάρχουν ακόμη περισσότεροι τρόποι για τη βελτιστοποίηση αυτών!