espa banner
χοάνη βημάτων προώθησης ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η χοάνη του μάρκετινγκ είναι μια ιδέα των βημάτων που περιγράφουν τη διαδικασία πωλήσεων από την αρχή έως το τέλος. Ο όρος χοάνη χρησιμοποιείται για να αναπαραστήσει την πορεία που ακολουθεί το κοινό σας για να αγοράσει, με μερικούς να αφήνουν αυτό το μονοπάτι, να αποφασίζουν να μην αγοράσουν και άλλους να συνεχίζουν μέχρι το ταμείο.
Σε αυτόν τον οδηγό, καλύπτουμε τα 5 στάδια χοάνης ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε, για να κατανοήσετε καλύτερα το ταξίδι του πελάτη μετά την προώθηση – κατασκευή των ιστοσελίδων σας.

1. Επίγνωση

Όλα στο μάρκετινγκ ξεκινούν με την επίγνωση. Σε αυτό το στάδιο ο πελάτης γίνεται αντιληπτός για τη μάρκα ή τα προϊόντα σας. Είναι απαραίτητο να αναπτυχθεί μια ψηφιακή παρουσία, να προωθηθεί η εξοικείωση με το όνομά σας, έτσι ώστε τα άτομα που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σας να γνωρίζουν την επωνυμία σας. Ως διαδικτυακή επιχείρηση, η στρατηγική έκθεσής σας πρέπει να αποτελείται από 4 βασικές τακτικές, συμπεριλαμβανομένων:

του Μάρκετινγκ περιεχομένου, των Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις Οργανικές αναζητήσεις και τις διαφημίσεις επί πληρωμή.

2. Εξέταση

Καθώς ένας δυνητικός πελάτης βγαίνει από τη φάση της επίγνωσης, εισέρχονται σε μια περίοδο εξέτασης. Σε αυτό το στάδιο αρχίζετε να ενισχύετε τη σχέση σας. Ο πελάτης έχει αναπτύξει μια πιο συγκεκριμένη επιθυμία να εξερευνήσει την εταιρεία σας. Θέλουν να γνωρίζουν για εσάς, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και πώς μπορούν να τους ωφελήσουν. Με τη σειρά του, θα μπορείτε να συλλέγετε περισσότερες πληροφορίες από τους πελάτες για τον εαυτό τους, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να παρέχετε στοχευμένες λύσεις και περιεχόμενο που εξηγούν ακριβώς τι θα μπορούσε να κάνει η εταιρεία σας και τα προϊόντα σας για αυτούς.

3. Μετατροπή
Όταν πείσετε τον υποψήφιο πελάτη σας ότι το προϊόν σας αξίζει να το έχετε, ήρθε η ώρα να τον ωθήσετε να πάρει μια απόφαση. Στο σημείο μετατροπής πρέπει να καταστήσετε σαφές γιατί η αγορά από εσάς είναι η καλύτερη επιλογή, γιατί η αγορά τώρα είναι η καλύτερη επιλογή και πόσο εύκολο είναι να πραγματοποιήσετε μια αγορά μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Πείστε τους πελάτες σας ότι η αγορά από εσάς είναι η σωστή επιλογή. Ίσως έχετε πείσει τους επισκέπτες σας ότι η αγορά ενός συγκεκριμένου τύπου προϊόντος θα τους προσφέρει οφέλη. Τώρα πρέπει να τα συνδέσετε με το εμπορικό σήμα σας.

Καταργήστε τα εμπόδια από την πορεία του αγοραστή σας προς μια αγορά. Οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε για να αφαιρέσετε βήματα από το ταξίδι του αγοραστή σας προς την αγορά μπορεί να βοηθήσει.
Κάντε την πώληση. Σε κανέναν δεν αρέσει να συμπληρώνει φόρμες. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε για τους πελάτες σας, τόσο πιο συγκεκριμένα μπορείτε να τους επανασχεδιάσετε για μεταγενέστερες πωλήσεις, ναι. Αλλά αυτές οι πληροφορίες μπορούν πάντα να συλλεχθούν σε μεταγενέστερο στάδιο. Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε μόλις ο αγοραστής σας κάνει κλικ για να κάνετε check out είναι να κάνετε τη φόρμα πύλης πληρωμής σας όσο το δυνατόν πιο γρήγορη, άνετη και ανώδυνη. Αυτό σημαίνει ότι δεν ζητάμε πάρα πολλές πληροφορίες, παρέχουμε πολλές επιλογές για κοινές (Visa/Mastercard) καθώς και εναλλακτικές προτιμήσεις πληρωμής (όπως Paypal και Bitcoin).

