Τι πρέπει να γνωρίζετε για την υπεράσπιση της επωνυμίας σας

Η υπεράσπιση της επωνυμίας είναι μία από τις πιο δημοφιλείς, αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ σήμερα. Αυτή η έννοια μάρκετινγκ ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω της από-στόμα-σε-στόμα διαφήμισης. Οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων καινοτομούν συνεχώς με νέους τρόπους για να προσελκύσουν υπαλλήλους, πελάτες, επιχειρηματικούς εταίρους και influencers για να διαδώσουν τα καλά νέα για την επιχείρησή τους.
Πως φαίνεται ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα υπεράσπισης επωνυμίας; Αυτό το άρθρο εμβαθύνει στις έννοιες της υπεράσπισης της επωνυμίας, στα οφέλη και τις προκλήσεις της και στις βέλτιστες πρακτικές για τη διαμόρφωση ενός σταθερού προγράμματος για οποιαδήποτε εταιρεία.
Η υπεράσπιση της επωνυμίας έρχεται σε πολλές μορφές. Ωστόσο, η υπεράσπιση της επωνυμίας σημαίνει ότι κάθε φορά που κάποιος διανέμει γραπτό ή λεκτικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία μιας επιχείρησης, συμμετέχει στην υπεράσπιση της επωνυμίας. Αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε να περιλαμβάνει θετικές διαδικτυακές κριτικές σχετικά με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας. Οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να δημοσιεύσουν σχετικά με το προϊόν μιας εταιρείας σε χιλιάδες ή εκατομμύρια οπαδούς.
Όταν οι εργαζόμενοι λειτουργούν και ως υποστηρικτές της επωνυμίας, θα ενημερώσουν τους φίλους, την οικογένεια και τους γνωστούς τους για το πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία. Η υπεράσπιση των εργαζομένων αξίζει πάρα πολύ επειδή αλληλεπιδρούν με τους ηγέτες και τα προϊόντα της εταιρείας. Βιώνουν επίσης την κουλτούρα της εταιρείας καθημερινά, η οποία έχει τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προσεγγίζει τη σχέση της με τους πελάτες της.
Η υπεράσπιση της επωνυμίας των εργαζομένων είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των πωλήσεων, της απόκτησης ταλέντων και των προσλήψεων. Τα μέλη της ομάδας μπορούν να εξηγήσουν τις ευέλικτες ώρες εργασίας, τα προνόμια και τα οφέλη. Μπορούν επίσης να μιλήσουν για το πώς αισθάνονται ικανοί να είναι δημιουργικοί στο ρόλο τους. Εάν η εταιρεία βγαίνει με ένα νέο προϊόν ή γραμμή προϊόντων, ο εργαζόμενος μπορεί να διαδώσει τα θετικά νέα σε άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μέσα στον στενό κύκλο τους.
Οι πελάτες είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας για τη διάδοση των καλών ειδήσεων σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Όταν αγοράζετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που κάνει τη ζωή σας καλύτερη, θα λέτε πάντα στους άλλους για την εμπειρία σας. Η απόκτηση νέων πελατών είναι αυτό που οδηγεί τα έσοδα για την εταιρεία, οπότε το να έχουν αυτούς τους ανθρώπους να υποστηρίζουν το εμπορικό σήμα τους είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο.
Τα κινητά τηλέφωνα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ισχυρές μηχανές μάρκετινγκ για την υπεράσπιση των πελατών. Εάν τρώτε σε ένα ποιοτικό εστιατόριο, είναι ευκολότερο από ποτέ να μοιραστείτε την τοποθεσία ή τη σύνδεσή σας με τους φίλους σας μέσω διαδικτύου.
Οι επιχειρηματικοί εταίροι μπορούν επίσης να διαδραματίσουν καίριο ρόλο στην υπεράσπιση της επωνυμίας σας. Αξιόπιστες συνεργασίες, δίκτυα προμηθευτών και δίκτυα θυγατρικών μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της εικόνας και της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας στον κλάδο.
Οι συνεργάτες του δικτύου σας είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την αλυσίδα εφοδιασμού σας, να σας προσφέρουν καλύτερες τιμές και να σας παρουσιάσουν σε άλλες επιχειρήσεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το προϊόν σας. Με τη συνεργασία με αυτούς τους εξωτερικούς ενδιαφερόμενους με ουσιαστικό τρόπο, μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αποκτήσετε εμπιστοσύνη.
Μπορεί να έχετε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία, μια μεγάλη εταιρική κουλτούρα και μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ. Ωστόσο, γιατί πρέπει οι πελάτες σας να σας εμπιστεύονται;
Με την υπεράσπιση της επωνυμίας, οι μαρτυρίες άλλων ανθρώπων για την επιχείρησή σας έχουν πολύ μεγαλύτερο βάρος. Οι πιθανοί πελάτες σας είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται άλλα άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας ή έχουν αλληλεπιδράσει με την εταιρεία σας. Η λέξη από στόμα σε στόμα εκτρέφει εμπιστοσύνη, γι ‘αυτό και η υπεράσπιση της επωνυμίας είναι τόσο σημαντική. Η υπεράσπιση της επωνυμίας θα διαφοροποιήσει την επιχείρησή σας, επειδή θα μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βλέπουν την επωνυμία σας.
Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για τους οποίους η υπεράσπιση της επωνυμίας συμβάλλει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας σας.
Όταν το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό και ελκυστικό, φυσικά θα κάνει τους υποστηρικτές της επωνυμίας σας πιο αφοσιωμένους. Θα πρέπει πάντα να δίνετε στους υπαλλήλους σας έναν σταθερό λόγο για να μοιράζονται και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο. Ξεκινά με την αρχική ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου, το οποίο θα εμπνεύσει άλλους να κάνουν το ίδιο.
Οι ομάδες μάρκετινγκ θα πρέπει να δοκιμάσουν διαφορετικές μορφές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων βίντεο, podcast, άρθρων, infographics, φωτογραφιών, ακόμη και εικονική πραγματικότητα. Προσδιορίστε τις φόρμες περιεχομένου με τις υψηλότερες επιδόσεις και, στη συνέχεια, δείτε το πρόγραμμα υπεράσπισης της επωνυμίας σας να απογειωθεί.
Εν κατακλείδι, η υπεράσπιση της επωνυμίας πελάτη είναι όταν οι πελάτες σας μοιράζονται τις θετικές ιδιότητες του προϊόντος, της υπηρεσίας ή της αλληλεπίδρασής σας με την επιχείρησή σας. Οι πελάτες σας ασκούν την υπεράσπιση επωνυμίας όταν μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μιλούν με τους φίλους ή την οικογένειά τους ή αλληλεπιδρούν απευθείας με την επωνυμία σας.