Αγορά και σχεδιασμός των ιστοσελίδων μέσων ενημέρωσης
Καθώς τα μέσα ενημέρωσης συνεχίζουν να αναπτύσσονται, μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσετε. Μια πολυάσχολη επωνυμία δεν έχει χρόνο για κάτι τέτοιο.
Δεν θα ήταν ωραίο να έχετε κάποιον να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια στρατηγική για τα ΜΜΕ και μετά ένα άλλο άτομο να εφαρμόσει αυτή τη στρατηγική στην καλύτερη τιμή; Αυτό ακριβώς κάνει ένας σχεδιαστής μέσων ενημέρωσης και ένας αγοραστής μέσων ενημέρωσης.
Οι σχεδιαστές κατασκευής ιστοσελίδων μέσων ενημέρωσης είναι οι άνθρωποι που ανακαλύπτουν ποια πλατφόρμα πολυμέσων θα χρησιμοποιήσετε για μια νέα εκστρατεία. Για να λάβουν την πιο αποτελεσματική απόφαση, θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια σχετική έρευνα για να βρουν πώς να πετύχουν αυτό που θέλει ο πελάτης.
Ένας σχεδιαστής πολυμέσων θα πρέπει να έχει ορισμένα σύνολα δεξιοτήτων για να ολοκληρώσει τη δουλειά, όπως:
Προσοχή στη λεπτομέρεια.
Δεξιότητες διαπραγμάτευσης.
Κατανόηση της αριθμητικής και της ανάλυσης δεδομένων.
Εμπιστοσύνη.
Οργανωτικές δεξιότητες.
Διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
Η διεξαγωγή έρευνας στην εσωτερική αγορά περιλαμβάνει την εκμάθηση κάθε πληροφορίας σχετικά με τον πελάτη. Ένας σχεδιαστής μέσων ενημέρωσης θα κατανοήσει σύντομα την ταυτότητα της επωνυμίας του πελάτη για να καταλάβει ποιο είναι το μοναδικό σημείο πώλησης.
Η εξωτερική έρευνα αγοράς αφορά την εξέταση του τι κάνουν οι ανταγωνιστές στον ίδιο κλάδο. Ένας σχεδιαστής πολυμέσων θα διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο μια επωνυμία δημιουργεί διαφημίσεις και πώς συγκρίνεται με τον ανταγωνισμό.
Θα ρίξουν επίσης μια ματιά στο κοινό που προορίζεται και τι τους προσελκύει. Αυτό θα τους βοηθήσει να αποφασίσουν ποια μέσα μαζικής ενημέρωσης θα χρησιμοποιήσουν.
Δημιουργείται μια εκστρατεία με το συνδυασμό του τι θέλει ο πελάτης και τι πιστεύει ο σχεδιαστής μέσων ενημέρωσης ότι πρέπει να επιτύχει. Ένας σχεδιαστής πολυμέσων μπορεί να κάνει τα χρήματα του προϋπολογισμού μάρκετινγκ να λειτουργήσουν υπέρ σας.
Σε συνεργασία με αγοραστές μέσων ενημέρωσης, ένας σχεδιαστής μέσων ενημέρωσης μπορεί να δημιουργήσει στόχους που μπορούν να τους επιτύχουν για οποιαδήποτε επωνυμία.
Ο προσδιορισμός του μηνύματος μιας επωνυμίας είναι μόνο ένα βήμα της διαδικασίας σχεδιασμού πολυμέσων. Στη συνέχεια, ένας σχεδιαστής θα διαθέσει κεφάλαια για να διασφαλίσει ότι το μήνυμα εμφανίζεται στις αντίστοιχες πλατφόρμες.
Κατά τη δημιουργία ενός προϋπολογισμού, ο σχεδιαστής πολυμέσων θα εκχωρήσει ένα ποσοστό σε κάθε κανάλι. Για παράδειγμα, μια επωνυμία μπορεί να δαπανήσει το 50% του προϋπολογισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να αφήσει τα υπόλοιπα για διαφημίσεις για κινητά, διαφημιστικές πινακίδες, ραδιόφωνο κ.λπ.
Οι αγοραστές μέσων ενημέρωσης θα λάβουν τη στρατηγική που δημιουργήθηκε από τους σχεδιαστές μέσων ενημέρωσης. Μόλις λάβουν αυτή τη στρατηγική, θα εργαστούν στα πιο αποτελεσματικά κανάλια μέσων ενημέρωσης και θα αναζητήσουν οικονομικά αποδοτικές επιλογές.
Ένας καλός αγοραστής μέσων ενημέρωσης θα έχει πλήρη κατανόηση της τρέχουσας αγοράς. Είναι επίσης υπεύθυνοι για τη δημιουργία σχέσεων με τους προμηθευτές.
Οι αγοραστές και οι σχεδιαστές μέσων ενημέρωσης μπορούν να δουλέψουν κάτω από την ίδια στέγη, αλλά οι αγοραστές μέσων ενημέρωσης μερικές φορές προέρχονται από ξεχωριστό πρακτορείο. Για να είστε ένας μεγάλος αγοραστής μέσων ενημέρωσης, αυτές οι δεξιότητες είναι απαραίτητες:
Δεξιότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
Αποφασιστικότητα
Κατανόηση του λογισμικού ανάλυσης πολυμέσων
Οργανωτικές δεξιότητες
Προσοχή στη λεπτομέρεια
Ικανότητα κατανόησης πολλών πληροφοριών ταυτόχρονα
Προσδιορισμός του κοινού-στόχου
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από κοινωνικές πλατφόρμες. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρήστες παρακάμπτουν την ηλεκτρονική αναζήτηση για να λάβουν μια απόφαση αγοράς. Ένας σχεδιαστής πολυμέσων θα βρει τα σωστά κανάλια κοινωνικών μέσων στα οποία πρέπει να φτάσει η επωνυμία σας ανάλογα με το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Υπάρχουν διάφοροι τύποι στρατηγικών που μπορείτε να εκτελέσετε σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Η δημιουργία περιεχομένου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παραμένει δωρεάν, αλλά η προβολή σε αυτές απαιτεί πληρωμή και μια μεγάλη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ένας αγοραστής θα βρει τις κατάλληλες αμειβόμενες καμπάνιες για εκτέλεση σε διαφορετικά κανάλια κοινωνικών μέσων.
Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ο σχεδιασμός των μέσων ενημέρωσης και η αγορά μέσων ενημέρωσης φαίνονται πολύ διαφορετικά. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας για μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Όπως μπορείτε να δείτε από αυτόν τον οδηγό, υπάρχουν πολλά στη διαδικασία σχεδιασμού και αγοράς των μέσων ενημέρωσης. Αν και αυτό είναι κάτι που κάθε επωνυμία μπορεί να προσπαθήσει για τον εαυτό της, η πρόσληψη ενός επαγγελματία θα κάνει τη δουλειά πολύ πιο εύκολη.