4. Πιστότητα
Όταν κάποιος γίνεται πελάτης, χρειάζεστε ένα σχέδιο για να διατηρείτε επαφή και να χτίζετε την πίστη του. Χωρίς τρόπο να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας στο διαδίκτυο, μπορεί να φύγουν από το κατάστημά σας και να σας ξεχάσουν πριν την επόμενη φορά που θα χρειαστούν τα προϊόντα σας. Θέλετε να προσθέσετε πελάτες στην κοινότητα της επωνυμίας σας, ώστε να μπορείτε να τους συνεχίσετε να επιστρέφουν για περισσότερα.

Λίστα αλληλογραφίας: Είναι απαραίτητο να ζητήσετε από τους αγοραστές να εγγραφούν στη λίστα αλληλογραφίας σας όταν κάνουν μια αγορά. Και είναι ζωτικής σημασίας να βεβαιωθείτε ότι τους προσφέρετε ένα καλό κίνητρο για να το κάνουν. Δώστε ένα δωρεάν δώρο ή μια έκπτωση σε όλους όσους εγγραφούν κατά το checkout.

Κοινωνικά Μέσα: Μερικοί άνθρωποι δεν ελέγχουν συχνά το email τους και σπάνια ασχολούνται με εμπορικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνουν. Αλλά πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους έχουν επίσης λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσφέρετε κουμπιά παρακολούθησης για όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Επίσης, δώστε τα σε όλα τα email σας. Ενημερώστε τους πελάτες για το τι θα λάβετε παρακάτω – είτε πρόκειται για αποκλειστικό εβδομαδιαίο περιεχόμενο σχετικά με τον καλύτερο τρόπο χρήσης των προϊόντων σας είτε για μηνιαίους διαγωνισμούς, αποκλειστικά στα κοινωνικά μέσα.

5. Υπεράσπιση
Φτάνετε στο στάδιο υπεράσπισης μόλις οι πελάτες σας γίνουν θαυμαστές. Σε αντίθεση με το να είστε απλώς μια επιχείρηση από την οποία μπορούν να αγοράσουν προϊόντα, θέλετε να είστε μια μάρκα για την οποία μιλούν και μοιράζονται με τους φίλους τους. Πως? Προσφέροντάς τους το ίδιο είδος περιεχομένου υψηλής ποιότητας που τους δώσατε αρχικά αλλά προσαρμοσμένο στον τύπο του πελάτη τους.
Η δημιουργία σημείων επαφής με τον πελάτη σας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία. Πιθανώς γνωρίζετε περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση στην περιοχή σας για τη συγκεκριμένη ομάδα πελατών σας. Έχετε δεδομένα σχετικά με τις τοποθεσίες τους, τα ενδιαφέροντα προϊόντων, τα ονόματα και τους πιθανούς λόγους που μπορεί να αγοράζουν τα προϊόντα σας. Μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να αρχίσετε να τους στοχεύετε πιο συγκεκριμένα με περιεχόμενο που σχετίζεται μόνο με τον τύπο πελάτη τους. Το email είναι το καλύτερο πλεονέκτημά σας εδώ. Οι στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λέγεται ότι δημιουργούν έως και 760% αύξηση εσόδων. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι γνωστό ότι σας προσφέρει τις καλύτερες αποδόσεις της επένδυσής σας. Τμηματοποιώντας τη λίστα αλληλογραφίας σας σε διαφορετικούς τύπους πελατών, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που έχουν παράσχει οι επαφές σας, μπορείτε να τους στοχεύσετε με συγκεκριμένο σχετικό περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα τους κρατήσει να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας ακόμη και όταν δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Όταν είναι, επειδή αγαπούν την υποστήριξη και τις συμβουλές που τους δίνει η μάρκα σας, θα έρθουν κατευθείαν σε εσάς. Δώστε στους πελάτες περιεχόμενο που μιλάει για το ποιοι είναι.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι